Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3364 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב לכולם, לפני כשבועיים קיבלתי עצבים על הפנס לוחית רישוי שנמא בפגוש ו"מסתכל" למעלה מה שגורם לו להיצרב מהשמש.

כחלק מהחיסכון בעלויות והרצון לעבוד לבד על האוטו נכנסתי לאינטרנט ומצאתי אחד חדש והזמנתי.

457c0af5e72106a710bb2fed912236e7.jpg

הפנס הישן

 

באמצעות כלי לפלסטיק הוצאתי את הישן, בצד ימין יש מקום להכניס מברג שטוח (מפאת צבעו וגילו המשוער של החלק נמנעתי מלעבוד עם מברג)

8f39fbc280977888acef1d3f0ec81ef7.jpg

6f5ed483a9facdf96be9f66d1be35d5e.jpg

בחוץ

 

קונקטור בודד מחבר אותו למתח והוא בחוץ.

b33511aa2f521114a89972952049c9e0.jpg

ישן מול חדש (החדש למרבה ההפתעה הגיע עם נורה חדשה מהיצרן)

 

63914e33e1fff0e1494811e7dc0819fe.jpg

הישן היה שבור והוחזק עם איזולירבנד שהתחיל להתקלף כבר.

 

מחברים את הקונקטור ומחזירים למקום

4d91cf827f492a83dedcf7ebd93dbfc8.jpg

 

7ab5dc11d70ea7c56ade0ac5b2f8c0f7.jpg

הפנס מגיע עד הקיר

 

 

ה"עבודה" לקחה לי 7 דקות כולל זמן צילומים, החלק החדש עלה 12 יורו כולל המשלוח.

 

 

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

יפה.

 

בכלליות אני ממליץ לעבוד עם כלי פלסטיק ולא מברג - זה מונע שבירות ושריטות לפלסטיקה הן מחוץ והן בתוך הרכב.

לי ברכב יש המון מעיכות מאיזה "מתקין" שהחליף מתישהו רדיו עם מברז ומעך את כל הפלסטיקה מסביב.

×
×
  • תוכן חדש...