Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אמינות תיבה רובוטית חד מצמדית - דאצ'יה


BassGuitar

פוסטים מומלצים

לפי תשובה של חבר שעובד בקרסו במערך הטכני- הגיר הרובוטי החד מצמדי (5 הילוכים) הוא אותו גיר ידני רגיל בדיוק של רנו המשמש את דאצ'יה היום שפשוט הוסיפו לו 3 מנועים חשמליים. אין סיבה אמיתית שלא יהיה אמין ונכון לעכשיו אין תלונות על אמינות.

 

זה נכון לכל גיר רובוטי חד מצמדי. כמעט כל התקלות בגירים האלו (רובוטיים חד מצמדיים בכלל, לא ספציפי של דאצ'יה) הן במנגנוני ההפעלה ולא בגיר עצמו. זאת אומרת בחלקים שהם לא "אותו גיר רגיל 5 הילוכים שיש בדגמים הידניים".

 

בכל מקרה, גם אם יש תקלות, הן מופיעות אחרי שהמכוניות צוברות קצת פז"מ (קילומטרז'). דאצ'יה רובוטית זה דבר חדש יחסית ואני לא חושב שיש למישהו מידע עליה ספציפית. מידע שמבוסס על מכוניות אחרות לא תמיד רלוונטי אלא אם יודעים בוודאות שלגיר של דרצ'יה יש את אותם המפעילים כמו לגיר של פיז'ו למשל.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסקרן אותי לדעת אם הציעו לך את הלוגאן מלפני מתיחת הפנים או אחרי.

 

כי כבר ראיתי מונית לוגאן סטיישן מתוחת פנים ואף מקום לא הודיע על שיווק הדגם המתוח.

נציג אחד הצהיר שמוכרים כעת את המתוח, בעוד חברו טוען אח"כ שמדובר בלפני המתיחה.

 

גם לגבי הלודג'י, הם מתעקשים שכבר תקופה אין דיזל במלאי. וזאת לאחר שממש לאחרונה הוזילו את מחירו, ולמרות שבאתר הוא מופיע, ושהרכב באולם התצוגה עצמו הוא דיזל (בשלט הוא מוצג כבנזין), ובחניון יש כמה כאלו שנראים לפני מסירה, או לנסיעות מבחן.

 

:?:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ככה היה עם חבר פורום שרצה להזמין סטפוואי 0.9 ידנית - נאמר לו שאין, למרות שכן היה בסוף אבל לא במלאי זמין.

 

 

כנראה שנציגי דאצ'יה מעדיפים פחות להתעסק בהזמנות ויותר להתמקד במכירת המלאי הנוכחי.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש אולם תצוגה בחיפה? אם יש, איפה?

 

בנשר, בר יהודה 194 - מול המרכז המסחרי למטה.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש שם גם רכבים זמינים לנסיעת מבחן כמו בפתח תקווה ?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לחזור לשאלה המקורית - אתה חייב לנסוע ברכב פרופיל הנסועה האמיתי שלך כדי לדעת אם רובוטי חד מצמדי מתאים לך. תנסה עליות, תנסה חניות, תנסה פקקים. הייתי עם 301 שבועיים ומבחינתי זו טכנולוגיה זוועתית, אמינה או לא -- פשוט סבל בנסיעה. אולי אפשר "להתרגל" אבל אתה קונה רכב חדש לא כל יום למה צריך לקנות מראש משהו שצריך להסתגל אליו במקום לאהוב, ולא מדובר על מערכת טריביאלית ברכב?

טכנטלוגיה בוסר שלא מתאימה לנהג המודרני. ידני עדיף בהרבה.

אבל זו רק עמדתי עובדה יש לא מעט שמרוצים ממנה והיא ללא ספק זולה וחסכונית יותר מאוטומאט. אז תדאג להכיר לפני שתתחרט.

עם גולף ידנית שנת 1995 לומדים לא לבזבז אף טיפה של כח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה נכון לכל גיר רובוטי חד מצמדי. כמעט כל התקלות בגירים האלו (רובוטיים חד מצמדיים בכלל, לא ספציפי של דאצ'יה) הן במנגנוני ההפעלה ולא בגיר עצמו. זאת אומרת בחלקים שהם לא "אותו גיר רגיל 5 הילוכים שיש בדגמים הידניים".

 

בכל מקרה, גם אם יש תקלות, הן מופיעות אחרי שהמכוניות צוברות קצת פז"מ (קילומטרז'). דאצ'יה רובוטית זה דבר חדש יחסית ואני לא חושב שיש למישהו מידע עליה ספציפית. מידע שמבוסס על מכוניות אחרות לא תמיד רלוונטי אלא אם יודעים בוודאות שלגיר של דרצ'יה יש את אותם המפעילים כמו לגיר של פיז'ו למשל.

 

לא יודע מה בדיוק קורה אצל המתחרים אבל זה המצב בדאצ'יה. כמו כן יש רכבים שנמצאים על הכביש כשנה וצברו ק"מ מכובד מאוד ועדיין אין תקלות כרגע. האם זה ישאר כך או ישתנה בעתיד, לא יודע אבל נחכה ונראה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 7 שנים מאוחר יותר...
בתאריך 31.3.2017 בשעה 14:13, ZX2.0 כתב:

האם זה ישאר כך או ישתנה בעתיד, לא יודע אבל נחכה ונראה.

הגענו לעתיד. :)

האם בדגמים של השנים האחרונות זה עדיין חד-מצמד יבש?

מה הרושם היום, אחרי שיש כבר היסטוריה בשוק, לגבי אמינות ועלויות?

 

האם עלויות הקלאץ' בסדר גודל כמו שנכתב בציטוט הבא, ומה לגבי מנגנון העברת ההילוכים?

 

בתאריך 28.3.2017 בשעה 12:43, Guest ספורטמוטורי כתב:

מצמד שמחליפים כל 100 k בערך, עלות של כ1500 - 2000 שקלים בערך.

 

עריכה אחרונה על ידי elera
  • מצחיק 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסטפווי ובלוגאן הנוכחיים הגיר הוחלף לגיר רציף.

בדסטר זה רובוטי כפול מצמדים.

הג'וגר נמכר כרגע בתור ידני בלבד.  

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 29 דקות, elera כתב:

מה לגבי כמה שנים אחורה? נניח 2018-2021.

 

 

 

 

 

בשנים האלו בדאסטר יש גיר רובוטי דו מצמדי (בדגמי 2X4, ה 4X4 תמיד היה רק ידני) ובכל יתר הדגמים איפה שהייתה קיימת אופציה לא ידנית, זה רובוטי חד מצמדי. בשנים האלו זה זה דור 2 של סנדרו/לוגאן (זה אותו רכב בגרסת 4  או 5 דלתות).

 

דור 3 הנוכחי הוצג ב 2020 אבל לא יובא לארץ עד 2024. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...