Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3374 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים יקרים

 

ברשותי הרכב שבנדון.

בסך הכל מאוד שמור קמ נמוך וטופל במוסך מורשה.

 

לאחרונה אשתי " עלתה " על אבן שפה יש סימנים לטראומה כולל שריטות על הקרטר.

 

לאחר המקרה גיליתי סימני נזילה (על פניו לא נראת גדולה) מתחת לרכב. אין עם זאת, המדיד ירד מהמקסימום לחצי תוך שבוע.

 

הסימפטומים הם:

סימני שמן על הרצפה

קרטר רטוב

גיר רטוב באחד הצדדים

מתחת לפילטר ישנו חיישן רטוב שממנו מטפטף שמן על צינור הפליטה שיוצא מהממיר.

 

לאחרונה הוחלף אטם מכסה שסתומים ומוקד זה ( ללא קשר) טופל.

 

מה מוקדי הנזילה הידועים שעלי

לבדוק ?

מה דרך האבחון הנכונה? לנקות הכל עם ספרי קרבורטורים ולנסות לאתר מיקום הנזילה?

 

תודה לכם

 

 

Sent from my MI 5s using Tapatalk

פורסם (נערך)

החיישן רטוב כי יש נזילה מאטם גומי של הפילטר שמן. תחליף מסנן + אטם, לא צריך להדק חזק בכלל כדי שהאטם לא יתעוות, המוממט הנכון הוא 25nm, תנקה את האזור ותעקוב, אם עדיין נוזל משם אז תחליף בית מסנן(1).

 

16d7342b38d25efc8c0adc9ac9233bb5.gif

עריכה אחרונה על ידי Adamm
פורסם

הרכב עבר טיפול לפני 4-5 חודשים . הוחלף פילטר מקורי ואטם. יכול להיות שיום בהיר אחר תתחיל נזילה משם?

 

Sent from my MI 5s using Tapatalk

פורסם

כן. אם בית הפילטר נסגר חזק מדי בלי רגש אז האטם מתעוות ועם הזמן מתקשה ואין אטימה טובה, כשתפרק תסתכל על האטם אם הוא קיבל צורה ריבועית.

אפשר לסגור את הסיפור בפעם אחת ולהחליף גם את הבית.

פורסם (נערך)

וודאי, הפילטר עליון.

בוקסה 27 ומאריך.

אבל כנראה שהמכסה עצמו לא תקין. מחלה ידועה ב-NFU.

גם כשאתה סוגר אותו ברגש ובמומנט הנכון, הוא יכול ביום בהיר אחד להשפריץ.

תקנה מכסה מקורי בלבד.

אבל קודם תנקה היטב ותוודא שזאת אכן הבעיה.

עריכה אחרונה על ידי asafasaf

Stay Dirty

פורסם
תודה, אתחיל משם. ניתן לפתוח את המכסה ללא ניקוז בשמן?

כן, לא צריך לנקז את השמן אבל ידלוף קצת מהפילטר בזמן הפתיחה אז תכין סמרטוטים.

פורסם

שבת שלום

 

העלתי את הרכב על בוקים ואכן נראה שמוקד הנזילה הוא בית הפילטר. כמו שאדם ציין האטם במכסה קיבל צורה ריבועית

שחיזקתי בחזרה את המכסה הנזילה רק התגברה ברמה שפחדתי לנסוע ככה.

בלית ברר השארתי את הרכב במקום עד לרכשת החלפים.

זה המכסה שמתאים לרכב?

http://www.justmotor.co.il/Product/%D7%9E%D7%9B%D7%A1%D7%94-%D7%A4%D7%99%D7%9C%D7%98%D7%A8-%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%9E%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%99-%D7%9E%D7%AA%D7%90%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%A4%D7%99%D7%9C%D7%98%D7%A8-1109ck

 

הפילטר?

 

http://www.justmotor.co.il/Product/hu-71151-x-1

 

כמו כן גיליתי כמה טיפות שמן מתחת לרצועת האביזרים, לדעתכם שמן שנדד?

IMG_20170325_134324.jpg

IMG_20170325_134630.jpg

IMG_20170325_134704.jpg

IMG_20170325_134812.jpg

IMG_20170325_134822.jpg

Screenshot_2017-03-25-14-58-36-268_com.miui.videoplayer.jpg

פורסם

היה לי את אותה הבעיה בדיוק הלך לי כמעט ליטר שמן בגלל הדבר הזה אל תסע ככה. המכסה אכן מתאים וגם הפילטר.

לגבי הנזילות לא יודע.

PEUGEOT 206XS

פורסם (נערך)

זה מתאים.

ליתר ביטחון תגיד לאבי הוא יתאים לך מה שצריך.

ברגע שאתה מרגיש שסגרת את הפילטר, תעצור ותן עוד סגירה ממש קטנה וזהו.

יכול להיות שזה שמן שעף למרות שהם די רחוקים, תנקה כל ותהיה במעקב.

עריכה אחרונה על ידי Adamm
פורסם

עדכון:

קניתי אצל אבי מכסה חדש+פילטר+שמן יורול סופר לייט ( שיהיה לכל צרה)

המכסה החדש מגיע עם אטם עליו .

למען הסר ספק החלפתי גם פילטר .

לאחר פירוק המכסה הישן ( שלא נראה שבור או סדוק) הכנסתי את הפילטר למכסה החדש

שימון קל של האטם, הברגה ידנית של המכסה וסגירה סופית עם ידית מומנט מכוונת ל 25 NM

 

הנזילה פסקה, בכל מקרה אשאר במעקב

 

תודה לכל העוזרים

×
×
  • תוכן חדש...