Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6507 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז ניסיתי לקרוא בכל השרשורים שמצאתי בנוגע להחלפת שמן גיר בסובארו (DL אוט' 1600?) ולא הצלחתי להבין עדיין כמה דברים (יכול להיות שאני מסטול ולא שמתי לב והם כן מופיעים בשרשורים ) אז אם תוכלו לענות לי בבקשה :

1. איזה שמן גיר ממולץ לרכב ?

2.איפה נמצא פתח הריקון של שמן הגיר ?

3.האם את השמן החדש ממלאים מפתח המדיד ?

 

תודה מראש ומצטער על הטרטור.

 

יוסי.

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם
טוב אז ניסיתי לקרוא בכל השרשורים שמצאתי בנוגע להחלפת שמן גיר בסובארו (DL אוט' 1600?) ולא הצלחתי להבין עדיין כמה דברים (יכול להיות שאני מסטול ולא שמתי לב והם כן מופיעים בשרשורים ) אז אם תוכלו לענות לי בבקשה :

1. איזה שמן גיר ממולץ לרכב ?

2.איפה נמצא פתח הריקון של שמן הגיר ?

3.האם את השמן החדש ממלאים מפתח המדיד ?

 

תודה מראש ומצטער על הטרטור.

 

יוסי.

1. שמן גיר אדום מסוג דקסטרון 2 או 3

2. אגן השמן של הגיר...מתחת לרכב.

3. אכן.

 

מומלץ להחליף גם את השמן דיפרנציאל (מסוג 80W90) - המדיד שלו נמצא קרוב למדיד שמן מנוע (במנועי 1600/1300). פתח הניקוז נמצא למטה בין הגיר למנוע.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

לאיציק...

 

תודה על התשובה - 2 שאלות :

1. בכדי להחליף את השמן גיר יש רק לרוקן את האגן ולמלא שמן חדש ?

2.מה הוא שמן הדיפרנציאל והאם ההחלפה זהה להחלפת שמןם הגיר ?

 

תודה,יוסי.

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם
לאיציק...

 

תודה על התשובה - 2 שאלות :

1. בכדי להחליף את השמן גיר יש רק לרוקן את האגן ולמלא שמן חדש ?

2.מה הוא שמן הדיפרנציאל והאם ההחלפה זהה להחלפת שמןם הגיר ?

 

תודה,יוסי.

1. כן. פותחים את בורג הניקוז ב'קרטר' (אגן שמן) וממתינים שהשמן גיר יתרוקן לתוך כלי שתניח תחתיו.

2. שמן הדיפרנציאל הוא שמן 80W90 (שמן גיר ידני / ממסרות הינע) ויש לו פתח ניקוז נפרד ופתח מילוי נפרד.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

  • 3 שנים מאוחר יותר...
פורסם

שלום,

 

לאחרונה רכשתי גם אני סובארו DL1600 אוטומטית (שנת 87). רציתי להבין אם הבנתי נכון את סוגיית שמן הגיר ושמן הדיפרנציאל:

 

* שמן הגיר הוא זה שנקרא בלעז "Automatic Transmission Fluid" והמדיד שלו נמצא מצד ימין מתחת לגלגל הספייר?

* שמן הדיפרנציאל הוא זה שהמדיד שלו נמצא מאחורי מדיד שמן המנוע (מצד שמאל\קרוב לאמצע) מתחת לגלגל הספייר?

 

תודה,

אילן

פורסם

אילן שלום רב, וברוך בואך לפורום!

אכן כן ,הצבעת נכון על מיקומם של מדיד השמן לממסרה האוטומטית, ולשמן הדיפרנציאל.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...