Jump to content

ilan1

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של ilan1

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. תודה רבה על הסיוע המהיר! -אילן
  2. שלום, לאחרונה רכשתי גם אני סובארו DL1600 אוטומטית (שנת 87). רציתי להבין אם הבנתי נכון את סוגיית שמן הגיר ושמן הדיפרנציאל: * שמן הגיר הוא זה שנקרא בלעז "Automatic Transmission Fluid" והמדיד שלו נמצא מצד ימין מתחת לגלגל הספייר? * שמן הדיפרנציאל הוא זה שהמדיד שלו נמצא מאחורי מדיד שמן המנוע (מצד שמאל\קרוב לאמצע) מתחת לגלגל הספייר? תודה, אילן
×
×
  • תוכן חדש...