שלום,
לאחרונה רכשתי גם אני סובארו DL1600 אוטומטית (שנת 87). רציתי להבין אם הבנתי נכון את סוגיית שמן הגיר ושמן הדיפרנציאל:
* שמן הגיר הוא זה שנקרא בלעז "Automatic Transmission Fluid" והמדיד שלו נמצא מצד ימין מתחת לגלגל הספייר?
* שמן הדיפרנציאל הוא זה שהמדיד שלו נמצא מאחורי מדיד שמן המנוע (מצד שמאל\קרוב לאמצע) מתחת לגלגל הספייר?
תודה,
אילן