Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3396 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא מהאזור ומבקש המלצה למסעדה לזוג להיום בערב, דגש על רומנטית ואוכל טוב.

תודה עוזרים

פורסם (נערך)

אינני יודע אם אפשר להגדירה כמסעדה רומנטית (מה זה בכלל ?).

מסעדת מאמא מיה : מסעדה איטלקית.

http://bit.ly/2m2FaR3

 

בחיפה, יש מגוון מסעדות הנמצאות במושבה הגרמנית (אינני מכיר שם מסעדות, אך נמצאים במבנים יפים. אולי אפשר להכניס אותם להגדרה של רומנטים).

 

אופציה אחרת : קניון סינמול (לשעבר קניון לב-המפרץ) - יש פרנג'ליקו, טמפל בר.

http://bit.ly/2lBe2H5

טמפל בר : http://bit.ly/2mSufc9

 

בכל מקרה - ממליץ להתקשר להזמין מקום מראש..

 

עריכה : במחשבה שניה, הטמפל בר איננו מקום רומנטי. בינתיים אני רואה שאיירון מן עדכן ותיקן :-)

עריכה אחרונה על ידי guya72
פורסם

תודה על המענה.

רומנטי זה בעיקר שיהיה מרווח ולא צפוף, למרות שבשישי בערב אני יודע ששקט לא יהיה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

ככה בשלוף. בשרל'ה מסעדת בשרים. בקאסטרא חיפה, צמוד לקניון חיפה מול מת"מ.

יש את רפאלו באותו המתחם. מסעדה איטלקית.

בשתיהן הייתי ולטעמי הן מומלצות מאוד.

פורסם

אני הכי אוהב את מינה טומיי בקניון קסטרא. יש גם סניף בקריון שלא ניסיתי.

 

Sent from my M3s using Tapatalk

פורסם

התלבטתי אם להוסיף אותה. זה מרגיש יותר כמו FAST FOOD כזה.

למרות שאכלתי שם לא פעם והאוכל שם סבבה לגמרי.

פורסם

תודה רבה ועוד דבר ששכחתי, עדיפות מוחלטת לחנייה גם בתשלום נוחה

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

בהמשך להמלצות על בשרה, אני חושב שהסניף של אח"י אילת (קריית חיים) מוצלח יותר, ויש חנייה ששמורה ללקוחות המסעדה.

פורסם
תודה רבה ועוד דבר ששכחתי, עדיפות מוחלטת לחנייה גם בתשלום נוחה

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

בכל המתחם של מינה טומיי/רפאלו/בשרלה בקניון קסטרא יש חניה נוחה בחינם.

 

בעניין הפאסט פוד, נכון שלא מדובר במסעדה סופר יוקרתית, אבל האוכל רחוק מלהיות פאסט פוד. גם על האווירה אין לי תלונות.

 

Sent from my M3s using Tapatalk

פורסם

אפשרויות חניה בנוגע להצעות שלי :

קאפלו 27 - אין בעיה של חניה (נמצא ברחוב ראשי). המלצת העורך :-)

מאמא מיה - חניה מעט בעייתית. אם לא מוצאים חניה ב"סמטאות" הסמוכות (ליתר דיוק, ליד בתי עסק סמוכים), אז ניתן לחנות במתחם I-WAY (המתחם בו נמצא סטופ-מרקט) או מתחם ביג (נמצא מצד שני של הכביש), ולחזור ברגל.

לב המפרץ/סינמול - חניה בעייתית (בד"כ מלאה). מומלץ לחנות באזור התעשיה ממול (רחוב המוסכים).

מושבה גרמנית - צריך לחפש חניה ברחובות הקטנים מסביב. ניתן למצוא חניה, אך לוקח זמן

פורסם (נערך)

הנמל 24, אם תלכו, חובה להזמין מקום. מסעדה יקרה.

במרכז הכרמל יש כמה אופציות נחמדות, אני מאוד אוהב את טאטאמי שהיא רמה מעל מינה טומיי, שבאמת בינונית מאוד.

עריכה אחרונה על ידי SurfHigh

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

×
×
  • תוכן חדש...