Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סטרימר מומלץ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3415 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש המלצה לסטרימר איכותי בסביבות ה500 שקל?

השימוש הוא רק קודי,עד עכשיו היה לי דונגל אנדרואיד סיני פשוט שעשה את העבודה,לאחר העדכון החדש של הקודי הוא כבר לא תומך בגרסאת אנדרואיד 4.4.2 הקיימת.

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם השימוש הוא רק לקודי אני לא הייתי ממליץ על מיני PC, בטח לא סטיק.

וינדוס דורש התעסקות כזו או אחרת, צריך להוסיף שלט עם יכולות מקלדת ועכבר.

עוד סיבות למה לא:

- אין כניסת LAN, שזה תמיד עדיף על WIFI אם יש אפשרות.

- לא תומך בניגון קבצים בקידוד H.265 שהופכים ליותר ויותר נפוצים (HEVC). אני כבר נתקל במגבלה הזאת יותר מדי פעמים באקסודוס אפילו, יש לי MINIX Z64W.

- קירור פחות אפקטיבי, נוטה יותר להתחמם.

- חוסר בחיבורים.

 

מכשיר אנדרואיד טוב כמו שהצעתי יעשה עבודה יותר טובה עם הרבה פחות התעסקות, ובא כבר עם שלט וכל החיבורים שצריך.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם (נערך)

בזמן האחרון היה לי הרבה ניסיון עם המכשירים האלו, בערך כל שבוע מכשיר אחר.

מסקנות:

אלא שמריצים וינדוס הם יקרים יותר, חומרה חזקה יותר אבל הרבה מאוד בעיות בוינדוס עצמו, בתצוגה ובקודי בכלל ולדעתי לא שווה הכאב ראש.

מכשירי אנדרואיד - על מה שלא מריץ אנדרואיד 6 אין בכלל מה לדבר, כל מה שמתחת לרף המכס זה מוצרים שלא ממש עומדת מאחוריהם חברה גדולה טובה ואיכותית (כולל ה beelink המהולל) אלו סתם מוצרים מחלקים גנרים שנכנסו לקופסא ןקיבלו לוגו וחלקם גם קצת יחצנות, אלו שכן באו מבית טוב ומוכר עולים מעל 75$ ורובם גם מעל 100$

מי שרוצה לקבל קודי עובד במינימום השקעה וזה עובד טוב אם לא משתוללים יותר מידי בהתקנות אז beelink mini mx3 ב45$ יעשה את העבודה, לדעתי לא משתלם להוסיף 10$ ל gt1 ולקבל מעבד טיפה חזק יותר אבל עם בעיית מסך חשוך בסצינות חשוכות.

יש יוצא דופן אחד שזה Tronsmart s96 שזה מכשיר מחברה גדולה ומוכרת ועולה בגיקביינג 65$ ולדעתי הוא ה VFM המוביל.

מי שרוצה להשקיע קצת יותר מזה יכול למצא את המיניקס u1 בקצת מעל 100$ (מחיר די דינאמי) ו"להסתכן" בתשלום מיסים, מי שלא מסתפק בזה ולדעתי ממש לא צריך יותר מזה אז יש את התותחים הגדולים amazon fire ואת המכשיר של nvidia.

 

 

 

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי gsi16v

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

להריץ קודי אולטימטיבי... אמזון פייר TV, פצצה של מכשיר באיכות הבניה, בליטוש וביציבות

אף זבלה סיני לא מתקרב אליו

MINIX גם מצויין אבל יקר יותר.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
זה אחד המומלצים כרגע, מפרט חזק מאד ומתחת לרף המכס. Vorke Z1

 

http://www.geekbuying.com/item/VORKE-Z1-Amlogic-S912-KODI-17-0-4K-VP9-HDR-TV-BOX-374383.html

 

מנסיון אישי?

יש לי נסיון עם הBeelink M18 ולמען האמת לא התלהבתי בכלל.

איך הוא ביחס ל Tronsmart S96 שהוזכר למטה?

פורסם (נערך)
זה אחד המומלצים כרגע, מפרט חזק מאד ומתחת לרף המכס. Vorke Z1

 

http://www.geekbuying.com/item/VORKE-Z1-Amlogic-S912-KODI-17-0-4K-VP9-HDR-TV-BOX-374383.html

כמו שרשמתי, קופסא גנרית.

ולמרות שעל הנייר נתוני הזיכרון מרשימים לדעתי במחיר הזה - טרונסמארט.

לא רק נתוני נייר עובדים במכשירים האלו, גם איכות המכשיר, ע"ע מיניקס עם מפרט דומה עולה כפול

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי gsi16v

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

מתעלק קצת ברשותכם, אני מחפש משהו עבור אימי שלא צריכה שום דבר מעבר לתכנים של קודי.

לא מחשב, לא אינטרנט, לא כלום. לכן לשימושים האלה, בהנחה ואני מזמין את המכשיר הזה כפי שהומלץ,

איך אני מתקין עליו קודי? או איך אני מתקין עליו הרחבות של קודי?

מתנצל אם השאלה קצת מפגרת, פשוט אין לי אף ניסיון עם סטרימרים בכלל ועם קודי בפרט.

פורסם

קודי בא מותקן, אבל עדיף להסיר אותו ולהתקין נקי עם ההרחבות שאתה רוצה. קודי באנדרואיד זו אפליקציה שמורידים מגוגל פליי, כמו כל אפליקציה אחרת. אחרי זה אפשר להתחיל מתוך קודי להתקין הרחבות ע"י הגדרת REPO או הורדה של קובץ זיפ, או שאפשר להשתמש באחד מהבילדים שעושים הכל בשבילך. יש הרבה כאלה מקומיים. חפש :

KODI SENYOR WIZARD

ABEKSIS WIZARD

TOMER WIZARD

ויש ביוטיוב מדריכים מאד מפורטים של גידי שחר להתקנה מאפס :

 

https://www.youtube.com/user/gidishr/videos

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

עניין של נוחות/מהירות. אפשר לעשות הכל עם השלט ומקלדת וירטואלית על המסך, ייקח יותר זמן. להתקנה ראשונית אני תמיד משתמש במקלדת פיזית, אפשר להשתמש בכל מקלדת עם חיבור USB.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

הייתי לפני הזמנה של MINIX U1

משום מה לאחר חיפוש בגוגל הבנתי שזה דגם דיי ישן שקיים בשוק מעל שנה ומגיע עם אנדרואיד 5.1

האמזון פייר מחירו בסביבות ה90 דולר?

פורסם

באיזה הרחבות לוידאו וכתוביות אתם משתמשים?

אני מכיר רק את exodus ולכתוביות את טורק שעושה לאחרונה בעיות ואת subscene שהוא אחלה אבל אין שם כתוביות בעברית.

פורסם

כתוביות - the wiz

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה

×
×
  • תוכן חדש...