Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סטטיסטיקה רישוי רכבים ינואר 2017


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3426 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
העם מבקש שרשור דביק שיציג רכבים מדגמים חדשים/מחודשים שכבר נחתו בנמל, אך עדיין לא משווקים. כמובן שגם יפהפיות אספנות ויבוא אישי יתקבלו בברכה...

 

האם כבודו ירים את הכפפה?

בכיף. אם יש ביקוש - so it'll be. גם ככה מתוקף תפקידי אני לא יכול שלא להיתקל בהן וגם ככה הן בכל מקום פנוי (וגם לא פנוי) בנמל.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בכיף. אם יש ביקוש - so it'll be. גם ככה מתוקף תפקידי אני לא יכול שלא להיתקל בהן וגם ככה הן בכל מקום פנוי (וגם לא פנוי) בנמל.

 

יהיה מעניין מאוד!

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם
במוו ומרצדס מוכרים כ"א יותר מהונדה :-)

רק לראות את מספר הסוסים ליד הג'וליה QV... וואוו. רכב מטריף וגם נראה מכונת מלחמה. מעניין שמהגרסא הפשוטה מוכרים הכי פחות. בצדק אגב. ביתר, אלפא קצת נחלשת, אבל אלה באמת כבר דגמים וותיקים.

וולבו היתה יכולה להציג מספרים הרבה יותר טובים לדעתי עם ה- S60. מעניין מה קונים הפוטנציאלים במקום?

אוקטביה VRS, 20 יחידות. יפה מאוד! כפול מה- GTI!! [וגם 28 קופרות. יהיה מעניין על הכבישים :-)]

 

תודה לפות"ש!

 

קצת פיצול אישיות להגיד שבאלפא הדגמים ותיקים ולכן נחלשו במסירות ולרשום על כמות המסירות של ה-s60 שותיקה לא פחות מהן.

אין בעיה עם האהבה לאלפא (גם אני מאוד אוהב את הג׳וליה), אבל אובייקטיביות לא תזיק.

פורסם
כנראה שזאת הישנה.

שים לב שיש את הנתון הזה: new superb 315

 

המלאי של הישנה כבר נגמר מזמן.

ה-superb שאתה רואה בלי ה-new זאת גרסת ה-1.4.

 

במוו ומרצדס מוכרים כ"א יותר מהונדה :-)

רק לראות את מספר הסוסים ליד הג'וליה QV... וואוו. רכב מטריף וגם נראה מכונת מלחמה. מעניין שמהגרסא הפשוטה מוכרים הכי פחות. בצדק אגב. ביתר, אלפא קצת נחלשת, אבל אלה באמת כבר דגמים וותיקים.

וולבו היתה יכולה להציג מספרים הרבה יותר טובים לדעתי עם ה- S60. מעניין מה קונים הפוטנציאלים במקום?

אוקטביה VRS, 20 יחידות. יפה מאוד! כפול מה- GTI!! [וגם 28 קופרות. יהיה מעניין על הכבישים :-)]

 

תודה לפות"ש!

 

המכירות של ה-S60 יורדות כי הדגם כבר מתיישן, ככה זה בסגמנט היוקרה - המכירות עולות חזרה שמגיע דגם חדש.

המכירות של האוקטביה RS מפתיעות, לאור העובדה שהיא יקרה יותר מגולף GTI וגם עומדת לפני מתיחת פנים.

 

עוד משהו מעניין, נראה שטויוטה נכנסים חזק בתחום המוניות ההיברידיות - אם עד היום היה רק מוניות פריוס, יצא לי לראות גם אוריס סטיישן וקאמרי בתור מוניות.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
ישה זה לא מאוד נכון. ניקח לדוגמה את הרכב שאני אישית מחפש (אבל זה נכון גם לכל רכב אחר): אבארט 500, שנת 2013. מחירון בסיס הוא 82,000₪. כל חודש נוסף מוסיף 700₪. חישוב פשוט יראה שרכב שעלה לכביש בדצמבר יעלה 89,700₪ וזאת לעומת רכב שעלה לכביש בינואר 2014: 96,000₪.

כלומר המחיר בין חודש לחודש במהלך השנה היה 700₪, וההפרש בין דצמבר לינואר היה 6,300₪. הפרש גדול לכל הדעות.

הרכב לא עבר מתיחת פנים או שדרוג דגם בין השנתונים.

 

חישוב שלך מראה שרכב ינואר 2014 צריך להיות 90400 82000+ (12*700)

 

בהנחה שמדובר באותו רכב בדיוק , אם המחירון הוא 96000 אז המחירון שלו מטומטם.

 

כי הרעיון של הוספה חודשית היה שהמחירון בין השנים יהיה ליניארי כל עוד לא חל שינוי בדגם

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

רעיון זה טוב ויפה. בפועל הוא לא עובד.

לא בשטח ולא ע"ג המחירון הרשמי.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

הרעיון של מחירון ליניארי לפי חודשים לא עובד בהחלפת שנה.

בראש של הקונים, ואני בתוכם, דצמבר 2016 זה מודל 16 וינואר 2017 זה מודל 17 למרות שהרכב זהה.

פורסם
חישוב שלך מראה שרכב ינואר 2014 צריך להיות 90400 82000+ (12*700)

 

בהנחה שמדובר באותו רכב בדיוק , אם המחירון הוא 96000 אז המחירון שלו מטומטם.

 

כי הרעיון של הוספה חודשית היה שהמחירון בין השנים יהיה ליניארי כל עוד לא חל שינוי בדגם

לא מתווכח אם המחירון שלו מטומטם או לא, פשוט הצגתי איך בפועל המחירון שלו עובד.

כמו שאמרתי - לא חל שינוי בדגם.

פורסם
המלאי של הישנה כבר נגמר מזמן.

ה-superb שאתה רואה בלי ה-new זאת גרסת ה-1.4.

 

 

 

המכירות של ה-S60 יורדות כי הדגם כבר מתיישן, ככה זה בסגמנט היוקרה - המכירות עולות חזרה שמגיע דגם חדש.

המכירות של האוקטביה RS מפתיעות, לאור העובדה שהיא יקרה יותר מגולף GTI וגם עומדת לפני מתיחת פנים.

 

עוד משהו מעניין, נראה שטויוטה נכנסים חזק בתחום המוניות ההיברידיות - אם עד היום היה רק מוניות פריוס, יצא לי לראות גם אוריס סטיישן וקאמרי בתור מוניות.

 

למרות שאנחנו בתחילת פברואר, ה-s60 תמסור השנה בדיוק כמו בשנים הקודמות, כלומר 500 כלים.

טויוטה עדיין מפחדת משוק המוניות, כי זה מערך שונה לחלוטין, לכן היא מטפטפת רכבים.

פורסם
לא מתווכח אם המחירון שלו מטומטם או לא, פשוט הצגתי איך בפועל המחירון שלו עובד.

כמו שאמרתי - לא חל שינוי בדגם.

 

אף אחד לא מתווכח

 

אם הנתונים הם כמו שהבאת

 

אז יצחק לא מיישם את הרעיון של עצמו

 

לכן זה טמטום

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

הפער בין דצמבר לינואר יותר גדול מהפער בין שני חודשים אחרים כתוצאה מביקוש והיצע. מי לא מעדיף ינואר 2015 על פני דצמבר 2014? לדעתי גם ללוח יד 2 יש השפעה כאן, כי החיפוש הוא לפי שנים וטווח המחירים בהתאם לשנתון. עובדה שאנשים מוכנים לשלם על "שנתון" מתקדם יותר.

 

הפתיע אותי בנתוני ינואר איך אאודי הכתה את ב.מ.וו בנוקאאוט. הכי בולטת ההשוואה בין Q5 ל-X3 - שני כלים שבסוף חייהם ולקראת החלפה. Q5 מכר 216 יחידות ו-X3 רק 18. כבעלים מרוצה של X3 אני לא יכול להסביר את זה חוץ מהנחות מטורפות באאודי, בטח מעל 30,000 ש"ח ולא אתפלא אם גם 40.

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

פורסם
קצת פיצול אישיות להגיד שבאלפא הדגמים ותיקים ולכן נחלשו במסירות ולרשום על כמות המסירות של ה-s60 שותיקה לא פחות מהן.

אין בעיה עם האהבה לאלפא (גם אני מאוד אוהב את הג׳וליה), אבל אובייקטיביות לא תזיק.

 

ההבדל העיקרי הוא שאלפא יקרה לסגמנט שלה ומציעה אבזור חסר באופן יחסי, (וגם המיטו ישנה בשנתיים) בעוד הוולבו זולה וביצועיסטית לסגמנט שלה, גם ביחס לגיל.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

תודה, מעניין לקרוא ולהתרשם. ליבי ליבי עם פיאט פנדה שהולכת ונמחקת וחבל...רכב נהדר וגם המחיר ירד, אבל ממש מאוחר מדי. הטווינגו מפתיעה דווקא עם מעל 50 מסירות. נמסרו 2 500x עם הנעה כפולה ו 170 כ״ס שאפילו לא מוזכרת באתר היבואן (אולי תקינה). חשבתי שהמחליפה של האלטו לא תתברג מי יודע מה בגלל הגיר הרובוטי אבל טעיתי.


×
×
  • תוכן חדש...