Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכבות מעניינות אותי - מה צריכת דלק ריאלית של רכבת?


nimrod7676
 שיתוף
עוקבים 28

פוסטים מומלצים

גשר אנזא"ק על נחל הבשור והקרון שלידו.

לא מצאתי שום סימון על הקרון, אבל לא נראה לי שהוא מדוייק תקופתית.

1617962688303.jpg.9ad3f761f1a93c50367910e777e360f3.jpg

 

1617962688297.jpg.e13a4839152efac724728def32801190.jpg

עריכה אחרונה על ידי borsood
  • אהבתי 1

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 847
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

היום יצא לי בפעם הראשונה להשתמש בכרמלית בחיפה.    יש סקירה מצויינת ומפרוטת בויקיפדיה, לא אעתיק משם פרטים למעט כמה דברים עיקריים.  זה פוניקולור תת קרקעי, למייטב ידיעתי היחידי בעולם. אורך

לרגל יום העצמאות ה-72- מוזיאון רכבת ישראל שיחזר תמונות היסטוריות מימי היישוב היהודי בארץ ישראל ושנותיה המוקדמות של המדינה   *תחנת באר שבע צפון - סוף שנות ה-50* חן מלינג מנה

לא יודע אם הפוסט הזה מתאים לשירשור, אולי מגיע לזה שירשור נפרד.   אתר לא מוכר לדעתי, נמצא בשכונות הדרומיות של נתניה סמוך לחוף הים.   יוזמה של פעילים לשימור הסטוריית השואה בשיתוף עיר

תמונות שפורסמו בשרשור

יש בשירשור תמונות של האתר הזה שצילמתי לפני כ 10-12 שנים. מקום יפהפה.

 

 

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש מצב שאחרי ההודעה הזאת רמת השפיות שלי תהיה מוטלת בספק בעיניי חלק מהגולשים...

 

ראיתי את כל הסרט בגלל הסצנה הזאת, זה טראם שנת ייצור 1925 שעבד במחקלת הובלות בסנט פטרסורג (הייתה להם מחלקה כזאת שנסגרה בשנות ה 90). הסרט צולם באיזור 1997או 98 אז הטראם הזה ועד כמה דומים היו עדיין בשימוש.

 

לראות איך היא נוהגת בעמידה (כי משום מה זה מה שראו לנכון ב 1925) ועם בנדנה על הראש שזה חלק מהלבוש התקני לנהגות טראם מהדגם הנ"ל על מנת להגן על השיער מבפני קשת חשמלית שעלולה לפרוץ בקבינה... 

 

https://youtu.be/aDaaCGZz-Ok?t=1843

 

 

  • אהבתי 1

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא בדיוק רכבת, היום התחילה הרצה של הרכבלית בחיפה - רכבל באורך 4.4 קילומרים שיחבר את מרכזית המפרץ עם הטכניון ועם אוניברסיטת חיפה. פתיחת צפויה בעוד כמה חודשים. 

 

150 קרונות/10 מקומות בכל אחד/זמן עליה 10 דקות/ירידה 9 דקות/עד 2400 נוסעים בשעה.

 

החברה שסיפקה את הציוד היא אותה חברה שסיפקה את הציוד לכרמלית. 

 

 

  • אהבתי 1

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • חברי המעגל הראשון

איך זמן הירידה קצר מזמן העליה ?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה טובה, לא יודע. זה מה שמופיע בכמה אתרים. כנראה כבלים נפרדים ולא אחד מעגלי. 

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • חברי המעגל הראשון

אז צריך להיות כבל חוזר לכל כיוון.  מישהו ראה ?  אם אכן כבלים נפרדים אז כמובן אפשרי.

 

מצד שני יש סיבה לכבל אחד (חוץ מזה שצריך פחות אורך כבל) - המשקל היורד מאזן את המשקל העולה וצריכת האנרגיה קטנה.  אם אלו כבלים נפרדים - כמובן שזה לא אפשרי וצריכת האנרגיה תהיה גדולה בהרבה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות שזה טעות שכל האתרים העתיקו אחד מהשני. 

 

מעניין יהיה לבדוק את העניין כשזה יפתח. 

 

 

 

 

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בשקט בשקט:

 

הידעתם שהולכים לבנות קו רכבת מחיפה, דרך ירדן ועד המפרץ הפרסי?

 

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001362344

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

Wherever you go, there you are

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מדברים על החיבור הזה כבר הרבה שנים, נראה אם הפעם משהו יזוז. יש לא מעט בעיות שחלקן מוזכרות בכתבה.

"ai motoare capul doare"

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מדברים הרבה שנים? הרי חיבור דומה כבר היה עוד הרבה לפני הקמת מדינת ישראל... 

img-1-small700-1.thumb.jpg.4cf7fe60c2e792c332d19cf687b2366c.jpg

 

אגב בצד הירדני נשמר הרבה יותר מאשר בצד הישראלי. 

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עגלת ציוד מסילתית בעבודת בניית הרכבת הקלה בפתח תקווה. 

 

20210413_151021_(1).thumb.jpg.8869cf85aece9f145c95c2e3905ed95c.jpg

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 19 שעות, Buki כתב:

מדברים הרבה שנים? הרי חיבור דומה כבר היה עוד הרבה לפני הקמת מדינת ישראל... 

img-1-small700-1.thumb.jpg.4cf7fe60c2e792c332d19cf687b2366c.jpg

 

אגב בצד הירדני נשמר הרבה יותר מאשר בצד הישראלי. 

התוואי שעובר דרך נהריים.

מעניין אם אי פעם ישוקם ותעבור שם רכבת.

עריכה אחרונה על ידי Ooga
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 12.4.2021 בשעה 22:21, vadim6385 כתב:

בשקט בשקט:

 

הידעתם שהולכים לבנות קו רכבת מחיפה, דרך ירדן ועד המפרץ הפרסי?

 

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001362344

בסדר. כמות הפעמים שיצאו הודעות על חיבור כזה מאז חתימת הסכם השלום עם ירדן וימי המזרח התיכון העליזים של פרס...

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 8.4.2021 בשעה 23:57, Ooga כתב:

יש לה לוחית רישוי?

 

יש. רק לא ישראלית. זה או שקנו אותן משומשות והן אף פעם לא נוסעות על כביש ציבורי או שזה ציוד של חברה מח"ל שמבצעת את עבודות החשמול עבור רכבת ישראל.

IMG_0091.thumb.JPG.7b7c768d2175c295d6ec57675fd7ab46.JPG

 

IMG_0092.thumb.JPG.3759108c30a22969f9fb9ffce997cbfc.JPG

 

IMG_0089.thumb.JPG.38cd709b3a3b3fc148dcdea40e2be3ba.JPG

 

IMG_0088.JPG.4bc8085295ad0cb04b75187acd4372e3.JPG

 

 

ועוד שני כלים (מה השם של זה בעברית?) עם אותו יועד אבל מסילתיים במקור 100%.

 

IMG_0082.thumb.JPG.e3dfa4cdda1e683d9330ed0b7a0881a6.JPG

 

IMG_0086.thumb.JPG.f016a19b392fb961fcf5ca0889069429.JPG

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...