Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3466 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי בעיה של טורים נמוכים עד כדי שהמנוע כבה (בהנעה קרה בלבד)

המליצו לי פה לנקות מצערת ומנוע צעדים. לא עשיתי זאת בעבר אבל משיעורי בית וסירטונים שראיתי לא סיפור כל כך לבצע זאת.

הייתי מעוניין לפני הביצוע לקבל עוד כמה טיפים מהחבר'ה פה.

 

האם יש צורך להחליף אטם לחדש?

 

לאחר חיבור מחדש של המצערת יש צורך לנתק מצבר למספר דקות ?

 

ואם יש עוד טיפ או משהו שכדאי שאדע לפני הפירוק אשמח אם תשתפו.

 

תודה מראש

פורסם

לפני פירוק המצערת נתק את המצבר, לאחר חיבור המצערת חבר את המצבר, תניע את הרכב וכבה אורות ורדיו ותן לרכב לעבוד בעמידה עד טמפ' עבודה.

לכל מקרה תקנה אטם חדש.

 

אם הרכב נוסע רגיל בשאר הזמן ולא נכבה אז הבעיה לא בקויילים.

פורסם

פירקתי היום תמצערת אחרי מלחמה מתישה. הפירוק של ה2 צינורות מים מאוד לא נוח ואין גישה כל כך כדי לקפל את הבנדים.

עכשיו אני עם המצערת בחוץ, והאני רוצה לפרק תמנוע צעדים, רק שהברגים שם מאוד עקשנים וכבר הרסתי תראש פיליפס של 2 מהם.

יש איזה טיפ איך לפרק אותם בכל זאת? שמתי שמן חלודה, נסיתי עם ג'אבקה, וכלום, לא מצליח לשחרר אותם

 

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

פורסם

לבסוף לא פתחתי את מנוע הצעדים, ניקיתי רק לאן שהגעתי.

אחרי הנעה ראשונית הטורים הגיעו ל 2500-3000. לאחר נסיעה קצרה ועצירה הטורים מתייצבים על סביב 1300.

האם זה משהו שיסתדר עם הזמן וזה חלק מתהליך של לימוד המחשב את המצערת?

 

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...