Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3498 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פחות קשור באופן ישיר לדיטיילינג, אבל כן קשור לאסתטיקה

לכל אלו שגרים בבניין וחונים בין קירות, מה אתם עושים להגן על הדלתות בעת פתיחה שלהן, כדי למנוע שבירה של הצבע בקצה הדלת במפגש לא צפוי עם הקיר?

אני תוהה איזה פס של חומר כלשהו אני אהדק על הקיר לכל אורכו, אבל לא יודע מה כדאי.

מה הפתרון שלכם לדבר הזה?

פורסם

האמת לא חשבתי להרחיק לכת למוצרים יעודים, אלא פתרון מאולתר אך איכותי לאורך זמן מתוצרים מקומיים

אבל אני פתוח להצעות נוספות

נראה מוצר נחמד, אבל דיי דק, ובנוסף תשלום שילוח כזה נראה לי כבר מייקר את זה לשווא

פורסם

אני הדבקתי ספוגים עבים באורך של 40 ס"מ בערך על הקירות, כל ספוג עבה עם דבק דו צדדי של 3M יעשה את העבודה, יש גם ספוגים שכבר באים עם דבק.

פורסם

יש הכוונה למקום מסוים שמוכר דברים כאלה לפי מטר?

כל נסיון חיפוש שעשיתי הוביל אותי לדבק דו צדדי ספוגי ודק.

פורסם

בעיקרון אתה יכול להיות יצירתי, סך הכל אתה צריך חומר רך שיבלום את המכה שתהיה לא במודע.

כלומר ספוג/גומי/קלקר יכול לעשות את העבודה.

בעיקרון אתה יכול לאלתר עם קלקר מאריזות של מוצרי חשמל שונים(מקררים,טלויזיות וכו') שיש כמות קלקר לא קטנה שם באריזה.

בחניות איטום וביקוק למינהן יש המון חומרים שיכולים לאזור לך

פורסם

הבעיה עם נודל לבריכה שהוא תמיד מגיע עגול, למרות שבאמת מדובר בחומר שהוא מספיק עמיד לאורך זמן לדעתי, בוודאי יותר מקלקר או חומרים מתפוררים אחרים, שלאחר כמה פתיחות דלת יתחילו להתפורר ולהתבקע

גם המוצר הקיים ב"אלכסנדר" נראה מעניין, ו20ממ זה די והותר לדעתי

אני אבדוק עלויות ואסגור פינה לפי שיקול זה. תודה!

פורסם

הכוונה שלי היתה לחתוך לאורך בצורה כזאת שיישאר חצי עיגול.

היום בעבודה נשארו שאריות של פלציב לבידוד בעובי 2 ס"מ, נראה לי שזה גם פתרון טוב.

×
×
  • תוכן חדש...