Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7792 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הוא מדבר על שני מורלים זהים ואתה ממשיך לומר לו שהסאונד לא יהיה אחיד? :roll:

בכל מקרה, שניים זהים יעשו את העבודה, מדובר בשטח ממברנה גדול ואין סיבה שלא תהיה עוצמה

ואיכות גם יחדיו.

 

גל

פורסם

גל...

אני חושב בכל אופן שהסאונד לא יהיה אחיד אצלך באוטו

אך יש כאן אנשים מבינים יותר ממני,אולי הם יגידו אחרת...

בכל אופן בהצלחה בפרוייקט

אני חושב כך כי סאב 1 יהיה הפוך אז הם לא יכולים להשמע זהה,לא?

פורסם

סליחה - לא הבנתי שאתה מתייחס לסוג התיבה שהוא מדבר עליה.

תיבה בסגנון איזוברי הייתי ממליץ רק כאשר יש לך אלמנט "נטול רוח חיים", הרי אינך מגביר את האלמנט

השני האיזוברי - אז למה להתחיל עם זה מלכתחילה?

אתה מחפש בכוח קומבינות להשגת SPL גבוה? אז פשוט תלך על שני 12" של פיוניר או משהו כזה...

פורסם

אני לא מחפש יותרSPL כי בכל מקרהמספיק חזק זה יהיה(אני לא רוצה את זה כדי לפוצץ תוצאות במפגשים אלא שיהיה חזק מספיק) אני רוצה יותר איכות SQ, רציתי את סוג התיבה ההיא מפני שהיא תחסוך מקום אבל אם אתה אומר שהיא לא תתאים אז לשים פשוט שתי תיבות אחת מול השניה (PORTED) וזהו?

ואגב כנראה שהנפח יצא טיפה קטן יותר ממה שצריך( צריך 100 ליטר ויצא לי כ90) אז חשבתי להוסיף את הבדים האלו שסופגים את החום ועושים הדמיה לתיבה גדולה יותר, אתם יכולים לפרט לי על וגם מחירים של זה ואיפה אני יכל לקנות.

תודה רבה לכל התגובות...

פורסם

כשה מדובר בSQ מדובר באיזון של צליל וביכולת של המערכת לשחזר את המקור,מה יש לך בבמה הקדמית שאתה צריך 2 סאבים 15 כדי לאזן את הצליל?

פורסם
אני לא מחפש יותרSPL כי בכל מקרהמספיק חזק זה יהיה(אני לא רוצה את זה כדי לפוצץ תוצאות במפגשים אלא שיהיה חזק מספיק) אני רוצה יותר איכות SQ, רציתי את סוג התיבה ההיא מפני שהיא תחסוך מקום אבל אם אתה אומר שהיא לא תתאים אז לשים פשוט שתי תיבות אחת מול השניה (PORTED) וזהו?

ואגב כנראה שהנפח יצא טיפה קטן יותר ממה שצריך( צריך 100 ליטר ויצא לי כ90) אז חשבתי להוסיף את הבדים האלו שסופגים את החום ועושים הדמיה לתיבה גדולה יותר, אתם יכולים לפרט לי על וגם מחירים של זה ואיפה אני יכל לקנות.

תודה רבה לכל התגובות...

הסאבים מתאימים ל SQ.

כמו כן, ניתן להשתמש בצמר סלעים (POLYFILL) גם בתיבה פתוחה, רק תוודא כי יש לך רשת מסוג

שהו בפתח הפורט אחרת החומר יעוף החוצה.

הוספת החומר גם גורמת לסאב "לחשוב" שהוא בתיבה גדולה יותר, וגם מגדיל מעט את ההתדר אליו מכוונת התיבה אך רק במעט.

הוספת פאונד של צמר סלעים על כל 1 CF. (אני מניח שתמיר לבד לשיטה המטרית)

 

גל

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

סוף סוף השגתי את הנתונים של הסאב, ניסיתי לרשום אותם בתוכנה וזה לא עובד, אם משהו יתנדב לעזור לי עם העניין אני מאוד אודה לו.

אגב אני חושב על תיבות סגורות כי במורל אמרו לי שניסו איתו תיבה סגורה והוא נשמע טוב...

הנתונים:

FS 18.5

VAS 338.0

QTS 0.41

QES 0.45

QMS 4.70

RE 3.42

SD 824.0

VD 1.0

PE 1.0

RG 0.00

תודה רבה לכל העונים.

×
×
  • תוכן חדש...