Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3507 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן כולם.

אני צריך 4 צמיגים חדשים לקורולה 2010.

המידה היא 195/65R15 והעומס ומהירות הוא : 91H.

מה אתם אומרים על הצמיג הבא?

http://www.tiredeal.co.il/web/8888/nsf/ProLookup.taf?_ID=12361&did=1518&trace=zap

אני נוסע 22,000 ק"מ בשנה בממוצע. צריך צמיג שיהיה יחסית חסכוני בדלק.

אשמח לעזרה ולעצות.

תודה רבה.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זה צמיג טוב, אבל יש יותר מוצלחים ממנו .

זה דגם יותר מוצלח של goodyear

http://tires.yad2.co.il/tire-service?tire=471&cs=1&diameter=5&aspectRatio=15&width=17&type=1

 

עוד אחד מומלץ מאוד, מניסיון על קורולה 2010 של חבר

http://tires.yad2.co.il/tire-service?tire=965&cs=1&diameter=5&aspectRatio=15&width=17&type=1

 

ועוד אחד מעולה :

 

http://tires.yad2.co.il/tire-service?tire=2468&cs=1&diameter=5&aspectRatio=15&width=17&type=1

 

יש עוד כמה יותר זולים אבל טובים :

Pirelli p1

Toyo cf2

Goodyear effigrip compac,

Falken ze914

Kleber hp3

Goodyear eagle sport

 

אבל אם אתה מחפש משהו ממש טוב, בלי לחסוך ( לא על חשבון הבטיחות אלא דגמים פחות יקרים של יצרנים מוכרים )אז חפש משלושת הלינקים שצירפתי.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מה שתמצא במלאי בצמיגיות בסביבה שלך, במחיר יותר טוב ועם תאריך ייצור יותר חדש.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
מה שתמצא במלאי בצמיגיות בסביבה שלך, במחיר יותר טוב ועם תאריך ייצור יותר חדש.

 

יש ליד הבית שלי את ה- Continental EcoContact 5. גם בליגה של השלושה האלה? הם עולים 1100 ש"ח כל הארבעה.

פורסם

צמיגים טובים ובמחיר טוב. אלה צמיגים "ירוקים" ( מפחיתים צריכת דלק בכמה אחוזים בודדים ). אם הנהיגה שלך רגועה, אפשר בשקט לקנות אותם.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מה זה נהיגה רגועה?

אנחנו נוסעים 22,000 ק''מ בשנה. זוג בשנות ה-30, לא מתפרעים על הכביש, מצד שני, נוסעים לא מעט בבין עירוני.

פורסם
מה זה נהיגה רגועה?

אנחנו נוסעים 22,000 ק''מ בשנה. זוג בשנות ה-30, לא מתפרעים על הכביש, מצד שני, נוסעים לא מעט בבין עירוני.

הכוונה לא בודקים מגבלויות של הרכב, לא תוקפים פניות עד גבול איבוד האחיזה בכבישים מפותלים אלא נהיגה רגילה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אההה - ממש לא. נוהגים רגוע.

אבל כן חשוב לי שיאריכו חיים.

אז אתה ממליץ ללכת עליהם?

אין לי בעיה לשלם עוד קצת אם זה יהיה הבדל משמעותי.

פורסם

מבחינת אורך החיים וצריכת דלק כנראה Eco contact אפילו עדיפים. אבל מבחינת אחיזה ונוחות - premium contact יותר טובים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מצאתי את ה- Dunlop bluresponse spt שהמלצת למעלה ב-1200 לארבעת הצמיגים, בהתחייבות ששנת הייצור היא 2016. כדאי נכון?

איך הם מבחינת דלק ואורך חיים?

פורסם

מקווה ששאלה אחרונה בהחלט.

גם ה-Goodyear שהמלצת למעלה ניתן לי באותו מחיר.

מה עדיף משניהם? ה-Goodyear או ה-Dunlop?

אני מזכיר שעמידות לאורך זמן וצריכת דלק הם פרמטרים חשובים.


×
×
  • תוכן חדש...