Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3524 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זכינו במגרש לבניה עצמית, לקחנו משכנתא (תודה לישה שלא התייאש ממני), עכשיו חוסכים עד לתחילת הבניה. מה לעשות עם הכסף הנחסך? הכסף שאיתו השתמשנו לרכישת המגרש היה סגור באיזו תוכנית בבנק ולא עשה כלום ושום דבר.

 

מאז לקיחת המשכנתא חסכנו 65 אלף ש"ח, בכל חודש אנו מוסיפים 10-12 אלף ש"ח ותחילת הבניה מתוכננת לעוד שנתיים בערך.

 

הציעו לי דרך מועדון "חבר" תוכנית "פוליסת חיסכון" שנקראת "מסלול לחיים" מחברת הפניקס. להלן פרטיה:

 

 

פוליסת חיסכון- ת&#.jpg

פוליסת חיסכון- ת&#.jpg

עלות שיווקי חדש &#.jpg

 

 

טוב לנו? לא טוב לנו? יש יותר טוב לנו?

אשמח לדעתכם המלומדת.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

לדעתי הדבר הכי טוב לעשות עם הכסף הזה זה להקטין את המשכנתא.

לא תמצא שום חיסכון או פיקדון שיעשה יותר מהכסף שהבנק עושה עליך במשכנתא.

פורסם
לדעתי הדבר הכי טוב לעשות עם הכסף הזה זה להקטין את המשכנתא.

לא תמצא שום חיסכון או פיקדון שיעשה יותר מהכסף שהבנק עושה עליך במשכנתא.

 

ככל שאני זוכר החיסכון הזה נועד להון העצמי לבניה, לכן העצה שלך לא טובה.

 

היא נכונה במקרה הרגיל בו תהיה רק הלוואת משכנתא אחת.

 

כמובן אם התשואה על החיסכון גבוהה מעלות המשכנתא התשובה שוב לא תהיה נכונה ( כמו במקרה של קה"ש ).

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

0.44% דמי ניהול זה די גבוה.

 

מה אתה מנסה להרוויח? תשואה? שהאינפלציה לא תשחק? כמה אתה מוכן לסכן את הכסף הזה?

משכנתא זה קל

פורסם
עכשיו חוסכים עד לתחילת הבניה.

 

 

מרטינס, כמו שכתבתי הכסף נחסך עבור הון עצמי לתחילת הבניה.

 

המטרה לה נועד הכסף ברורה, אך אני לא באמת יודע באיזה אפיק לפעול כדי לשרת את המטרה.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

מתן,

ריבית בנק ישראל היא 0.1% לשנה. הפריים עומד על 1.6% לשנה.

הריבית הזו, ה 0.1% מייצגת תשואה נטולת סיכון. כלומר בשביל יותר מזה צריך להתסתכן, קצת או הרבה.

אישית אני מאוד שמרן בכל הנוגע לכסף שמיועד לבית, ולכן אל תחפש כאן תשואה, כי פשוט אין.

תסתפק בחסכון שאתה מייצר כל חודש וזהו. ריבית לא תוסיף לך יותר מכמה שקלים בודדים.

אל תחפש הרפתקאות.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

מכיוון שאתה הולך לבנות אתה צריך כלי שיצמיד את הכסף שלך למדד תשמות הבנייה (המדד מתחילת 2016 עלה ב 1.3 אחוז)

אתה מדבר על סכום שיגיע למעל 300 א' בתום השנתיים,האלה

בכל מקרה השאלה הזאת לא מופנית למקום הנכון (הפורום) אלא ליועץ השקעות בבנק שלך, מכיוון שהריבית בשוק נמוכה קיימים תחליפים נוספים בשוק להשקעה (עם סיכון מינימלי , כי אין שום דבר בעולם ללא סיכון גם לשים את הכסף בבנק) שיכולים לפחות לשמור לך על ערך הכסף.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

דיסקו אני מבין מה אתה אומר וגם די מסכים עם זה. אבל עם סיכון נמוך ותשואה נמוכה זה בטח עדיין עדיף מכלום (או שלא?)

 

מיכאל, את מדד תשומת הבניה ועליותיו אני מכיר. מיום פרסום החוברת ועד פרסום התוצאה במכרז עלה המדד ב-0.9 אחוז שהגדילו לי את התשלום ב6000 ש"ח.

אני פונה ראשית לפורום כדי לקבל את המידע הראשוני הדרוש לי. אם עצת הפורום היא לגשת ליועץ של הבנק, אעשה זאת. אבל מכיוון שאיני יודע אם ואילו אינטרסים יש ליועצים הבנקאיים, אשמח לדעת אם יש דברים מיוחדים שדורשים התיחסות, או עצות כלליות בעניין.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

×
×
  • תוכן חדש...