Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3527 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אופל אסטרה 1.4 טורבו שנת 2012

בד"כ בתחילת נסיעה שומעים רעש קפיצים .

בנסיעה בכביש מהיר שהרכב התחממם כבר לא שומעים.

מה יכול להיות ?

תודה

פורסם

אמנם אני נוסע על מגאן 2 אבל הייתה לי בעיה דומה,גם לי בתחילת נסיעה הייתה בעיה ששמעו את הקפיצים,כנראה שתצטרך להחליף את הבולמים שלך,אני שמתי זוג בולמי קיאבה והרעש נעלם והאוטו נוסע ממש טוב

 

 

זיו

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

פורסם

גם לי יש מדיי בוקר רעש חריקות ובהמשך זה נעלם, אצלי הבולמים הקדמיים חדשים, אין צורך לשמן או לגרז את הקפיצים פעם בעשור?

 

Sent from my A0001 using Tapatalk

פורסם

יש לציין שזה כשנה מאז שהכנסתי את הרכב למוסך להחלפת טורבו - לפני כן לא היו את הרעשים.

גם לא ניתן היה להדגים את הבעיה למוסך - עד שהגעתי הרכב כבר התחמם ואז כבר לא שומעים את הרעש.

מה בנוגע ל תושבות בלם או כריות בלם ?

ראיתי באיזה פורום מישהו שריסס באיזור הקפיצים כם wd40 וזה העלים את הרעש - האם מומלץ ?

איך ניתן לדעת בוודאות אם זה בולמים ? היות ואלו חלקים יקרים .

פורסם
היו לי סימנים דומים בגולף, בסוף הבעיה הייתה במיסב.

מוסכניק מקצועי צריך לדעת לעלות על זה מהר מאוד.

 

מה מחיר מיסב ?

פורסם

החלפתי במורשה לחלק מקורי, אז היה יקר. אם אני זוכר נכון אז המחיר היה באזור ה800 ש"ח כולל מע"מ ועבודה(שהייתה יקרה מהחלק עצמו!)

1. קח בחשבון שלכל רכב חלקים אחרים ומחירים בהתאם.

2. בדיעבד הייתי מתקן את זה במוסך כללי, ומשלם כנראה לפחות שליש פחות.

×
×
  • תוכן חדש...