Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3491 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעבודה אצלנו מסתובבים הרבה עם הלפטופ ביד. להרבה אנשים העכבר האלחוטי הוא חובה לתפעול נוח של תוכנות מסויימות, ולכן צריך לקחת גם אותו. נדרש למצוא שיטה איך להצמיד עכבר לגב של הלפטופ בצורה שתהיה נוחה לתפעול ולא תפריע לתפקוד העכבר ותהיה כמה שפחות מכוערת.

מסתבר שבשוק אין פתרונות לעניין למעט עכבר ספציפי של לוג'יטק שכבר לא מיוצר ונמכר במחיר הזוי של 300$ באמזון :

 

https://www.amazon.com/Logitech-Cordless-Laser-Notebooks-910-000695/dp/B001DJ7Y2O/?tag=gmgamznmod-20&ref=nosim&ascsubtag=081765534d67725068d2ef1da238b833c3ace12a&rawdata=%5br%7chttps%3a%2f%2fwww.google.co.il%2f%5bt%7clink%5bp%7c400422%5ba%7cB001DJ7Y2O%5bau%7c5716491910670767033%5bb%7clifehacker#_ga=1.246622404.1703332291.1474465703

 

פטנט שמצאתי בנושא, אבל כנראה שלא מומש למוצר :

https://www.google.com/patents/US20090244836

 

 

יש לנו עכבר של RAPOO שהוא הסטנדרט שמנפיקים לכולם. בינתיים הרעיון הכי טוב שחשבתי עליו זה לחתוך את המכסה של הסוללה וליצור תושבת שתודבק ללפטופ, עם בליטה בגובה שיגיע לשטח הפנוי ליד הסוללה. על השטח הזה להדביק חתיכת מתכת, ועל התושבת להדביק חתיכת מגנט.

מקווה שמכסה הסוללה עדיין יחזיק בלי אחד הקליפסים.

דעתכם ? רעיונות אחרים ?

 

 

2016-10-20_1118.jpg20161020_110537.jpg

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מה עם להחליף את העיגולים השחורים למגנטים?

להוציא את העיגולים הקיימים שבפינות, לקחת איזה מגנט חזק מהמקרר, לגזור לצורות עגולות ולהדביק במקום העיגולים שהיו

 

מ.ש.ל

פורסם (נערך)

אין מגנט מספיק חזק שאפשר לגזור.. המגנטים החזקים באים בצורה של מתכת. הכי קטנים שמצאתי שיכולים להתאים זה אלה :

https://www.aliexpress.com/item/Hot-Sale-Best-Promotion-50-PCS-Small-Neodymium-Disk-Magnets-Rare-Earth-5mm-Dia-x-0/32466128508.html?spm=2114.01010208.3.27.74Z6Bt&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_1_116_10065_117_10068_114_115_10069_113_10084_10083_10017_10080_10082_10081_10060_10061_10062_10056_10055_10037_10054_10033_10059_10032_10078_10079_10077_10073_10070_421_420_10052_10053_10050_10051,searchweb201603_1&btsid=8a0675ad-2e36-49c8-83a9-fa1065b88ab3

 

לא בטוח שזה יהיה מוצלח כי הפדים המקוריים משמשים כנקודות מגע של העכבר ומאפשרות להזיז אותו בצורה חלקה על השולחן.

שווה ניסיון אבל.. הזמנתי את המגנטים :)

עריכה אחרונה על ידי misterb

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

ניסית לא להיות חתיכת בכיין ולקחת אותו ביד?

תעדכן אותנו אם זה עובד

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

כן ניסיתי זה ממש מציק :) יש אנשים שאשכרה קנו את העכבר של לוג'יטק בגלל זה. למגנטים ייקח חודש להגיע מנסה למצוא פתרון יותר מהיר (סתם כי יש לי זמן ואין לי סבלנות..)

 

Sent from my SM-J510FN using Tapatalk

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

צחוק בצד -

יש עכברים קטנים מתקפלים כאלו, שאתה יכול בקלות לשים בכיס. אולי שווה לבדוק?

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

מעדיף שזה יהיה העכבר הטוב שאני רגיל לעבוד איתו ולא איזה עכבר מעפן ולא נוח רק בשביל שייכנס לכיס..

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

ניתן גם להחליף את המכסה סוללה במגנט מקרר טוב, סוללה טובה בעכבר טוב מחליפים פעם בשנה, כמובן לתת למגנט כמה הדבקות בפינות עם דבק 3 שניות

 

מ.ש.ל

פורסם

להחליף את המכסה לגמרי זה לא נראה לי ממש ריאלי, לא רואה איך אני יוצר מכסה חליפי שיישב טוב ויהיה מגנטי.

מה שכן אני חושב עכשיו - העובי של המכסה עצמו הוא 1 מ"מ. אני יכול באמצעות דרמל ליצור גומחה של 0.5 מ"מ במכסה ולהדביק בתוכה את המגנט, ככה שהוא ייצא בגובה אפס עם המשטח.

אני עדיין לא בטוח שפטנט של מגנט שטוח יהיה חזק מספיק, כי מגנט הוא די חזק מול כוח אנכי, אבל בצורה שהעכבר יישב על המכסה הכוח שיופעל עליו הוא בעיקר אופקי (מחזיקים את הלפטופ בצד הגוף ואז כוח המשיכה משפיע הצידה על העכבר/מגנט).

פתרון של נרתיק לא רלוונטי כי זה לא נוח להתחיל להוציא ולהכניס הכל כל פעם, זה קורה יותר מדי פעמים ביום.

חשבתי על אופציה של להדבייק 'כיס' לעכבר על הלפטופ אבל זה מכוער מדי..

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

הסוללה כמעט ולא יוצאת ממקומה ולכן המכסה לא חייב להיות קשיח, תקח מגנט חזק מהמקרר, גזור אותו כצורת המכסה, הדבק אותו בפינות ותנסה, מקסימום תעיף אם לא עובד העניין.

לשים מגנט מתחת למכסה נשמע טוב אך תצטרך למצוא מגנט חזק דיו שיוכל להחזיק כאשר יש מכסה פלסטיק המפריד בינו לבין המשטח.

 

מ.ש.ל

פורסם

שוב אני אומר - אין מגנט רך (שאפשר לגזור) שיהיה מספיק חזק בשביל זה. חייב להשתמש במגנט מתכתי כמו שהבאתי קודם.

לא התכוונתי מגנט מתחת למכסה, התכוונתי ליצור גומחה בחלק החיצוני של המכסה ולהדביק בתוכה את המגנט ככה שהוא יהיה מפולס עם פני השטח של המכסה.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

אני לא רוצה להשתמש בעכבר אחר כמו שאמרתי, מחפש פתרון עבור העכבר הקיים.

קליפס זה נחמד אבל זה לא פותר את העניין של איך לחבר את העכבר עצמו אל הקליפס..

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם (נערך)

תדביק על גב הנייד שני פלאחים קטנים ממתכת או לוח מתכת קטן 5X5.

תמצא מגנטים כמה שיותר (לדוגמא) קטנים ותדביק אותם על העכבר באזור הסוללות או שתסליק אותם בתוך העכבר.

עריכה

מצאתי נראה לי

s-l500.jpg

עריכה אחרונה על ידי eyali23

×
×
  • תוכן חדש...