Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שמן לקלאץ' הידרואלי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3542 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

שמן קלאץ', של גיר ידני עם קלאץ' הידראולי -כמו פונטו, אקסנט ולאנוס(סליחה מאור) זה משהו שמחליפים ? אם כן כל כמה זמן ? והאם זה אותו שמן כמו שיש בתיבת ההילוכים ?

פורסם

זה נוזל בלם בעצם. לפעמים משותף למיכל נוזל הבלם הרגיל ולפעמים מיכל קטן נפרד רק בשביל הקלאץ'.

 

מחליפים אותו כמו כל נוזל בלם - כל שנתיים.

 

גם אני כמו מאור באשכול השני שלך - אל תקנה את הלאנוס, קח לך יונדאי במקום.

Stay Dirty

פורסם

טוב זהו , זה סופי - אם גם אתה וגם מאור מתנגדים. אין סיכוי שאני אפילו מתקרב לזה.

אבל חשבתי על לנטרה , שזה גם לדעתי קלאץ הידראולי, יש סטיישן שנת 97. 200K .

מה דעתך?

פורסם

זה סדאן - אין כאלה תקינות שמסתובבות למכירה.

אני מדבר על סטיישן, אמרו לי מאד לא יציב בפניות(מצד שני, אני נוהג כמו בן 80 אז לא אכפת לי) , צורך דלק (מה שגם פחות איכפת לי כל עוד הרכב אמין ). השאלה איך הוא באמת מבחינת אמינות.

פורסם

אלי מצא אחת טובה יחסית. עדיין צריך לעשות שם יישור קו רציני, אבל הבסיס טוב.

 

בכל מקרה אם תוכל למתוח את התקציב עוד קצת, תוכל להשיג גטס ידנית דור ראשון משנתון מתקדם יותר.

 

לגבי אמינות אל תדאג, מדובר ביונדאי. כנ"ל לגבי צריכת דלק כשמדובר בגיר ידני.

Stay Dirty

פורסם
טוב זהו , זה סופי - אם גם אתה וגם מאור מתנגדים. אין סיכוי שאני אפילו מתקרב לזה.

אבל חשבתי על לנטרה , שזה גם לדעתי קלאץ הידראולי, יש סטיישן שנת 97. 200K .

מה דעתך?

בכל רכב משומש מכל דגם יש איזה משהו "בעייתי" כזה או אחר.

 

אם תתחיל לפסול מכוניות על קלאץ' הידראוולי, לא תצא מזה.

 

קלאץ' עם כבל יש בצרפתיות. אבל בטח לא תרצה לקנות כי זה צרפתי...מה גם שכבל קלאץ' דורש החלפה לפעמים.

 

 

פורסם

הייתה לי שרייד 6 שנים - שום החלפה לא הייתה צריכה. החלפתי קלאץ מקורי של האוטו רק ב 264K - איפה ראית דבר כזה ?

לא החלפתי כבל מעולם. החלפתי בלמים, רדיאטור - שהייתי טיפלש מספיק להחליף לרדיאטור מפירוק בפעם הראשונה. משאבת מים וטיימינג - כטיפול שוטף. 4-4.5K לתחזוקה של רכב שנת 98 במשך 6 שנים זה אמינות גבוהה.

בכל מקרה, Buki, אני אשמח אם תיתן את דעתך - אתה אומר שהלאנוס בחירה הגיונית ?

** כן, רכב צרפתי אני פוסל מראש - כי מה ההגיון שצריך להוריד גלגל בשביל להחליף שמן ? מבחינתי זה "פאשלה" של היצרן.

פורסם

בשתי המכוניות הקודמות שלי קלאץ' החזיק יותר מ 260 אלף.

 

באחת מ 280 ואת השניה מכרתי עם 343 ועדיין הקלאץ היה מקורי. זה רק פונקציה של צורת נהיגה.

 

 

דעה על הלאנס אין לי, לא מכיר את הדגם הזה.

 

 

סה"כ התייחסתי לקלאץ הידראוולי. יש את זה אצל הרבה יצרנים.

 

מבחר מכוניות על כבל קלאץ' ולא צרפתי הוא לדעתי די קטן. תסתכל על האוטו כמכלול ולא על מערכת ספציפית כלשהי.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...