Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3603 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

קניתי לפני כשבוע איביזה 1.4 ידנית 2012 שעברה 65 אלף קמ.

מיד כשקניתי עשיתי טיפול של 60 אלף שהמוכר דחה קצת שכלל: שמן פילטר שמן פילטר אוויר פילטר מזגן פילטר דלק ופלאגים.

 

אני מרגיש שב100 קמש הרכב קצת מתאמץ לפי הרעשים מהמנוע לפחות.

הוא נמצא על 2750 סלד בערך.

רציתי לדעת אם זה תקין?

במידה ולא אשמח לדעת מה גורם הבעיה?

האם שכחתי משהו בטיפול האחרון?

 

מה לגבי שמן גיר? מתי מחליפים?

פורסם

זה מנוע רועש, מומנט נמוך ואוטו כבד עם יחסי העברה נמוכים. אין מה לעשות והסל"ד שציינת בהילוך הגבוה בהחלט סביר ותקין. אתה תתרגל...

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

פורסם

תדאג ללחץ תקין בצמיגים ותשתדל לא להעמיס על האוטו משקל מיותר .

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם
הבנתי. תודה לעונים.

מה המהירות המומלצת בכביש המהיר?

מעל 100 זה כבר לא מומלץ?

מה לגבי שמן גיר? מתי מחליפים?

נוסע בפאביה זהה.

אכן - תקין.

לגבי "מהירות מומלצת" - כל מהירות חוקית היא בסדר גמור ולא תפגע בשום דבר.

פורסם

נו באמת, היא משייטת 130 -140 ללא כל בעיה, כולל רזרבות עקיפה.

הסלד אכן גבוהה והמנוע רועש יחסית למכוניות מדורניות, חוץ מזה כלום, הרכב מתפקד בסדר גמור במהירויות כאלה.

גם אם תסע 150-160 לאורך זמן לא יקרה כלום לרכב.

×
×
  • תוכן חדש...