Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3617 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב.ברשותי סיאט לאון 2002 1.6 8 שסתומים ידני.רכב עם 147.000 ק"מ.מאז רכישה שמתי לב לתנודות מוזרות בעמידה בסרק וזה אגב לא קורה אם אני מפעיל מזגן.אין רעידות בנסיעה.כמו כן שמתי לב שבהנעה ראשונה יוצא מעט עשן לבן שנעלם אם לוחצים על גז.אחרי נסיעה בעמידה לא יוצא עשן אשמח לדעת האם מדובר על סימפטומים מוקדמים על מים בראש מנוע וכדאי כבר להחליף אטמים ולגבי תנודות האם יש צורך בניקוי מצערת או אני סתם דואג?

Ford Focus mk2 2009 1.6 trend ז"ל

סקודה אוקטביה 1.2 TSI DGS7 שנת 2012 אלגנס wife mode

פורד פוקוס 2007 chia 2.0

פורסם

הכן כן זאת אחרי חניית לילה.אני אבדוק שוב בצהריים לגבי תנודות בהתחלה גם חשבתי שתושבות אבל בזמן תנודה יש ירידה בסלד ממש טיפה אם אני מפעיל מזגן אז סלד עולה טיפה ואין תנודות בכלל

Ford Focus mk2 2009 1.6 trend ז"ל

סקודה אוקטביה 1.2 TSI DGS7 שנת 2012 אלגנס wife mode

פורד פוקוס 2007 chia 2.0

פורסם
הכן כן זאת אחרי חניית לילה.אני אבדוק שוב בצהריים לגבי תנודות בהתחלה גם חשבתי שתושבות אבל בזמן תנודה יש ירידה בסלד ממש טיפה אם אני מפעיל מזגן אז סלד עולה טיפה ואין תנודות בכלל

ללא מזגן, הסל"ד יציב?

פורסם

לא.זה גולש וגורם לתנודה.גלישה לא קריטית מד זז ממש טיפה

Ford Focus mk2 2009 1.6 trend ז"ל

סקודה אוקטביה 1.2 TSI DGS7 שנת 2012 אלגנס wife mode

פורד פוקוס 2007 chia 2.0

×
×
  • תוכן חדש...