Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7815 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

יש ברשותי PIONEER-DEH750MP. אתמול קניתי פלאפון חדש, וכשהלכתי למתקינים המורשים של פלאפון המתקין אמר לי שהוא לא מצא בכלל כאבל חיבור לMUTE (וזה בעצם הכבל הכי חשוב הספיקר כי בלעדיו המערכת על פול ווליום ואני לא שומע טלפון מצלצל). וזה מאוד הפתיע אותי כי לאבא שלי יש ספיר באוטו, אבל משום מה לDEH-1600R שלו יש יציאה לMUTE. בקיצור, האם הטכנאי סתם חירטט אותי כי לא היה לו כוח להתעסק?

חתימה עד שלוש שורות. תודה.

פורסם

הטכנאי אמר שהוא לא מצא MUTE בדיבורית / פלא' או ב HU ?

 

גם הוא צדק ולא שיקר אותך (מה שאני מאמין שנכון) ..

תן חיפוש קליל על העניין בפורום , גם אני שאלתי עליו בעבר

יש מתאם שעולה 50 ש"ח בערך .. ומה שהוא עושה זה מכניס את המערכת ל STAND BY בזמן השיחה (כולל הצלצול כמובן) .

 

בהצלחה לך

פורסם

לפי מה שאני יודע, צריך להיות חוט, לי בפיוניר 560 יש חוט כזה...

הינו בצבע צהוב/שחור...

הדרך הכי קלה:

ספר הוראות של המכשיר, תסתכל בהוראות חיבור צמה, וחפש את זה האם קיים, אם קיים, פרק הרדיו, ומצא את החוט.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

×
×
  • תוכן חדש...