Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3596 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלומות.

 

הצמיג האחורי באופנוע שלי ידע ימים יפים יותר והאחיזה שהוא מציע כבר לא מה שהייתה פעם. הקדמי אמנם טרי, אך ממותג עלום שם ואני לא אוהב את התחושה ממנו.

אשמח להחליף את שניהם לסט טרי ואיכותי.

דגש יותר על אורך חיים ואחיזה ברטוב. לא זקוק לאחיזה פנומינלית ביבש - לא מתגרזן, מניח שכל צמיג ממותג מוכר יענה על הצרכים.

המידות - קדימה 110/70R17, אחורה 140/70R17. שניהם רדיאלים.

2,000 נשמע כמו תקציב הגיוני?

כמו כן, מקום מומלץ בבאר שבע והסביבה. אם אין אפשר להרחיק לתל אביב.

 

תודה.

 

Sent from my Le Max using Tapatalk

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

זה אתה?

http://fullgaz.co.il/forums/showthread.php/4310-%D7%A6%D7%A8%D7%99%D7%9A-%D7%9C%D7%A7%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%A6%D7%9E%D7%99%D7%92%D7%99%D7%9D-%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%9C-cbr250r-%D7%9B%D7%9E%D7%94-%D7%A7%D7%A0%D7%A1-%D7%9E%D7%97%D7%9B%D7%94-%D7%9C%D7%99

 

אני תמיד ממליץ על אורן זיתוני.

בן אדם שואף לשלמות ברמות חולניות.

שעה יכוון לך את השרשרת שתהייה מושלמת.

יש גם את ריינו טיירס עם המיגון שלהם לצמיגים אם יש לך פחד ממסמרים.

אם אתה מגיע לתל אביב גם אם אין לו במלאי את הצמיג הוא מתקשר לספק שלו ואחרי כמה דקות הצמיג אצלו

 

צמיגים יש את הספורטיבים עם החיים המאוד קצרים, מקסימום 10000 ק"מ

ויש את הטורינג היותר נעימים וחיים יותר ארוכים.

אייל

פורסם

לא, שם המשתמש שלי בפולגז זהה לזה כאן. אבל אני לא מבקר שם יתר על המידה.

תודה. יש לך המלצה לצמיג ספציפי בגזרת הספורט-טורינג?

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

ממליץ על רינו טייר. כשאתה מתעניין בצמיג כלשהו ואומרים לך שזה ייצא יקר ועדיף לך לקנות אותו בחו"ל, אתה מבין שאתה מתעסק עם אנשים אמינים.

פורסם

תודה רבה.

ועדיין אשמח להמלצה על צמיג ספציפי שעונה על הצרכים.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

טוב, מעדכן שהחלפתי צמיגים אצל אורן זיתוני.

אחלה בחור. שירות נהדר והתעקשות לעבור שוב ושוב על כל בורג ובלם.

הצמיגים שנבחרו הם פירלי אנג'ל בגרסה המיועדת לאופנועים קטני נפח (CT).

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

70/110R17, 70/140R17. רשום בהודעה הפותחת.

סה"כ שילמתי 1250 ש"ח, לדעתי מחיר הוגן מאוד.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

^ הקדמי אצלך 110/80-17 ולא 110/70-17.

 

כמו כן, להבנתי יש לשים לב להבדל בין שימוש ב'-' לבין 'R' לפני קוטר הצמיג.

שכן הראשון מעיד על צמיג שמורכב בשיטת Bias Ply והשני הינו צמיג רדיאלי.

איני יודע בשלב זה להסביר על ההבדלים בין השניים והאם ניתן לבצע מעבר בטוח בין השניים. נא לחפש מידע נוסף ברשת או ממקורות מוסמכים.

פורסם

מדובר בנתונים זהים.

M/C לדעתי הכוונה MotorCycle.

והמשבצות התחתונות מתייחסות לדגם צמיגים ספציפי שאיתם כנראה הוא מגיע במקור או מומלצים (IRC החברה והשאר הדגם).

פורסם

דגם הצמיג הספציפי חדש לחלוטין והושק ב2015, יהיה קשה למצוא צמיגים לא טריים.

שלי מסוף 2015. קוד עומס 66S.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

×
×
  • תוכן חדש...