Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3665 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני מחפש להחליף לרכב היברידי, שלא יהיה חלש מדי מבחינת המנוע. התקציב שלי הוא בסביבות 80 אש"ח.

דרישות חובה מהרכב:

1. 5 דלתות

2. בקרת שיוט

3. שליטה בשמע מההגה

4. יצרן אמין

 

היתרון הכי גדול מבחינתי מעבר לתנאי החובה יהיה הרעש בזמן נסיעה בכביש מהיר, הייתי רוצה רכב שמבודד רעש בצורה טובה יחסית. קיים רכב כזה שיש בו גם בקרת שיוט? ממה שראיתי, זה לא נפוץ במיוחד בהיברידיות דגמים 2012-2013.

בהונדה אינסייט 2013 קיימת בקרת שיוט, אבל ממה שראיתי כותבים שהיא רועשת בקטע די נוראי...

 

אשמח לעזרה.

פורסם

האופציות שלך להיברידיות זה בעיקר הונדה וטויוטה.

בקרת שיוט יש לך באינסייט ובג'אז היברידית ברמת גימור אלגנס.

בטויוטה לא ממש ראיתי ,אבל ניתן להוסיף בעלות לא גבוהה - יש דוגמא בפורום למישהו שהוסיף בפריוס שלו.

בטויוטה יש אפשרות להאריך אחריות למערכת ההיברידית בתשלום.

בלי להסתבך , כנראה שתחפש הונדה ג'אז אלגנס.

נהגתי באינסייט 2014, דווקא יחסית לגיר רציף הייתה יחסית שקטה רוב הזמן, אבל גם ההונדות וגם הטויוטות ההיברידיות מצוידות בגיר כזה.

מציע לך לבצע נסיעת מבחן.

פורסם

תודה רבה, חיפשתי בפורום וראיתי שזה באמת עלות של כ-600 ש"ח כאשר לא עושים את זה בעצמך.

 

לגבי הרעש בנסיעה, אני מתכוון בעיקר לרעש שחודר מהכביש כשאתה נוסע 130-140 בכביש 6.

מה דעתך על טויוטה אוריס? שנת 2011-2013? יש הבדל ביניהן? נראה שב2012 הייתה מתיחת פנים כלשהי אבל לא ממש הבנתי מה ההבדלים והאם 2012 מגיעים גם לפני וגם אחרי.

פורסם

מ2013 מדובר בדגם החדש שנכנס לך בתקציב.

הדגם הקודם שווק רק שנתיים _11'-12)

השאלה עד כמה ריאלי לך רעשי רוח במהירויות האלה, ברוב המכוניות העממיות יהיו רעשי רוח במהירויות האלה.

תראה לפי השימוש היומיומי שלך, אם אתה נוסע פעם ב בכביש 6 זה לא אמור להפריע לך ממש, מקסימום תמיד אפשר להוסיף בידוד.

פורסם

היום יש לי ניסאן טידה 2009 (רכב ראשון שלי), והרעש זה אחד הדברים שהכי הציקו לי ב3.5 שנים האלה, בנוסף לחוסר אבזור.

אני נוסע לפחות פעם בשבוע הלוך-חזור ר"ג-ב"ש, כנראה יעלה לפעמיים. אני מניח שלהיות יותר רועשת היא לא תהיה.

 

מה לגבי הבדלים בין אוריס לפריוס? קראתי כמה שרשורים פה בפורום אבל רובם התמקדו בעיקר בפריוס.

יש הבדל מהותי?

פורסם

יחידת ההנעה זהה בפריוס ובאוריס, ההבדלים זה קצת אבזור ומרווח פנים/תא מטען.

אני דווקא הייתי מחפש יאריס היברידית בת שנה עד שנתיים.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

כן, אני התקנתי בקרת שיוט בפריוס של חמי וחבר התקין בקרת שיוט ביאריס 2016 שהוא רכש מהחברה.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

×
×
  • תוכן חדש...