Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיפול ברכב מייבוא אישי


msigal
שימו לב! השרשור הזה בן 3047 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם -

 

האם מישהו יודע מה הנהלים לגבי טיפול ברכב אשר הגיע בייבוא אישי?

 

רכשתי אינפיניטי מיד שניה אשר הגיע לארץ לפני כשנתיים ביבוא אישי מארה"ב.

 

יש לי כמובן כתב שירות ממוסך אבל רציתי עדיין לבדוק האם יקבלו אותי במוסך הראשי (והיחיד...) בראשון לציון שמטפל באינפיניטי.

 

התגובה אשר קיבלתי מהמסוך היתה חד משמעית - רכב שהגיע בייבוא אישי לא ייכנס בשעריהם, ולא משנה מדוע או למה. הם גם התנערו מהחובה לתת שירות במסגרת האחריות הבין לאומית (לא עלתה שאלת ריקולים).

 

הטענה שלהם נשמעה לי די מגוחכת - הם טענו שמדובר ברכב אמריקאי כאשר הם כפופים לאינפיניטי אירופה. מה לעשות, שאין הבדלים בין הרכבים מלבד ברמת הגימור, והמערכות הבסיסיות זהות. מעבר לזה כמובן שתמיד אפשר להפעיל את האחריות מול ארה"ב, ובמיוחד כשמדובר ברכבי יוקרה החברה לא תרצה להתבזות.

 

מה דעתכם? האם המוסך צודק? האם מישהו נתקל בהוראות/הנחיות של איגוד המוסכים או של משרד התחבורה?

 

אני יודע שהיתה כוונה לתקן את החוק בעניין, אולם הדבר לא נראה לי שהתקדם משמעותית בזמן האחרון.

 

תודה מראש.

 

מיקי

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פנה לעידן אשר עובד באינפיניטי, בטוח שיוכל לתת לך תשובות חד משמעיות בנושא.

ובנושא קצת שונה, למה להתעקש לטפל במרכזי אם אתה לא מחוייב לכך?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מה שאני זוכר ניסאן לא נותנת אחריות בינלאומית אלא רק למדינה בה נקנה הרכב. בארץ רק מרצדס באמת מטפלת ברכבי יבוא אישי במסגרת אחריות וגם זה אחרי קצת ברברת. אפילו BMW למיטב הבנתי לא שמה על רכבי יבוא אישי ומתנערת מאחריות. אני סקפטי מאוד לגבי אינפיניטי ומתן אחריות בינלאומית.

 

בכל אופן, אם האוטו שלך לא באמת באחריות (והאמת, גם אם הוא כן באחריות), למה לעזאזל אתה מתנדב ללכת למוסך שישחט אותך במחירים ובאיכות ביצוע ושירות לקוחות בד"כ בין סבירה לעלובה (בגלל שזה מונופול)?

 

לך למוסך מורשה רגיל עם אנשים שיש להם סבלנות לפתוח AutoData ולקרוא איך מטפלים ברכב שלך, זה לא פרארי f12, בסה"כ רכב יוקרה רגיל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דיברתי בזמנו עם עידן. בחור מקסים, אבל הוא לא עוסק בתחום המוסכים דווקא...

 

מבחינתי אני מעדיף שברכב כ"כ מתוחכם יטפלו "לפי הספר". השאלה עולה גם אם למשל אבקש לבצע תיקון במסגרת אחריות בינ"ל - זה דבר שמוסך רגיל - גם אם הוא מוכר ע"י ניסאן - יתקשה לבצע.

 

תודה

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מה שאני זוכר ניסאן לא נותנת אחריות בינלאומית אלא רק למדינה בה נקנה הרכב. בארץ רק מרצדס באמת מטפלת ברכבי יבוא אישי במסגרת אחריות וגם זה אחרי קצת ברברת. אפילו BMW למיטב הבנתי לא שמה על רכבי יבוא אישי ומתנערת מאחריות. אני סקפטי מאוד לגבי אינפיניטי ומתן אחריות בינלאומית.

 

בכל אופן, אם האוטו שלך לא באמת באחריות (והאמת, גם אם הוא כן באחריות), למה לעזאזל אתה מתנדב ללכת למוסך שישחט אותך במחירים ובאיכות ביצוע ושירות לקוחות בד"כ בין סבירה לעלובה (בגלל שזה מונופול)?

 

לך למוסך מורשה רגיל עם אנשים שיש להם סבלנות לפתוח AutoData ולקרוא איך מטפלים ברכב שלך, זה לא פרארי f12, בסה"כ רכב יוקרה רגיל.

 

עקרונית אתה צודק. הבעיה היא שמדובר באינפיניטי ואין הרבה מוסכים שיודעים או מוכנים להתקרב אליו. ולא מדובר ב"סתם" החלפת שמן/פלאגים וכו', אלא מה לעשות אם יש בעיה שמחייבת דיאגנוסטיקה, עדכון תוכנה וכו'

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שבלול - שכחתי לציין שבעבר היתה לי G37 והמוסך הראשי דווקא נתן לי שירות מעולה. מה שכן - הם רצו על ברקסים בלבד מחיר של רכב חדש, ואח"כ עשיתי את זה לבד ברבע מחיר (הסט זהה לזה של הניסאן מוראנו, שעולה גרושים בהשוואה). כנ"ל עם בימר 320 חדשה שהיתה לי לאחרונה.

 

בכל מקרה השאלה שלי היתה עקרונית - האם מוסך היבואן מורשה לסרב לקבל רכב לטיפול רק מכיוון שלא הגיע דרכו? לא ביקשתי הנחות/טובות - רק שיטפלו כמו בכל רכב אחר.

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3047 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...