Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7825 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי קורולה 2005 עם 4 רמקולים מקוריים (2 WAY קדימה ו 1 WAY מאחור) ורדיו של פנסוניק.

אני רוצה לשפר את איכות השמיעה ולהתקין קומפוננט במקום הקדמיים.

מישהוא יכול לייעץ על רמקולים טובים באיזור ה 800 ש"ח?

פורסם

יש לי מורל דוטק סט איכותי מאוד

טויטר פשוט מדהים מומלץ בחום מה שכן ממליץ לך לשמוע אותם קודל כי רמקול זה עניין של טעם ומה שאני אוהב לא בטוח שאתה תואהב...

 

בכול מקרה את רוצה להשקיע הכול על קומפוננט ?

אתה יכול עם תוספת קטנה לעשות שינוי ממש גדול

פורסם
יש לי מורל דוטק סט איכותי מאוד

טויטר פשוט מדהים מומלץ בחום מה שכן ממליץ לך לשמוע אותם קודל כי רמקול זה עניין של טעם ומה שאני אוהב לא בטוח שאתה תואהב...

 

בכול מקרה את רוצה להשקיע הכול על קומפוננט ?

אתה יכול עם תוספת קטנה לעשות שינוי ממש גדול

מה הכוונה? אתה יכול לפרט?
פורסם

אם תוסיף טיפה תוכל לקבל תמורה יותר טובה

תוכל לקנות מגבר פלטניום אודיו 1200 וואט ב 550 שקלים

וסט קומפוננט של מאגנאט 216 במחיר של 280 שקלים

יש למגנאט אחלה סאב שעולה 400 שקל עם תיבה

 

אתה משקיע קצת יותר אבל מקבל תמורה הרבה הרבה יותר טובה

×
×
  • תוכן חדש...