Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3692 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי הונדה סיוויק LS שנת 2007

לפני חודש עשיתי תאונה והחליפו לי כנף קדמית ימנית

לפני התאונה ממש נהנתי מהאוטו כי הוא היה במצב יוצא מהכלל

נוסע חלק ובפנים הכל היה נראה חדש ללא רעשים וללא קרקושים

לאחר החלפת הכנף שמתי לב שיש רעשים בזמן התחלת נסיעה והם מצד ימין היכן שהייתה התאונה

כמובן שחזרתי למוסך שתיקן לי את האוטו שיבדוק מאיפה הרעשים

הוא בדק אותו במקום ונסע איתי נסיעת מבחן והמסקנה שלו היא -

שהרעשים לא נובעים מהכנף אלה מהדשבורד שיש לי שם משהו משוחרר וזה לא באחריותו

כשאמרתי לו שהרעשים לא היו לפני התאונה הוא אמר שבכל מקרה זה לא באחריותו .

צלצלתי לחברת הביטוח וסיפרתי להם את השתלשלות העינינים , דרשתי מהם לשלוח אותי למוסך אחר.

בקשתי שיתקנו ויחזירו את האוטו כמו שהיה לפני התאונה ולמעשה עד היום לא אישרו לי

ונראה לי שגם לא יאשרו כי הם מסתמכים על חוות דעת מקצועית של המוסך שהחליף לי כנף.

 

בינתיים ,מכיוון שלא הצלחתי לחיות עם הרעשים בשלום לקחתי את האוטו למוסך מרכזי של הונדה

לאחר בדיקה ונסיעה קצרה עם בוחן הוא הראה לי שהמגן כנף משוחרר ולא תפוס בברגים.

הוא אמר שקודם אני צריך ללכת למי שהחליף את הכנף שיסדר את זה ורק אחר כך לחזור אליו לבדיקה נוספת.

צלצלתי למוסך שתיקן והוא מסרב לקבל את המסקנה של הבוחן מטעם הונדה.

בשלב זה כבר נשברתי וניתקתי לו את הטלפון.

 

אם יש למישהו הצעה איך פותרים מצב כזה אשמח לשמוע

ובנוסף אשמח לקבל המלצה על מוסך שמתמחה בבעיות מסוג זה ?

פורסם

תפנה לחברת הביטוח ותספר להם שמאיבחון נוסף של מורשה העבודה לא נעשתה כמו שצריך. אם לא יהיה שיתוף פעולה משום כיוון תתחיל הליך מישפטי כי יש לך קייס! גועל נפש של חוסר אחריות וחוסר מקצועיות. לא מפתיע אותי במיוחד.

פורסם

לדעתי כדאי להפנות את השאלה לפורום המשפטי.

בתיקון היה מעורב שמאי? אם אני זוכר נכון אז במקרה של תיקון לקוי יש לך אפשרות לפנות לשמאי בכדי שיבדוק את איכות התיקון ובמידה ויש צורך יחייב את המוסך לתקן את הליקויים. בכל מקרה ממליץ לך לבקש שיעבירו את השרשור לפורום המשפטי ולקבל שם חוות דעת.

פורסם

היום דברתי עם השמאי והוא המליץ לי לדבר שוב עם חברת הביטוח

שלחתי להם מייל ובמידה ולא ימצא פתרון אפנה לבית משפט שהוא יחליט

אעדכן בהמשך..

×
×
  • תוכן חדש...