Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3716 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 84
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני מכיר חבר פורום שנוסע באחת, דווקא כשקנה היו לו רק שבחים לרכב.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לפני 3 שנים בחול המועד פסח, היה את אותו הדבר בקניון מול הים באילת - שם זה היה עם האסטרה ברלינה.

 

שם הם הציעו משהו אחר, לחסוך מונית ולנהוג באופל אסטרה ברלינה עד למלון/לבית (לאילתים).

פרט לרשיון נהיגה תקף וגיל מעל 24 לא היה צריך שום דבר.

אותה תקופה גרתי באילת ולא היה אכפת לי להגיע לבית שאני נוהג ברכב ולא במונית או ללכת ברגל בשרב.

 

המתנתי 5 דקות וקיבלתי נהיגת מבחן.

יש לציין שהעובדים היו עובדי קבלן ופרט לברושורים על הרכב לא היה אפשר להוציא מהם שום מידע.

 

כנראה שנפלת על עובדי קבלן לא חכמים במיוחד.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

איפה נרשמים לתחרות "מי מצליח להוציא את התגובה הכי מזלזלת ביבואן הכי משקיע בפורום" ?

אגב, הרגע ירדתי מ DS3 כזו ואני בהחלט יכול לומר שהייתי שמח לאחת כזו כרכב דיילי.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

דיסקו אל תתג'נן אבל אם קוראים את ההודעה שלך כולל הכותרת של השרשור שמופיעה ממש מעליה זה יוצא מצחיק #רקאומר #dontkillthemessanger

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

ללובינסקי יש רכבים טובים ושיווק חסר היגיון.

 

אם ניתנים לי בטרייד לרכב שלהם הצעה של כ 50% מהמחירון ובמקביל מקפיצים את מחיר ה 208 ב 7,000 שקל לרמה כזו שכבר יותר זול לי לעשות אצלם טרייד ולקחת סי 4 (ואשכרה להוסיף פחות מאשר על 208) אז מישהו שם לא יודע חשבון ולא יודע למכור.

 

לגבי הדבילים שישבו בקניון, ככה זה שמביאים אנשים שאין להם מושג. אם אתה רוצה למכור רכב פרימיום אז תחזיק בשבילו אנשי מכירות מקצועיים גם אם זה אומר לייקר את הרכב בכמה אלפים כדי לממן את שכרם.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אם היבואן הכי משקיע בפורום יקבל את הביקורות כאן כשירות לקוח סמוי וינצל אותן לטיפול נקודתי בכשלים, הוא (והלקוחות) רק ירוויחו.

לא נראה שמישהו מחפש את לובינסקי בכוונה.

 

Sent from my GTI-9500 using Tapatalk

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

^ בהחלט מסכים איתך.

ועדיין כשאני קורא את חלק מהתגובות אני תוהה מה מטרת התגובה שהוסיפו.

אני בטוח שלובינסקי כבר קראו את השרשור, הפיצו אותו עד רמת מנכ"ל ויפיקו לקחים, או לא.

אבל אם חלק מהתגובות היו נרשמות לגופו של אדם הן היו נמחקות ובצדק. לגופה של חברה מותר לזלזל.

 

הנה דוגמא:

כרגיל יבוא נציג הפורום [אם בכלל], יכתוב משהו בסגנון של "המקרה ייבדק, האחראים ייענשו, את הרעים נשליך לבאר ואותך נזמן ל-8 נסיעות מבחן". "אנחנו עושים הכל כדי לאפשר לקהל לקוחותינו *המשך שקר רנדומלי כאן*"...

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)
כנראה הם לא היו סוכני מכירות. בטח 2 דיילים מחברת כוח אדם.

 

אם כך אז ברור שלא יהיה להם חשק להתעסק עם הלקוחות. מה אפשר לצפות מחבר'ה אחרי צבא בשכר מינימום בעבודה זמנית לחג?

 

פרסום שקרי זה אחד הדברים המרגיזים ביותר שאפשר לעשות ללקוחות. אם אתם עושים הגרלה על נסיעת מבחן (שזה לכשעצמו רעיון מפגר מאד) לפחות תרשמו את זה בשלט.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אין על ההתלהמות של הישראלים(או של בני האדם בכלל?). אחד בראש, אחד בפה. רואים צד אחד של המטבע, וזה מספיק עבורם להיות המאשים, התובע, השופט, והמוציא להורג. אז הם הטעו במכוון או בשוגג אוי ואבוי.

קיצר נשימה עמוקה, ותזכרו שזו מדינת ישראל, וככה הכל עובד פה. רוצים לשנות? תשנו עם הרגליים. אבל הי, זה אומר לעשות משהו, שזה קצת יותר קשה מלירוק מלל מלא ארס עם מינימום בסיס ומקסימום זעם.

גילוי נאות - חוויתי חווית שירות לא נעימה אצל לובינסקי, ובעבר הם אפילו לא קיבלו אותי לעבוד שם :oops:

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3716 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...