Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3720 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

יש לי דאבל דין סיני (פרימייר) שאני הוולך להתקין ברכב, הוא מגיע עם דיבורית בלוטוס מובנת ומיקרופון חיצוני.

אני מעוניין שהחלק של הדיבורית יעבוד בצורה -איכותית ואני מתאר לעצמי שהמיקרופון שמגיע עם הHU לא משהו

 

האם אפשר לקנות מיקרופון בנפרד שספר יותר איכות ? יש באמת הבדלים בין המיקרופונים ?

 

תודה

פורסם

לפיוניר אכן היה מותג בשם פרימייר: http://www.pioneerelectronics.com/PUSA/Car/UnAssigned-Content/Experience+the+Premier+Advantage

המותג הזה בוטל ב-2009: http://techcrunch.com/2009/11/02/pioneer-shutting-down-its-premier-car-audio-line-at-the-end-of-2009/

 

לפרימייר שנמכר בארץ בימניו אין שום קשר לנ"ל.

אבל עדין, תתקין את המערכת ואת המיקרופון ותראה אם אתה נתקל בכלל בבעיות. בשביל מה לרוץ קדימה כרגע?

פורסם

מצד אחד אתה צודק, אבל מבחינת עלויות יכול להיות שישתלם לי לקנות לפני ההתקנה מאשר להתקין ואז לגלות שהמיקרופון לא איכותי ולשלם פעם נוספת על החיבור של המיקרופון החדש

פורסם

זה לא משהו שתהיה מסוגל לעשות לבד?

החיבור למערכת הוא בדר"כ כמו חיבור אוזניות ורק תצטרך לסלול מחדש את הכבל.

אתה יכול גם להתייעץ מראש עם המתקין באשר הוא לגבי הענין.

×
×
  • תוכן חדש...