Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3718 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי.

 

קניתי רכב לפני כחצי שנה (0 קמ מליסינג - נחשב יד שניה מבחינת הבנק) ולקחתי הלוואה בבנק על חלק מסכום הרכב.

 

לא זוכר אם סכמתי עם הבנק אם יהיה שעבוד או לא (לקוח מספיק טוב בשביל שלא יהיה שעבוד).

 

אני שוקל למכור את הרכב ולכן רוצה לבדוק לפני שלא יהיו בעיות עם העברת הבעלות.

 

הוצאתי דו"ח מרשם המשכונות לפי הת.ז. שלי וגם לפי מס הרכב ואין שם שום זכר למשכון/שעבוד של הרכב שלי. האם זה אומר בהחלט כי הרכב אינו משועבד?

 

או כדאי ללכת להוציא כפל רשיון כדי לראות אם אין שעבוד במשרד הרישוי?

 

תודה.

פורסם

אפשר גם לבדוק בבנק שנתן את ההלוואה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

בנק זה לא קיוסק

 

אם שיעבד את הרכב יהיו לו על כך רישומים.

 

לפעמים הבנק שוכח למשכן ברשם המשכונות אבל מבצע רישום על כך במשרד הרישוי, אז לא מספיקה בדיקה רק ברשם המשכונות

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

מספיקה בהחלט. לפני מס' חודשים ביצעתי בדיקת משכון לרכב שרציתי לקנות.

למרות שהרכב היה על שמו של הבעלים הנוכחי היה רשום שיש עליו משכון מ-2007. לאחר בירור קצר עם רשם המשכונות התברר שמדובר במשכון של הבנק בלבד שפשוט שכח להסיר אותו.

אז גם רישומים של הבנק יופיעו בבדיקה של רשם המשכונות.

פורסם

צריך גם וגם.

 

כמו שהבנק שוכח למחוק לפעמים ברשם המשכונות, הוא שוכח לפעמים לרשום, כאשר במשרד הרישוי כן נעשה רישום.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

עשיתי הרגע בדיקה ברשם המשכונות על רכב מסויים שאני מעוניין בו.

 

רשום שהרכב מושכן ב11/2007 לתקופה של 10 שנים. מה שמתאים לתאריך הרכישה של הרכב מהיבואן.

בסוף ינואר 09 רשום "החלפת נושה". הרכב אכן יד שניה ואני מניח שאכן זה תאריך החלפת הבעלות.

יש סיבה לחשוש? האם הרכב עדיין ממושכן ויש עליו חוב?

יום טוב גם לך

פורסם

החלפת נושה , כלומר במקום בנק שנניח מימן את הרכישה הראשונה, הרכב נמכר כיד שניה , ושוב פעם מישהו מימן את הרכישה הזו.

 

לכן יש החלפת נושה= המללוה.

 

ייתכן וקיים עדיין חוב, תבדוק מול בעל הרכב, וברשיון שלו,או דרוש שידאג למחיקת המישכון אם החוב כבר נפרע.

 

ייתכן שהמישכון השני הזה בכלל נעשה לא על ידי הבעלים הנוכחי

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ספר את זה למשרד הרישוי כאשר רשום אצלם שעבוד על הרכב.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
ספר את זה למשרד הרישוי כאשר רשום אצלם שעבוד על הרכב.

אני חושש שאתה מבלבל בין שיעבוד לבין עיקול....

 

ציטוט מה-FAQ באתר רשם המשכונות :

מידע לגבי עיקולי רכב יש לבדוק במשרד הרישוי. מידע לגבי משכוני רכב יש לבדוק ברשם המשכונות. הבדיקה במשרד הרישוי אינה מספקת מידע זה. מומלץ בהקשר זה לבצע בדיקה לפי חתך חיפוש של מספר רכב ולא לפי חתך חיפוש של פרטי חייב (בעל הרכב), כיוון שייתכן למשל, שהמשכון נוצר על-ידי בעלים קודמים של הרכב

פורסם

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...