Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7824 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכל תלוי בצרכים ודרישות שלך מהרכב. אם אתה צריך אוטומתית משפחתית עם אמינות סבירה אז כן.

כמובן תיקח לבדיקה ותבדוק שמצבו תקין.

בהצלחה!

Zoom-Zoom...

פורסם

פשוט מציח מה שאומרים פה!!

אח שלי *** עריכה - אם אתם אחים - דברו בבית ***

אני מצייע לך לרדת מהעץ הזה ומכמה סיבות:

האוטו לא אמין בכלל, ואני מספר מנסיון של אנשים רבים מסביבי.

לאחד הגיר עשה בעיות, על בעיות מנוע לא יצא לי לשמוע בשנים האלה אך יש לאוטו בעיות ובכמויות.

אין לי שום דבר אישי נגד האוטו אך פשוט הוא לא אמין!

יש לך הרבה אפשרויות טובות יותר מהבאלנו במחיר הזה!

תנסה את הלנטרה של אותה שנה, היא אמינה יותר זה בטוח!

Boris.K

פורסם
פשוט מציח מה שאומרים פה!!

אח שלי *** עריכה - אם אתם אחים - דברו בבית ***

אני מצייע לך לרדת מהעץ הזה ומכמה סיבות:

האוטו לא אמין בכלל, ואני מספר מנסיון של אנשים רבים מסביבי.

לאחד הגיר עשה בעיות, על בעיות מנוע לא יצא לי לשמוע בשנים האלה אך יש לאוטו בעיות ובכמויות.

אין לי שום דבר אישי נגד האוטו אך פשוט הוא לא אמין!

יש לך הרבה אפשרויות טובות יותר מהבאלנו במחיר הזה!

תנסה את הלנטרה של אותה שנה, היא אמינה יותר זה בטוח!

כנראה קניתם בצ'כונה שלכם כל מיני רכבים מפוקפקים מסוחרי רכב / השכרה.

 

אם יש משהו שהרכב הזה טוב בו זה אמינות.

כל השאר ככה ככה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

תלך על זה!!

 

אוטו ממש טוב.....וחברה מי שלא מבין באמינות ולא היה לו אוטו כזה שלא ידבר!!!

יש לי באלנו כבר שנתיים ומשהו וחוץ ממוסכים רגילים שכמו כל אוטו רגיל אין לו שום בעיה בלי העין רעה!!

ועוד דבר חשוב הטיפולים שלו זולים מאוד יחסית למכוניות אחרות בשנתונים אלו...

אוטו ששווה כל שקל ששילמתי עליו....נוסע טוב ומהר ולא עגלה....

הבעיה של הבטיחות זה הדבר היחיד שמפריע אבל עם תיסע זהיר ולא תעשה שטויות אז סביר להניח שלא יקרה לך כלום חס וחלילה....

 

אז שמע לי תעשה בדיקה עם האוטו יצא טוב קח אותה ואתה לא תתחרט לרגע!

פורסם
הנ"ל זו ההצעה שקיבלתי לפני בדיקה... במחירון שווה 35K ולאחר שיקלול יוצא 40K... שווה...? ובמה כדאי להיזהר?
חוות הדעת שלי מבוססת על שלוש בלאנו שהיו במשפחה -מהשנים 96, 98 ו-2000. שתיים נמכרו לטובת רכ חדש, והשלישית עדיין משמשת את הצעירים. היתרון הבולט - אמינות מופלגת. טיפולים בלבד, למעט מקרה אחד של מודול הצתה שששבק-חיים באחת מהן. לרכב ביצועים טובים למדי בקו ישר - מנוע נמרץ, וגוף קל יחסית. קצת קשה על הכביש, ורועשת.

חסרונות - צפופה מאחור יחסית למשפחתיות 1600 אחרות, וזו בוודאי לא המכונית המתאימה לתקיפה אכזרית של הסיבובים בכביש ערד-סדום. הבאלנו לדעתי היא כלי תחבורה אמין ויעיל, ומכיוון שברכב משומש עסקינן - האמינות היא יתרון חשוב שלה.

שורה תחתונה - אם היא עוברת בדיקה בצורה סבירה לגילה - אני ממליץ בחום.

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

פורסם
הנ"ל זו ההצעה שקיבלתי לפני בדיקה... במחירון שווה 35K ולאחר שיקלול יוצא 40K... שווה...? ובמה כדאי להיזהר?

אני לא הייתי הולך על הסוזוקי בלאנו מפני ש:

דבר ראשון, אני שמעתי אישית על סוזוקי בלאנו שנת 2000 שהלך לה הגיר, ממש לא נשמע נחמד.

דבר שני, הבטיחות שלו שואפת ל-0. הוא גרוע מאוד בבטיחות, האומנם יש לו כריות אוויר אך זה לא הכל.

דבר שלישי, הנוחות של האוטו הזה לא משהו בכלל.

דבר רביעי, אחיזת כביש שלה, לא הייתי מסתמך עליה.

דבר חמישי, רכב יפני אוטומט 1600, אוהב דלק.

מה שכן הוא מאיץ יופי יופי, אבל זה לא העיקר וזה לא שווה.

 

בקיצור אם אתה שואל אותי, לא הייתי קונה אותה.

החלטה שלך, תהנה

פורד סיירה-סוס עבודה של פורד

פורסם

זה הקטע באמינות, זה מדע מדוייק מאוד כמו שניתן לראות...

חבל שמעט מאוד אנשים בחרו להתייחס רק לנושא הזה ולא לרכב עצמו.

הרכב עצמו, גם אם אמין כמו מיקרוגל יפני מכני , הוא בינוני ומטה , נוחות זוועה , הנאה מנהיגה לא קיימת, עיצוב זוועתי ועוד. לטובתו יאמר שיש שילוב טוב של מנוע וגיר.

רכב משעמם ואפור להחריד, אם זה מה שאתה רוצה, לבריאות.

אם כל מה שמעניין אותך זה אמינות, קנה קורולה.

פורסם
שמי אור, אני בן 17 החודש, לומד נהיגה מחכה שהשביתה תסתיים.

אני גר בדרום הארץ, קרוב לב"ש.

יש לנו בבית פורד סיירה, אחלה אוטו שבעולם (חוץ מהצבע שלו)

התחביבים שלי זה כמובן בראש ובראשונה רכבים, כל מה שקשור לרכב, מבין מאוד טוב ברכבים ובמכונאות גם. בשאר הזמן מחפש מטוסים בשמיים אני כי חולה חיל-האוויר פשוט.

זהו, זה אני חבר'ה

אם אין לכם רשיון (ולא בגלל שהוא נשלל), לא באמת מעניין אותנו לשמוע מה יש לכם להגיד בענייני מכוניות,

אופנועים, או כל כלי רכב אחר. תחסכו מאיתנו ואל תייעצו לאף אחד. תקראו, תשכילו, תתקנו אפילו בנושאים טכניים.

זה עלול להשמע נוקשה, אך נסיון העבר מוכיח שזה דרוש.

 

בפעם הבאה תזכה אתה , או כל אחד אחר שיתעלם בצורה כזו - לחסימה ! icon_idea.gif

 

new_evil.gif

פורסם

bmw_10 כתב שהאוטו אוהב לשתות דלק, אבל הוא כנראה מכיר איזה מכונית יפנית אוטומטית וחושב שכל היפניות האוטומטיות אותו דבר. אני נסעתי באופן קבוע על באלנו במשך חצי שנה והצריכת דלק שלה הייתה אצלי 1 ל 13+ .

אני אמנם נהג די רגוע (לפחות עם רכב פרטי....) אבל זאת לדעתי צריכת דלק טובה.

פורסם

jeka האוטו שלי הוא שנת 98 והוא אצלי שנתיים וחצי וקניתי אותו ממשהוא משומש.....

ותאמין לי האוטו עושה הרבה קילומטר וברוך ה' הוא נוסע מצויין בלי בעיות חס וחלילה!!

 

 

ואיך שאמרתי בהודעה הראשונה שלי ...האוטו שמור?קח אותו לבדיקה הוא יצא טוב תחטוף אותו!!

×
×
  • תוכן חדש...