Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3724 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע טוב ומבורך

אני שואל בשביל חבר

הרכב טויוטה קורולה 2008 רובוטית

בנסיע בפקקים מידי פעם הרכב היה עובר לN באופן עצמאי

היה צורך להמתין כמה דק ואז להמשיך

אם הזמן הבעיה החריפה וכעת הרכב מסרב להיכנס להילוך

 

עכשיו השאלה שלי במה להתחיל

סופית הלך קלאץ? או שיש מצב שאיפוס גיר יעזור במצב זה? הרכב עשה 120 קמ ולא הוחלף קלאץ אף פעם

 

לגבי מוסך באיזור המרכז או ירושלים יש המלצה על מישו ספציפי שמכיר את הגיר הזה ולא מגרזן?

 

ובכלל מה עלויות החלפת קלאץ פלוס מינוס?

 

תודה לעונים שבוע טוב וחודש טוב

פורסם

לפי דעתי תיגש למוסך מורשה לאיבחון, יכול להיות עדכון תוכנה ויכול להיות משהו חמור יותר. בכל מקרה בתור התחלה חובה איבחון מדוייק.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

עלות החלפת קלאץ שכוללת כיול הגיר יכולה להגיע ל2500 כולל מעמ

ומדובר על קלאץ של AISIN אותה חברה שמייצרת את הקלאץ המקורי

פורסם
שבוע טוב ומבורך

אני שואל בשביל חבר

הרכב טויוטה קורולה 2008 רובוטית

בנסיע בפקקים מידי פעם הרכב היה עובר לN באופן עצמאי

היה צורך להמתין כמה דק ואז להמשיך

אם הזמן הבעיה החריפה וכעת הרכב מסרב להיכנס להילוך

 

עכשיו השאלה שלי במה להתחיל

סופית הלך קלאץ? או שיש מצב שאיפוס גיר יעזור במצב זה? הרכב עשה 120 קמ ולא הוחלף קלאץ אף פעם

 

לגבי מוסך באיזור המרכז או ירושלים יש המלצה על מישו ספציפי שמכיר את הגיר הזה ולא מגרזן?

 

ובכלל מה עלויות החלפת קלאץ פלוס מינוס?

 

תודה לעונים שבוע טוב וחודש טוב

אם הגיר קפץ וN ולא הוחלף אף פעם קלאץ יכול מאוד להיות שהתיקןן במסגרת אחריות.

יש מספר פרמטרים.

1. צריך קוג תקלה 810 שהוא קשור למנוע אם קופץ לך לניוטרל יש מצב טוב שזה זה.

2.לא הוחלף מעולם קלאץ.

3. הרכב עבר מתחת ל200 אלף קמ.

 

כדאי מאוד לגשת למוסך טויוטה לשלם על בדיקה אם זו התקלה.

או למצוא מישהו שיש לו מחשב בדיקה לקרוא את הקוד.

בכל אופן לא למחוק את הקוד.

 

אם לא מאשרים הסיפור נע בין 2500 ל4500 במוסכים השונים.

כדאי מאוד לשים קלאץ מקורי .

 

Sent from my SM-N9200 using Tapatalk

פורסם

במוסכים של טויוטה עושים גם חריטה של הגלגל תנופה.

שכל הנראה רצוי לעשות בכל מקרה אם הגלגל לא חל- אחרת יהיו חריקות.

 

Sent from my SM-N9200 using Tapatalk

פורסם

רכב מ2008 באחריות? קצת נשמע מוזר שהם יתקנו משו על חשבונם

 

לגבי מוסכים מי שיש לו פרטים אשמח לקבל באישי

 

 

מישו שמע על מוסך שמסב רובוטי לאוטומט?

פורסם

גם אני הופתעתי בדיוק כמוך, אבל זה המצב מאחר ובאמת הייתה בעיה במחשבים בתחילת הדרך שהביאו לשחיקה מהירה.

 

בכל מקרה אם אתה רוצה פרטים דבר איתי בפרטי.

פורסם
גם אני הופתעתי בדיוק כמוך, אבל זה המצב מאחר ובאמת הייתה בעיה במחשבים בתחילת הדרך שהביאו לשחיקה מהירה.

 

בכל מקרה אם אתה רוצה פרטים דבר איתי בפרטי.

לגבי הסבה, יש מוסכים שעושים את זה, לא נראה לי משתלם בעליל..

מדובר בהחלפת גיר, מחשב גיר, ידית הילוכים, לוח שעונים.

זה סיפור של לפחות 12000 שקל שזה בערך 4 החלפות קלאץ..

הרכב הזה בסוף הוא רכב מצויין ואמין, האחזקה לא יקרה בהרבה מרכב ידני רגיל..

כמו שאמרתי יש מכונאי שעושה את העבודה 2500 שח.

עם חלפים מקוריים.

ויש סיכוי גדול שההחלפה היא במסגרת אחריות אפילו שהרכב 2008..

 

 

Sent from my SM-N9200 using Tapatalk

פורסם

עדכון

לאחר פנייה למוסך טויוטה רייכמן בבני ברק הודיעו לי שטויטה מוטורס ישאו בעלות התיקון מעל 4000 שח עליהם

 

תודה לחברי הפורום על הייעוץ ובמיוחד לporatnir שדיבר איתי בטלפון והדריך אותי מה לעשות בדיוק

 

 

אין עליכם

פורום מס 1

פורסם

אז ככה התיקון על סך 4400 בוצע על חשבונם

 

 

לגבי הנסיעה היא עדיין לא חלקה כל כך גם לא יחסית לגיר רובוטי

יש סיכויי שהגיר בשלבי למידה או משו כזה?

פורסם

התהליך הינו מאוד פשוט, בשלב הלימוד הרכב במצב סטטי מעברי את ההילוכים, שלב הלימוד הינו נסיעת מבחן שנוסעי במצב ידני ,

יש להעביר הילוכים במרווחים של למעלה משתי שניות ולהיות בתוך תווכים מסוימים של ק"מ.

 

קשה להבחין דרך הודעות כאן מה זה חלק או לא.

 

אני מניח שהוחלף מנוע והוחלף קלאץ.

 

הנסיעה צריכה להיות חלקה למדי .

 

הייתי בודק אם הוחלף מחשב ניהול מנוע (זו הייתה הבעיה המרכזית בתחילת דרכם של רכבים אילו),

 

אם לא הוחלף גם כאן ניתן לבקש החלפה.

 

קח בחשבון שהרכב הזה אינו נוסע בדיוק כמו רכב אוטמטי מלא, יש קפיצה קלה בראשון (בדומה לגיר ידני) ובעת העברת ההילכוים יש להרים את הרגל מהגז.

 

 

אם אתה מרגיש שיש בעיה תמיד ניתן לחזור למוסך ולדרוש כיול מחדש.

 

המוסך קיבל את מלוא עלות הטיפול ולכן מחוייב לתת שירות מלא לרכב.

×
×
  • תוכן חדש...