Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3729 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני שאני מכניס את הרכב לטיפול במוסך הייתי רוצה לשמוע

מה יכולה להיות הסיבה לתופעה שבה כאשר אני לוחץ על הברקס בזמן נסיעה הרכב מושך הצידה כך שצריך לבצע תיקון עם ההגה

פורסם (נערך)

1-לחץ אוויר נמוך באחד הגלגלים הקדמיים,

או

2-בוכנת בלם ב"קליפר" באחד הגלגלים הקדמיים נוזלת.

רק אחרי בדיקה, ניתן לדעת. קודם לחץ אוויר. אולי זה יפתור את הבעיה.

איזה רכב זה?

עריכה אחרונה על ידי yossiaviel
פורסם

יוסי, אם הבעיה בלחץ האוויר אז המשיכה צריכה להיות מוחשית גם בנסיעה ללא בלימה. כמובן ששווה לבדוק, אבל בעיה בבלמים עצמם היא לטעמי הסבירה יותר.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

1. תבדוק לחץ אוויר בצמיגים ותוודא שבכל הצמיגים לחץ שווה ועפ"י הוראות היצרן.

2. רפידות שחוקות עלולות לגרום לסטייה בזמן בלימה.

3. קאליפר תקוע (בוכנות) גורם לסטייה בזמן בלימה.

4. צינור בלימה פגום עלול לגרום לקאליפר לא לזוז בצורה שווה (דבר הגורם לסטייה כמוכן).

5. חלקי מתלה (בוקסות, קפיצים, תפוחים וכו') בלויים עלולים לגרום לסטייה בבלימה.

 

תתחיל מלחץ אוויר ותעבור הלאה לרפידות..

פורסם

לחץ אוויר בדקתי - נמצא תקין.

המוזר הוא שהמשיכה הצידה היא לא אחידה אלא בזמן בלימה כל פעם לכיוון שונה

ההשערה שלי - חופש בצירי הגלגלים\תפוחים. מה דעתכם?

דרך אגב, הרכב עבר טסט לא מזמן ונמצא תקין...

×
×
  • תוכן חדש...