Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מצב הפלאגים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3752 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איך אני יכול לבדוק מה מצב הפלאגים ברכב בלי בדיקה במוסך ?

אם יש איפשהו הסבר איך להסיר אותם לבדוק ויזואלית ...

בכללי הרכב נוסע חלק ללא שום בעיות או תקלות .

מדובר על סיוויק LS 08 1.8

פורסם
תלמד כלל בחיים אם עובד לא נוגעים...

בגלל כללים כאלו המוסכים בארץ חוגגים

 

אתה יכול לגשת לחנות ולקנות מפתח פלאגים (אתה צריך את הדק ולא העבה)

מפתח 10 מ"מ בשביל לפתוח את הבורג שמחזיק את ה-COIL

לנתק את הצמה של ה-COIL ולהוציא את ה-COIL

לאחר מכן לפתוח עם המפתח את הפלאג ולראות מה המצב שלו

http://mechanics.stackexchange.com/questions/11441/what-does-a-healthy-spark-plug-look-like

 

זה פלאגים IRIDIUM ולכן אמורים להחזיק 75 אלף קילומטר (אם אתה קרוב לכפולה של זה אז תחליף או אם אתה מקבל תקלות או התנהגות מוזרה של הרכב תעדכן אותנו)

פורסם (נערך)

אדם מן היישוב שיסתכל בפלאג שיצא ממנוע תקין לא יראה שום דבר חריג גם אם הפלאג עשה קילומראז כפול ממה שתוכנן.

כל נושא קריאת הפלאגים, כלומר התמונות הקשות המוצגות בלינק בהודעה שמעלי, בא להצביע על מחלות במנוע או בתערובת הדלק, לא על שחיקת פלאג.

לכן, אם המנוע עובד כמו שצריך והפלאגים לא הגיעו לקילומטראז הנקוב על ידי היצרן, אין לך מה לגעת בהם.

למה דווקא שחיקת הפלאגים כלכך מעניינת? יש הרבה מכלולים במנוע שנשחקים לא פחות..

עריכה אחרונה על ידי igal_zeltser

יום טוב גם לך

×
×
  • תוכן חדש...