Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3755 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין לשכור רכב בבוקרשט ליומיים.

משהו יחסית זול (אבל לא על חשבון בטיחות). אין צורך בהרבה מקום או מקום למזוודות, כי אין כאלה.

זה רק אני + 1 ו-2 תיקים קטנים.

נהג מעל גיל 26. איסוף והחזרה מאותו מקום - מרכז העיר.

 

איפה הכי מומלץ?

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

הכוונה שלך זה לסגור באחת החברות שיש בשדה תעופה ולאסוף את הרכב ממרכז העיר?

ואיזה חברות השכרה מומלצות?

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

אם זה רק בוקרשט והנסיעות הן בקטנה - הייתי שוקל ברצינות מוניות / אובר אם יש.

זו עיר שממש לא כיף לנהוג בה - בירה עמוסה מאוד עם תרבות נהיגה שלפעמים גורמת לישראל להיראות על הכיפק.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אני מצטרף לדברי ליביו, לא פשוט לנהוג בבוקרשט (בלשון המעטה), המוניות זולות להפליא וסכום החיוב לק"מ כתוב על צד הרכב ועומד על כשקל וחצי...בשדה התעופה יש מערכת מעולה לזימון מונית (עמדות צהובות, בוחרים חברה, יוצא כרטיס עם מספר זיהוי המונית שכתוב על כל מונית בצד) והמונית מגיעה תוך 2-5 דקות. החיוב לפי מונה, ממש כדאי.אם אתה רוצה דווקא רכב שכור, אפשר לקבל גם במרכז העיר, אם אינך דובר רומנית, כדאי לשכור מישראל, פשוט מאד להשוות מחירים באתרים הישראליים.אם אתה דובר רומנית ומסוגל להסתדר, יש חברות רומניות טובות (אני עובד בד"כ עם KLASSWAGEN אם אייתי נכון).

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

אין שום כוונה להתנייד עם הרכב בתוך בוקרשט. הרכב נועד כדי לנסוע קצת צפונה, לאיזור בראסוב.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם (נערך)

יש AVIS במלון Intercontinental - בדיוק במרכז העיר. שכרתי משם גולף באוגוסט לארבעה ימים - לא זוכר את המחיר אבל לא היה משהו לא סטנדרטי, כל החברות הגדולות נותנות פחות או יותר אותם מחירים. ד"א לקחתי את הרכב במלון והחזרתי ב AVIS בשדה תעופה.

 

קח חברה גדולה, נכון שיעלה קצת יותר, אבל בשביל יומיים לדעתי לא שווה להתעסק עם חברה קטנה.

עריכה אחרונה על ידי Alon_A

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

תבדוק בSIXT. אם יש לך נוסע מתמיד של אלעל או כל מיני מועדונים (חבר, הוט להנדסאים וטכנאים וכו'), יש הנחות יפות.

קח בחשבון שהקטגוריות שם ממש מוזרות, אוקטביה ואופל אינסינגיה שנמצאות בארץ בשתי קטגוריות שונות (משפחתית ומנהלים) נמצאות שם באותה קטגוריה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
יש AVIS במלון Intercontinental - בדיוק במרכז העיר. שכרתי משם גולף באוגוסט לארבעה ימים - לא זוכר את המחיר אבל לא היה משהו לא סטנדרטי, כל החברות הגדולות נותנות פחות או יותר אותם מחירים. ד"א לקחתי את הרכב במלון והחזרתי ב AVIS בשדה תעופה.

 

קח חברה גדולה, נכון שיעלה קצת יותר, אבל בשביל יומיים לדעתי לא שווה להתעסק עם חברה קטנה.

סגרת איתם מראש או שנגשת לסניף שם וסגרת במקום?

 

תבדוק בSIXT. אם יש לך נוסע מתמיד של אלעל או כל מיני מועדונים (חבר, הוט להנדסאים וטכנאים וכו'), יש הנחות יפות.

קח בחשבון שהקטגוריות שם ממש מוזרות, אוקטביה ואופל אינסינגיה שנמצאות בארץ בשתי קטגוריות שונות (משפחתית ומנהלים) נמצאות שם באותה קטגוריה.

לפי מה שרשום באתר של שלמה SIXT, הסניף שלהם במרכז העיר סגור ביום ראשון, אבל באתר SIXT.com זה כן נותן לי לעשות חיפוש על אותו סניף ובאותם ימים.

אז אני יכול לבצע הזמנה באתר בחו"ל אבל לא יכול להשתמש בהנחות שיש בארץ.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

תתקשר לטלפון שלהם, יש מצב שזה לא מעודכן באתר או משהו.

חוץ מזה יש רק סניף אחד בעיר? לא נשמע לי כל כך הגיוני. אפילו שזה רומניה ולא גרמניה או הולנד.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

נשמע תמוהה סניף אחד - זו עיר ענקית ודיי מודרנית.

(בואו , בינינו , תל אביב היא עיר עולם שלישי לעומת בוקרשט שקרובה משמעותית לבירות המובילות של אירופה בכל מובן כלשהו)

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

שכרתי רכב מסיקסט בבוקרשט באפריל האחרון. הסיעו אותי משדה התעופה למגרש שלהם (5 דק', כיכר מעצבנת). המחיר היה סביר ולמרות שהיינו בטיול ג'יפים לא בדקו את הרכבים עם זכוכית מגדלת.

פורסם

גם לי לא היה נשמע הגיוני שיש רק סניף אחד בעיר והוא פעיל רק 5 ימים בשבוע.

חיפוש בגוגל הראה שיש עוד סניף במרכז העיר. אני אברר את הנושא.

 

רשמתי את כל שאר ההמלצות ונחליט כבר בבוקרשט עצמה מה לקחת ומאיפה (לא יכולים לסגור מראש מכוון שאנחנו עדיין לא סגורים על זמן האיסוף).

תודה רבה לכולם!

 

ד"א,

רישיון נהיגה ישראלי מספיק?

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

×
×
  • תוכן חדש...