Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ביטוח ל- סיאט איביזה רפרנס 1.4 ידני 2012


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3774 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

האם מישהו יודע להגיד לי כמה יעלה לי לבטח בביטוח חובה את הדגם הנ"ל

 

Seat Ibiza 2012 Reference 1.4 Manual

 

אני נהג חדש, בן 23.

 

תודה רבה

פורסם
אתר וובי יתן לך תשובה מדויקת בתוך כמה שניות. מכאן תוריד ותעלה כמה מאות ותקבל מחיר שוק.

היי,

 

בדקתי שם אך אין להם אופציה לבחור ב- נהג חדש.

פורסם

אתר WOBI לא משקף שום דבר,

ההצעה הזולה שקיבלתי באתר היית 17,500 ש"ח [חובה,ג', מקיף], התקשרתי לברר כי חשבתי שזו טעות,

והסוכנת אישרה את המחיר, כמעט 25% מערך הרכב.

 

קיבלתי הצעות של 5-7 אלף מכל שאר החברות על ביטוח חובה,ג' ומקיף.

ממליץ לך להתקשר לכמה חברות לעשות סקר שוק לפני שאתה משלם.

 

ברכב קצת דומה, סיאט איביזה FR, שנת 2013, אני משלם כ2000 ש"ח ביטוח חובה.

Seat Ibiza FR

פורסם
אתר WOBI לא משקף שום דבר,

ההצעה הזולה שקיבלתי באתר היית 17,500 ש"ח [חובה,ג', מקיף], התקשרתי לברר כי חשבתי שזו טעות,

והסוכנת אישרה את המחיר, כמעט 25% מערך הרכב.

 

קיבלתי הצעות של 5-7 אלף מכל שאר החברות על ביטוח חובה,ג' ומקיף.

ממליץ לך להתקשר לכמה חברות לעשות סקר שוק לפני שאתה משלם.

 

ברכב קצת דומה, סיאט איביזה FR, שנת 2013, אני משלם כ2000 ש"ח ביטוח חובה.

הקלה גדולה,

 

זאת אומרת מכיוון שאני נהג החדש לעשות רק חובה יעלה לי סביבות ה- 3,000 ש"ח?

ומקיף במידה וארצה בסביבות עוד כ- 5,000 ש"ח?

פורסם
הקלה גדולה,

 

זאת אומרת מכיוון שאני נהג החדש לעשות רק חובה יעלה לי סביבות ה- 3,000 ש"ח?

ומקיף במידה וארצה בסביבות עוד כ- 5,000 ש"ח?

 

אני בזמנו, בתור נהג צעיר שילמתי על איביזה FR שנת 2013, 7,200 ש"ח על חובה, צד ג' ומקיף.

לאחר שירד לי הצעיר, המחיר התאזן לאזור ה5,500.

לגבי נהג חדש, מצטער אין לי ניסיון בזה,

אבל לדעתי החובה ישאר באזור ה2000, והמקיף יקפוץ למעלה.

Seat Ibiza FR

פורסם
אני בזמנו, בתור נהג צעיר שילמתי על איביזה FR שנת 2013, 7,200 ש"ח על חובה, צד ג' ומקיף.

לאחר שירד לי הצעיר, המחיר התאזן לאזור ה5,500.

לגבי נהג חדש, מצטער אין לי ניסיון בזה,

אבל לדעתי החובה ישאר באזור ה2000, והמקיף יקפוץ למעלה.

 

תודה רבה לך

פורסם

אצלי אותו רכב,

חובה בערך 1750, נהג לא חדש וגם לא צעיר :(

אגב המקיף עלה לי בערך 3500, יש לי כספת על המחשב דרך, ביטוח ישיר,

בהצלחה

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם
אצלי אותו רכב,

חובה בערך 1750, נהג לא חדש וגם לא צעיר :(

אגב המקיף עלה לי בערך 3500, יש לי כספת על המחשב דרך, ביטוח ישיר,

בהצלחה

טוב לשמוע,

 

כרגע אין לי תקציב לבטח את הרכב במקיף.

 

לכן אני שוקל רק חובה - ככל הנירא יעלה לי 3.5-+ (מקווה שכך).

 

נ.ב

 

אתה מרוצה מהרכב?

-מה היא צריכת הדלק ממוצעת?

פורסם

זה לא רלוונטי מה שהוא כתב בגלל שאתה נהג חדש וצעיר, תצפה לאיזור 4.

לא לעשות מקיף לרכב שעולה מעל 40 אלף, זה סיכון כלכלי אדיר!!

ממליץ בחום לעשות מקיף, אם אין לך כסף מכור את הרכב וקנה רכב שאתה יכול לעמוד בעלויות האחזקה שלו. לעשות טוטאלוסט יעלה לך יותר ממקיף, האמן לי.

הרכב נחמד מאוד, צריכה משולבת באיזור ה14 בנהיגה לא נמרצת(13 בנהיגה זריזה).

פורסם

כן הרכב סבבה לגמרי, טוב אני הוצאתי מהסוכנות אז הרכב שמור ועושה טיפולים בזמן, אבל מצד שני הדגם הזה מאוד וותיק ועם המנוע הזה והגיר הידני אין ממה לדאוג.

משהו כמו 1:14 או 1:13 יותר,, עירוני-בין עירוני.

אגב בזמנו פתחתי פה שרשור מתעדכן על אחזקת הרכב שלי, תחפש 22000 בשורת החיפוש ותגיע לשרשור שלי בשם :"שנה ו 22000 על איביזה החדשה"..

 

עריכה: לא הייתי ממליץ לוותר על המקיף,, דווקא בגלל שאתה צעיר והרכב עולה לא מעט!!

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם (נערך)

יש לי דגם 2013

אני לא חדש ולא צעיר אבל ללא עבר ביטוחי רצוף ב 3 השנים האחרונות.

לאחר המון טלפונים וסוכנים מצאתי הכי זול: כ 1600 לחובה, כ 5500 למקיף, כ 300 לאיתוראן.

 

כמוך חשבתי לוותר על המקיף. אבל 5500ש"ח בשנה זה פחות מ 10% משווי הרכב. וגם הרכב נחשב גניב. ולכן זו התאבדות כלכלית לא לבטח רכב בעלות כזאת במקיף!!

 

לגבי הרכב: מאוד מהנה! לעומת קודמי, עם רגל דיי כבדה על הגז ורוב הנסיעות שלי הן עירוניות, אני עושה קרוב ל 1:11 - 1:12.

עריכה אחרונה על ידי raiden
פורסם

וואו, אילו מחירים אתם משלמים על ביטוח לאיביזה , לדעתי זאת סיבה מצויינת לא לקנות את הרכב הזה.

הביטוחים של המתחרות זולים משמעותית.

פות"ש אל תנהג עם ביטוח חובה בלבד, אתה עוד עלול למצוא את עצמך בבור כלכלי גדול מאוד.

יצא לי לשמוע על מקרה של בחור צעיר שעשה זאת, וביום אחד ברגע של היסח דעת (אולי גם היה מעט עייף) פגע בשטח עירוני בזוג מכוניות חונות, שהיו חדשות ויקרות מרכבו, ובשביל אותו חיסכון בביטוח הוא חטף נזק של כמה עשרות אלפים, בנוסף לנזק שנגרם לרכבו.

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

×
×
  • תוכן חדש...