Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3807 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום

יש לי סוזוקי יורוסויפט אוטו' שנת 2000

 

חודש הבא יורד לאילת והשאלה אם כדאי לרדת לאילת עם הרכב ?

קניתי את הרכב לפני כחודשיים

הרכב מתוחזק אין לו נזילות נסעתי איתו מעל 4000 + בעיר ומחוץ לעיר

 

החלפתי לו בלמים, מצבר, וגלגל שהיה פסול וקניתי ספייר חדש לכל מקרה

 

הרכב נוסע מצויין אבל עדיין יש לי חששות לגבי נסיעה כזאת ערוכה (ובמיוחד עם מנוע 1300 ויש לו רק 3 הילוכים)

 

*עריכה

הנסיעה היא מכרמיאל

 

 

3ed44f1b44.jpg

עריכה אחרונה על ידי s0nicTz

367102d5a3.jpg

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עונש לא קטן, אבל גם בשנות ה-80' (שזה הגיל המנטאלי של הרכב הזה) היו יורדים לאילת ברכבים דומים.

אם הרכב תקין הוא יגיע ויחזור, רק, כאמור, כיף גדול זה לא.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
עונש לא קטן, אבל גם בשנות ה-80' (שזה הגיל המנטאלי של הרכב הזה) היו יורדים לאילת ברכבים דומים.

אם הרכב תקין הוא יגיע ויחזור, רק, כאמור, כיף גדול זה לא.

 

כאחד שאוהב חווית נסיעה של רכב ישן אני ממש רוצה לסוע איתו ;)

השאלה אם זה לא יגרום לו לבעיות אחרי כל הנסיעה הזאת כי בכל זאת רכב ש16 שנה על הכביש :o

367102d5a3.jpg

פורסם

ירדתי לאילת עם רנו 11, סובארו ג'אסטי עם מנוע 1000, טווינגו עם מנוע 1100, קליאו עם מנוע 1149 (ועושה את זה שוב עוד שבועיים) ועוד הרבה רכבים עם מנוע קטן, שחלקם ממש ישנים.

 

אם הרכב תקין זו לא אמורה להיות בעיה.

 

רק אל תלחץ יותר מדי על הגז ואל תאמץ אותו. נסיעה חלקה.

פורסם
לא כתבת בהודעה מאיפה אתה יורד לאילת.אם אתה גר ביוטבתה, לא אמורה להיות בעיה. אם אתה גר בקרית שמונה, אני לא ממליץ.

 

כרמיאל

367102d5a3.jpg

פורסם

תכנן לך נסיעה רגועה עם תחנות מנוחה (חשוב לך ולנוסעים אתך יותר מאשר למכונית), דאג לבדיקת תקינות (מים, שמן, לחץ ויאר וכו') לפני היציאה לדרך, והצטייד במספיק אוכל ושתיה, במיוחד למקרה שלמרות הכל תתקע בדרך ותצטרך להמתין לחילוץ, קרה לאחותי עם ליסומטית בת שנתיים, כך שיכול לקרות לכל אחד.

 

והעקר - בלה בנעימים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני לגמרי חושב שאין לך בעיה בכלל. יש לחבר אוטו בדיוק כזה, והוא ירד איתו לאילת, עלה איתו לחרמון, הכול... כל עוד הוא במצב טב - ולפי מה שאתה אומר הוא כזה - אז לא תהיה לך בעיה. כמו שנאמר לפניי: אנשים נסעו עם רכבים הרבה יותר ישנים לאילת ושרדו כדי לספר על זה. :)

קלאסיות - הקרם דה לה קרם, הדובדבן שבקצפת. ממממ...

פורסם

ירדתי לאילת עם רכב מ-2001 לא מזמן, כאמור הדבר היחיד שחשוב זה לבדוק תקינות של הנוזלים, לחץ אוויר מתאים בגלגלים וברזרבי (אל תשכח שאתה ככל הנראה עם רכב מלא, אולי זה דורש לחץ אוויר שונה, אפשר לבדוק בדלת הנהג או על מכסה פתח התדלוק).

וכמובן עצירות לרענון ומנוחה שלך.

לדעתי האישית לנסוע דרך מצפה רמון ולא הערבה וביום ולא בלילה.

פורסם (נערך)

הדיון על 40 מול 90 לא יגמר לעולם.

הגישה שלי היא לצאת מוקדם מאד לפנות בוקר, ולנסוע בקטעים עם מנוחה לפחות פעם בשעתיים פלוס\מינוס. בכל זאת הנהג צריך לשתות משהו, להתפנות ולחלץ עצמות.

ההערה לגבי הצמיגים נכונה, בדוק בספר הרכב מה הלחץ המכסימלי המתאים ונפח לפיו (לישראלים יש נטיה לקבוע לחצים נמוכים מהנדרש, הרגל מימים עברו). כנ"ל לגבי הרזרבי, ואם יש רזרבי קטן צריך לשים לב שהוא מצריך לחץ יותר גבוה, בד"כ מצויין על הצמיג או על הג'אנט.

טפו טפו טפו - לודא שיש ביטוח גרירה ולרשום את מספר הטלפון!

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3807 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...