Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3767 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התורה הקדושה היא ספר הדרכה להפעלת האדם. ה-כ-ל כתוב בתורה. כללי משחק עסקיים, אנושיים-מוסריים, צבאיים, יומיומיים. הכל!

 

בפרד"ס ניתן למצוא את כל רזי העולם.

 

אני חולק עליך, וטוען שתמיד, לעולמי עולמים, לנצח נצחים - התורה תמיד תהיה ההסבר האחד והיחיד לבריאת העולם ולתפקודו. שים לב, שיש נביאים שהנבואות שלהם תקפות עד היום.

 

אז זו הוכחה ראשונה. הוכחה נוספת לדבר הזה, הם הממצאים הארכיאולוגיים. המוני ממצאים נמצאו מאותן התקופות שמאשרים את אמיתת הדברים. אתה מוזמן לפנות לשירות הארכיאולוגי ולבדוק.

 

סבבה, הכל כתוב בתורה.

מבקש ממך לסתום לנו, חסרי האמונה, את הפה, אחת ולתמיד, בכך שתביא המצאה אחת, תגלית מדעית אחת, שחכם יהודי הביא לעולם, על סמך התורה\קבלה\תלמוד והקדים בה את המדע.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

  • תגובות 371
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אתמול הגעתי בזכרון יעקב לאיזה פיצוציה וישב שם ה"פרלמנט" השכונתי.

 

כמובן ששיחת היום היא מגה (במרכז המסחרי שבו שוכנת הפיצוציה יש גם סניף מגה) והתווכחו בניהם אם יינות ביתן או רמי לוי יקנו את הסניף.

 

מאחר ואני מכיר את הנפשות הפועלות, התערבתי ואמרתי להם "הכי טוב אם יהיה פה סניף של טיב טעם" (הם במומ על רכישת סניפים).

 

כל החמישה הסתובבו אלי וכאיש אחד אמרו "לא, זה בילתי אפשרי!".

 

למה?

 

"כי חייבים להתחשב ברגשות הקהילה החרדית".

 

תסבירו לי משהוא, אנחנו צריכים לפגוע בזכויות וברצונות של 20 אלף איש בכדי לשמור על רגשות של 500 איש? (וזה עוד בתנאי שאני מצליח להבין מה זה "להתחשב ברגשות", זה לא שפתחתי מכון ליווי באמצע השכונה שדלהם עם זונות הולכות על המדרכה בנעלי סטילטו וגרבי רשת, ביג פאקינג דיל, אל תתקרבו לסופר...).

 

לא מצליח להבין.

 

אותם חברי פרלמנט מייצגים את החרדים? לא נראה, יהיה אכפת לחרדים אם יפתחו טיב טעם? יש כנראה בזכרון יעקב מקומות אחרים לא כשרים, אז עוד מקום אחד לא ממש ישנה.

 

גם באשדוד יש קהילה חרדית גדולה ומצד שני אוכלוסייה גדולה מחבר העמים ותמצא שם גם טיב טעם וגם חנויות של בד"צ.

 

נ.ב. כל עיר שכנעט כל העסקים סגורים בשבת, ברגע שעסק איד יתחיל לפתוח בשבת יהיה בלגן ומריבות שייעלמו אחרי כמה שבועות (כמו הגלידרייה ביבנה) ברגע שהעסק השני והשלישי ייפתחו זה כבר יעניין לדתיים את הביצה (למרות שלי ולמשפחתי זה לא ממש מזיז ואנחנו שומרים את הזכות לעצמנו להחליט מאיפה לקנות ומאיפה לא).

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

שימו לב שהדיון כאן הוא על כפיה, לא על האם דת זה דבר נכון או לא.

חבל מאוד שחלק מהמשתתפים לוקחים את זה לכיוון של מאבק על האם יש הוכחות לאלוהים וכו', זה דיון חסר תכלית, ועיקרו הוא להתנצח על דפי הפורום ועל הדרך גם כנראה להעליב חלק מהמשתתפים.

 

ואני אומר את זה בתור אדם שנמצא על הנקודה הכי רחוקה מדת שאפשר.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
אותם חברי פרלמנט מייצגים את החרדים? לא נראה, יהיה אכפת לחרדים אם יפתחו טיב טעם? יש כנראה בזכרון יעקב מקומות אחרים לא כשרים, אז עוד מקום אחד לא ממש ישנה.

 

גם באשדוד יש קהילה חרדית גדולה ומצד שני אוכלוסייה גדולה מחבר העמים ותמצא שם גם טיב טעם וגם חנויות של בד"צ.

 

נ.ב. כל עיר שכנעט כל העסקים סגורים בשבת, ברגע שעסק איד יתחיל לפתוח בשבת יהיה בלגן ומריבות שייעלמו אחרי כמה שבועות (כמו הגלידרייה ביבנה) ברגע שהעסק השני והשלישי ייפתחו זה כבר יעניין לדתיים את הביצה (למרות שלי ולמשפחתי זה לא ממש מזיז ואנחנו שומרים את הזכות לעצמנו להחליט מאיפה לקנות ומאיפה לא).

 

 

לא ממש נכון. בפתח תקווה היה סניף של טיב טעם. נסגר אחרי לחץ מאוד גדול מצד החרדים.

פורסם
סבבה, הכל כתוב בתורה.

מבקש ממך לסתום לנו, חסרי האמונה, את הפה, אחת ולתמיד, בכך שתביא המצאה אחת, תגלית מדעית אחת, שחכם יהודי הביא לעולם, על סמך התורה\קבלה\תלמוד והקדים בה את המדע.

 

 

כמה כוכבים יש בכימה?

באיזו צורה כדור הארץ?

כמה ימים מהלך הלבנה?

 

כל הנ"ל, ועוד, נכתב בתלמוד הרבה הרבה לפני שהמדע "ידע" את התשובות המדוייקות.

 

משך מאות שנים המדענים העלו סברות ותיאוריות שונות, עד שהתפתחו האמצעים הטכנולוגיים שנותנים תשובות מדוייקות.

 

מהיכן חכמי התלמוד ידעו זאת?

 

 

נ.ב. כמובן שאין לכך כל קשר לכפיה דתית, ואני מתנגד לה בכל תוקף.

 

עניתי לך לגופו של עניין.

 

אגב, חשבת פעם למה השבוע [בכל העולם] מתחלק ל7 ימים?

 

מה ההגיון במספר כה לא עגול?

 

אין שום מחזוריות אחרי 7 ימים.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

לפחות לגבי צורת כדור הארץ- הראשונים שידעו שהעולם הוא עגול היו היוונים.

היה אחד שגם חישב את הקוטר שלו בצורה דיי מרשימה ומאוד קרובה למה שיש היום.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אתם סתם ממשיכים לנסות לשכנע אחד את השני, בשביל מה?

מכל הדיונים האלה שבד"כ מתדרדרים להטחת קקה (כמו בוויכוחים על פוליטיקה) אף אחד לא יוצא משוכנע אחרת כי כל המשתתפים יוצאים מנק' הנחה שהצד השני בור וטיפש.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
כמה כוכבים יש בכימה?

באיזו צורה כדור הארץ?

כמה ימים מהלך הלבנה?

 

http://www.hofesh.org.il/religion_merchants/claims/astronomy.html

 

איך ידעתי שתביא לי דוגמאות של ה"מדען" זמיר כהן...

בחלק מהשאלות שהבאת התשובות של היהדות שגויות ובחלקן הם מתיישרות עם הידע המדעי של אותה תקופה.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
אתם סתם ממשיכים לנסות לשכנע אחד את השני, בשביל מה?

מכל הדיונים האלה שבד"כ מתדרדרים להטחת קקה (כמו בוויכוחים על פוליטיקה) אף אחד לא יוצא משוכנע אחרת כי כל המשתתפים יוצאים מנק' הנחה שהצד השני בור וטיפש.

מי אתה שתגיד לנו לא לנסות לשכנע את הצד השני שכל-כך טועה שהוא טועה?

 

סתם. אתה כל-כך צודק!

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

יאללה, אזהרה אחרונה, הדיון הוא כפיה זה קקא ולא אלוהים זה חבר דמיוני.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מה יש לדון בכפיה דתית?

כפיה דתית היא עובדה קיימת במדינתנו וכל עוד רוב הציבור נע על הקשת שמתחילה ב"אני עבריין שעושה מה שהוא רוצה אבל צם ביום כיפור" ומסתיימת בלובשי שחורים שלא שורכים נעל בלי לקבל אישור מהרב, הכפיה תימשך ואף תחריף.

מה שנשאר לעשות פה זה לפרוק עצבים...

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

הנה פריקת לחץ:

במקום העבודה הקודם שלי, היה פתק על המיקרוגל בקפיטריה: "אין להכניס מאכלים חלביים למיקרו הזה".

כלומר, אם בא לי לאכול בצהריים פסטה בשמנת, אני חייב לבטל את רצוני מפני זה של שומרי הכשרות.

כי ברור שזכותם להשתמש במיקרו, עולה על שלי...

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

השאלה אם זה דף מודפס של הנהלת החברה ומי שיעבור עליו דינו פיטורין בבושת פנים או שסתם איזה טמבל שעובד שם הדביק את הפתק ואז אפשר להדיק לו את הפתק על הקוביקל שלו ולהתעלם.

 

דווקא במקרים כאלה הייתרון הגדול הוא של לא שומרי כשרות, למרות שאני מאוד נגד פעולות כוחניות, כאשר אתה נתקל בניכוס כזה של מיקרו/ או מקרר, אתה מביא איזה מנה של חזיר, מחמם אותה במיקרו והופ, עד שלא יקנו מיקרו חדש הדתיים מוזמנים לחמם את האוכל בבית שחי.:lol:

 

 

מצד שני, אם זה היה בקפיטריה וזה רכוש הקפיטריה והיא חלבית, לא צריך לעשות דווקא.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
מה יש לדון בכפיה דתית?

כפיה דתית היא עובדה קיימת במדינתנו וכל עוד רוב הציבור נע על הקשת שמתחילה ב"אני עבריין שעושה מה שהוא רוצה אבל צם ביום כיפור" ומסתיימת בלובשי שחורים שלא שורכים נעל בלי לקבל אישור מהרב, הכפיה תימשך ואף תחריף.

מה שנשאר לעשות פה זה לפרוק עצבים...

 

לא צריך ללכת רחוק יתר על המידה.

לפני שנתיים בערך, היה מצב שאחד מהחגים נפל בסמוך לשבת, ויצא מצב של 3 וחצי ימים שהכול סגור,שאני חייב לקחת מונית הלוך חזור בשביל מצרכים בסיסיים ואני כלוא בבית(לא היה לי רכב בזמנו)

אני פתחתי שרשור בפורום שמתרעם על הכפייה הדתית הזאת, וכמה חברי פורום שבדרך כלל אני מאוד מכבד את דעתם, קראו לי טיפש כי הייתי צריך להתכונן לזה מראש.

פורסם
השאלה אם זה דף מודפס של הנהלת החברה ומי שיעבור עליו דינו פיטורין בבושת פנים או שסתם איזה טמבל שעובד שם הדביק את הפתק ואז אפשר להדיק לו את הפתק על הקוביקל שלו ולהתעלם.

 

דווקא במקרים כאלה הייתרון הגדול הוא של לא שומרי כשרות, למרות שאני מאוד נגד פעולות כוחניות, כאשר אתה נתקל בניכוס כזה של מיקרו/ או מקרר, אתה מביא איזה מנה של חזיר, מחמם אותה במיקרו והופ, עד שלא יקנו מיקרו חדש הדתיים מוזמנים לחמם את האוכל בבית שחי.:lol:

 

 

מצד שני, אם זה היה בקפיטריה וזה רכוש הקפיטריה והיא חלבית, לא צריך לעשות דווקא.

 

זה רכוש של החברה. חברה גדולה מאוד. הפתק הוא רשמי, של החברה.

זהו, שאני לא רוצה לעשות דווקא. כי אז אני ממצב את עצמי כסוציומט שלא מתחשב בשומרי כשרות.

והדיפולט בארצנו, הוא שקודם כל צריך להתחשב בשומרי כשרות...

איש חולם אני

וכך היה תמיד


×
×
  • תוכן חדש...