Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיזו' 308 שנת 2010


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3812 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רציתי לדעת אם פיזו' 308 2010 עדיין עם הגיר של AL4?

ובאיזה שנתון זה הוחלף?

והאם האוטו שווה קניה דרך לובינסקי טרייד שמוכרים את הרכב ב 34 אלף כולל שנתיים אחריות

תודה על העזרה

פורסם

כן הוא עם AL4, ועם מנוע לא מי יודע מה מוצלח שפותח בשיתוף עם ב.מ.וו.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

רגע!

המנוע 1.6 של ה308 הוא בסדר. המנוע עם הטורבו בעייתי.

 

בקשר לal4, זאת כבר גרסה בשלה מאוד.

 

סה״כ אחלה רכב, לובינסקי טרייד גם נותנים שנתיים אחריות. לא הייתי פוסל.

פורסם

בוקר טוב,

 

לפני כמה שבועות הייתה לי התלבטות בנושא,

קיבלתי המלצות חיוביות מכמה אנשים על הרכבים שלובינסקי טרייד מוכרים עם אחריות והלכתי לראות למרות שאני גם שבוי בסטיגמה נגד הצרפתיות.

נתנו לי יחס ושירות מצויין (סניף חיפה).

 

ההעדפה שלי הייתה לפיג'ו 308 אך לבסוף לקחתי c4 כי אשתי התחברה אליה יותר.

ככל הידוע לי, יש הבדל מנועים ביניהם בשנתון הזה, ראה גם שיש הבדל בהספק: 120 כ"ס ב308 לעומת 110 בסיטרואן.

לא מכיר מישהו עם בעיות מנוע בדגם הזה אבל שמעתי שמועות (לא בדקתי את הנכונות שלהן) שאומרות שהמנוע של פיג'ו פחות אמין.

בקשר לגיר, מדובר בגרסה מעודכנת שלו, לא אמורה להיות איתו בעיה מהותית עם תחזוקה נכונה, מה גם שהם נותנים שנתיים אחריות לגיר.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם

סה"כ מדובר ברכבים עם איכות ואמינות גבוהים מהמוניטין שלהם.

בשנתונים האלה המנועים די אמינים וכך גם ה AL4.

חשוב לוודא היסטוריית טיפולים, שכן עדיין הרכבים הללו רגישים יותר להזנחה מאשר טיוטה ושות'.

Cupra Leon VZ 2025

פורסם

הגיר שופר כבר ב-2005 ככל הידוע לי המנוע של C4 מוצלח יותר מהמנוע של ה-308, ה-AL4 מהשנים האלה אמין - רק לא כולם מתחברים לאופן הפעולה שלו.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

גם אני מתנדנד לגבי העיסקה.

לפי מה שהבנתי, C4 בצורה של עד 2011 הם עם מנוע כמו 307. לאחר מכןן עם אותו מנוע כמו 308.

308 יותר מפוארת אבל שמעתי שהיא פחות אמינה. לדעתי זה לא נכון.

בסך הכל הייתי מעדיף 308 מאשר C4 בצורה של עד 2011.

ניסיתי, גיליתי, קניתי ונהנה - רנו מגאן !

כשחושבים מחוץ לקופסא, לעיתים מופתעים - שברולט קרוז 2011!

פורסם

אני מחזיק שני פזו . אחת עם המנוע הישן 110 כס והשניה עם החדש 120 כס. המנוע הישן אמין יותר שקט יותר ולא אוכל שמן כל זה לעומת החדש.

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

נקמצ׳י, זה נבלה וזה טריפה. לא הייתי קונה אף אחד מהם. את ה 1.6 עם 120 כס היה לנו בליסינג. אכילת שמן מטורפת וממיר שהתפגר 3 פעמים לפחות והוחלף באחריות.

מנוע 1600 של PSA רק זה עם 110 כס.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם
נקמצ׳י, זה נבלה וזה טריפה. לא הייתי קונה אף אחד מהם. את ה 1.6 עם 120 כס היה לנו בליסינג. אכילת שמן מטורפת וממיר שהתפגר 3 פעמים לפחות והוחלף באחריות.

מנוע 1600 של PSA רק זה עם 110 כס.

 

תקנו אותי אם אני טועה,אבל גם ב C3 החדשה 2016 המנועים הם פרינס 120 כ"ס ? ו AL4 ?

×
×
  • תוכן חדש...