Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תחקיר מרתק של NetCar - הערב בערוץ 10


רוני אהרנוביץ
שימו לב! השרשור הזה בן 7052 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חן

 

אני אתייחס , ברשותך , רק לחלק של מחיקת ההודעה.

לא ידוע לי עד כמה ממשק הניהול בנטקאר מאפשר מחיקת חלק מההודעה , אבל זה לא משנה.

 

אני מודע לחלוטין לכך שיהיו עכשיו כמה אנשים ש- :roflmao: או :mad2: , אבל הקו המנחה את האחראים/מנהלים בפורום הוא לתת את מקסימום אפשרות הביטוי למשתמשים , תוך שמירה על הכללים.

(כן , כן , כל אותם המנענעים כרגע את ראשם - אתם יכולים להמשיך . אתם יכולים להיות בטוחים שאישית הייתי מוחק הרבה יותר הודעות לו קוד ההתנהגות כאן היה נקבע בלעדית על ידי , אבל מכיוון שאנחנו מנהלים את הפורום בהסכמה - כמות התיקונים/מחיקות היא בהתאם).

 

אי לכך , אני אעדיף למחוק רק קטע שאותו אני רואה כפוגע/מפריע/לא רלוונטי , ולא הודעה שלמה.

 

עם כל הכבוד לרוני אהרונוביץ' - עדיין , מי שקובע את המדיניות כאן , הם , כפי שהסביר רוני S , המנהלים והאחראים על הפורום .

 

ההודעה השנייה , כפי שנוסחה ע"י רוני אהרונוביץ' - היא , לדעתי האישית - לא יאה ולא מתאימה.

לא מבחינת אזכור ההסטוריה של הקורות בינו לבין רוני S , ולא מבחינת מתן הלינקים להודעות שפורסמו אצלו באתר וכבר הופיעו בהודעה המקורית ונערכו.

 

מבחינתי - עדיף היה לו כל הכביסה המלוכלכת הזו הייתה מתכבסת בין שני האדונים הנכבדים , ולא מוצאת את ביטוייה מעל דפי הפורום.

 

כדאי שכולנו נזכור - בגלל הפירוד והעובדה שהענף המוטורי בארץ מפורק ומפורר לרסיסים ,וכ"א מושך לכיוון שלו (דוגמאות ? ארגון נהגי ישראל והתפרקותו , מירוצים באשקלון והפסקתם , מירוצי אופנועים , ליגות קארטינג שונות ומשונות , קרבות משפטיים שבהם משתתף גם ר' א'...ויש עוד) יכולה הממשלה וכל הגופים הכפופים לה (משרד התחבורה, משרד הרישוי ,משטרת ישראל , מע"צ) - וכאן אני מבקש את סליחתכם על הביטוי - לזיין את ציבור חובבי ההגה בתחת.

 

חוסר היכולת של כל המעורבים בענף לראות חצי מטר קדימה ולהתעלות מעל האינטרסים הצרים שלהם הוא זה שמאפשר לגופים השונים של המדינה להתעמר בנו , לגרום לכך שהתחביב המשותף לכולנו יעלה לנו כ"כ הרבה ,ונהיה נרדפים ע"י חבורת תאבי פרסום ובצע.

 

חבל לי שכך הדברים צריכים להתנהל בכל פעם ש"מלחמות היהודים" מתלקחות מחדש. לו היה כתוב לי בתעודת הזהות -יוספוס פלביוס - אז על הכיפאק.

כרגע זה רק מרתיח אותי:evil: ולא משנה בכלל מי צודק . כולנו צודקים וכולנו נדפקים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

זועק עד השמים: גם הפעם ובאופן לא מפתיע, כל המגיבים (הלקקנים) המשבחים את ה"תחקיר" באתר נטקאר לעומת כל דברי הביקורת ו\או השאלות שנמחקות...

 

לצורך העיניין - שאלות שהתשובה עלולה לסתור את ה"אמת" - נמחקות.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זועק עד השמים: גם הפעם ובאופן לא מפתיע, כל המגיבים (הלקקנים) המשבחים את ה"תחקיר" באתר נטקאר לעומת כל דברי הביקורת ו\או השאלות שנמחקות...

 

לצורך העיניין - שאלות שהתשובה עלולה לסתור את ה"אמת" - נמחקות.

אז כנראה שאת אלה אפשר לפרסם כאן.

 

ראיתי את התחקיר (די בטעות, בד"כ אני לא מתקרב לערוץ 2 או 10).

 

ריח עצוב של עליבות נדף ממנו, שלא מוסיף כבוד לעמנואל רוזן או לאהרונוביץ'. שלא לדבר על האיזכור החוזר ונשנה של אתר NETCAR והפוסטר עם כתובת האתר בתחתית המסך, בסוף הכתבה.

 

כן, גם אני לא ידעתי שהיצרנים משלמים עבור בדיקות ENCAP. לא ידעתי כי לא הקדשתי לכך מחשבה.

 

ואם נקדיש מחשבה, מי בעצם אמור לממן את זה אם לא היצרנים ?

 

היצרנים מממנים בעצמם את כל הבדיקות והניסויים שנדרשים לצורך אישור התקינה לרכביהם. הם ממנים גם ניסויים ובדיקות שמטרתם פרסומיות / שיווקיות. למה שלא יממנו גם את מבחני הריסוק ?

 

מי לעזאזל אמור לממן זאת אם לא היצרנים ?

 

האם נראה למישהו הגיוני שגוף ממשלתי או ציבורי כלשהו יסבסד ליצרני הרכב בדיקות שמטרתן העיקרית היא שיווקית ?

 

אם אני יצרן מקררים ורוצה לצאת בקמפיין שאומר שיש לי את המקרר החסכוני בעולם, אני פונה למעבדת חשמל, משלם כסף עבור בדיקת תצרוכת חשמל ויוצא במסע פרסום.

 

אם אני יצרן רכב ורוצה לצאת בקמפיין שאומר שיש לי את המכונית הכי בטיחותית בעולם, אני פונה למעבדת מבחני ריסוק, משלם כסף עבור מבחן ריסוק ויוצא במסע פרסום.

 

עד שלא יוכח אחרת, שניהם כשרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז כנראה שאת אלה אפשר לפרסם כאן.

 

כן, גם אני לא ידעתי שהיצרנים משלמים עבור בדיקות ENCAP. לא ידעתי כי לא הקדשתי לכך מחשבה.

 

ואם נקדיש מחשבה, מי בעצם אמור לממן את זה אם לא היצרנים ?

 

היצרנים מממנים בעצמם את כל הבדיקות והניסויים שנדרשים לצורך אישור התקינה לרכביהם. הם ממנים גם ניסויים ובדיקות שמטרתם פרסומיות / שיווקיות. למה שלא יממנו גם את מבחני הריסוק ?

 

מי לעזאזל אמור לממן זאת אם לא היצרנים ?

 

האם נראה למישהו הגיוני שגוף ממשלתי או ציבורי כלשהו יסבסד ליצרני הרכב בדיקות שמטרתן העיקרית היא שיווקית ?

עד שלא יוכח אחרת, שניהם כשרים.

חיים ידידי שלום,

 

האם זה עונה לתמיהה שלך?...

בשער הכניסה לאתר של "NCAP" מצהיר הארגון "קבל עם ועדה" מי הם תומכי הארגון...

Established in 1997 and now backed by five European Governments, the European Commission and motoring and consumer organisations in every EU country, Euro NCAP has rapidly become a catalyst for encouraging significant safety improvements to new car design

בין התומכים ב "NCAP " גם הפדרציה למרוצי מכוניות באיורופה - "FIA"

האם זה עונה לתמיהה שלך?...

לאור הצהרה כה ברורה מצד הגוף החשוב הזה , לי נראה בהחלט הגיוני כקורא "תמים" שאכן גופים מוסדיים תומכים בפעילותו כולל מימון והכל לטובת הבטיחות\האזרחים ...

מימון ע"י היצרנים של "טסטים" הנוגעים כמעט לכל אדם בכל מדינה , שאינו גלוי לעין וגם לא לאחר סריקה לרוחב ,לאורך ולעומק של האתר בהחלט דורש התיחסות עתונאית מעמיקה לעילה ולעילה, גם אם על פניו נראה הגיוני שיצרנים יממנו את הבדיקות!!!

תקרא לזה גלוי נאות, תקרא לזה שקיפות...תקרא לזה "אנטי קומבינה" ...

אישית אני חושב שחובה על הארגון לפרסם בצורה ברורה מימון הטסטים ע"י היצרנים כחלק מהצהרתם שציטטתי מעלה, ובמיוחד שכנראה יש יצרנים שטוענים "שלא היה ולא נברא"...

לאור הערפל הלוטה את מימון הטסטים ותקנות פעילות NCAP , חובה לבוא בדרישה, חקירה ושינוי המצב לטובת הציבור שיראה וידע את האמת, ואז יחליט האם יש או אין סיבה לדאגה!!!

אגב, אזכור האתר של רוני, למה זה מפריע לעצם הענין?

 

בידידות,

מריוס

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום

 

ארגוני צרכנים מובילים כמו consumer report,בארה"ב , ובבריטניה which?, מממנים בעצמם את כל פעילותם כולל קנית מכוניות לצורך מבחן, והקפדה לקנות תוך כדי התחזות לסתם אדם מהישוב.

הבטאונים שלהם לא כוללים שום מודעת פרסומת.

 

הסיבה ברורה - בעל המאה הוא בעל הדיעה , ואי אפשר להפריד.

 

ההצעה של magician פה:"האם פסול שהיצרן יממן את עלויות התקן\הבדיקה , לדעתי לא, כל עוד יש שקיפות מלאה והגוף הבודק פועל בהתאם לדרישות החוק"

מובילה פוטנציאלית לשחיתות. "הגוף הבודק" אם אינו מושחת קל לעבוד עליו,

לדוגמא הפיקוח בארץ על ערוצי הכבלים, הפיקוח בארה"ב (הנאורה?) על קרנות נאמנות ( השערוריה שחשף אליוט שפיצר) ועוד.

 

לארק כתב:"אם היתה בידיו עדות "מבפנים" שתוצאות מבחן כלשהו שונו, או שהמבחן בוצע באורח מקל, משום שיצרן המכונית מימן את הריסוק - אז היה באמת מדובר בסקופ ברמה עולמית. כרגע אין שום הוכחה שכך נעשה"

לצערינו ברוב המקרים לא ניתן להשיג עדות מבפנים. אפילו המשטרה עם המון סמכויות נאלצת בהרבה מקרים לתת מעמד של עד מדינה כדי להשיג עדות מבפנים כזו. זה המצב ולכן צריך להניח שבנושא בעל חשיבות כספית רבה ( שיווק מכוניות למשל) המממן כבר ימצא דרך להטות את התוצאה.

 

 

יש ערך עיתונאי רב לחשיפה של אהרונוביץ גם אם היו פרסומים קודמים חלקים, ובאמת מוזר שמזכ"ל Encap יסתיר מידע. הגיוני שירצה לעזור במידע בגלל חשיבות הנושא הבטיחותי?

 

רק חבל שהויכוח שמתנהל פה הופך להיות קצת אישי , כששני הצדדים רוצים בעצם את טובת הנושא.

 

יהודה

 

נ.ב. לא בדיוק בנושא אבל כמה מהמגיבים מיחסים נאורות והגינות אוטומטית למערב אירופה וארה"ב. כמובן שאין להשקפה הזו שום ביסוס. ( למשל בעלה של מלכת הולנד! שהודה בלקיחת שוחד). כמובן שהשחיתות שם אינה כה נפוצה כמו אפריקה למשל, אך זאת פחות בגלל מנגנוני פיקוח ויותר בגלל תחרות של שוק חפשי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חשוב לציין שמר רוני אהרונוביץ אכן משנה את תוכן ההודעות הנכתבות אצלו בפורום ואת כותרות ההודעות!

אני אישית נפגעתי מכך.מר אהרונוביץ הפך כותרת סולידית שלי לכותרת פוגעת (לא רק בי) אשר עלולה להכעיס אנשים רבים, יבואן רכב למשל, ולהפנות אותם כנגדי! זאת ללא שינויי שם כותב ההודעה, כך שהקורא התמים מקבל את הרושם שאני כתבתי את כותרת זו!

 

מעבר לכך ובלי קשר, נמחקו הודעות מס' שלי בפורום כאשר סתאם לא מצאו חן בעינייו של עורך האתר (לא מנהל הפורום) ללא הסבר ובאמת ללא סיבה נראית לעיין. כמה פעמים אפילו טרחתי לשלוח לעורך האתר (לא מנהל הפורום) מייל מנומס המבקש לאול למה הודעתי נמחקה, הודעות אלו תמיד נשארו ללא מענה! מי שמכיר אותי יודע שאיננו כותב הודעות מעליבות, אני בד"כ לא מדבר על אמינות ואפילו, שומו שמיים, אני נוטה לצדד בצרפתיות.

 

בברכה

נדב

 

נ.ב. can't we all just get along???

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חשוב לציין שמר רוני אהרונוביץ אכן משנה את תוכן ההודעות הנכתבות אצלו בפורום ואת כותרות ההודעות!

אני אישית נפגעתי מכך.מר אהרונוביץ הפך כותרת סולידית שלי לכותרת פוגעת (לא רק בי) אשר עלולה להכעיס אנשים רבים, יבואן רכב למשל, ולהפנות אותם כנגדי! זאת ללא שינויי שם כותב ההודעה, כך שהקורא התמים מקבל את הרושם שאני כתבתי את כותרת זו!

 

מעבר לכך ובלי קשר, נמחקו הודעות מס' שלי בפורום כאשר סתאם לא מצאו חן בעינייו של עורך האתר (לא מנהל הפורום) ללא הסבר ובאמת ללא סיבה נראית לעיין. כמה פעמים אפילו טרחתי לשלוח לעורך האתר (לא מנהל הפורום) מייל מנומס המבקש לאול למה הודעתי נמחקה, הודעות אלו תמיד נשארו ללא מענה! מי שמכיר אותי יודע שאיננו כותב הודעות מעליבות, אני בד"כ לא מדבר על אמינות ואפילו, שומו שמיים, אני נוטה לצדד בצרפתיות.

 

בברכה

נדב

 

נ.ב. can't we all just get along???

אני מוכרח לציין שגם אני ממתין לתשובה ממר אהרונוביץ כבר חודש פלוס....

אולי כשאני אהיה נהג ראלי מפורסם (או שלא...) אז הוא יחכה לתשובה ממני........

 

ועוד דבר - רוני, עכשיו שכבר חשפתם את מערכת היחסים הבעייתית בינכם - זכות הציבור לדעת ולשפוט בעצמו - אני מבקש לדעת איך פגעת באהרונוביץ :wink: ...

ברצינות!

אלון

 

נ.ב.

סתם משפט חכם שמתקשר לי (לא יודע למה...):

את כל אלו שאתה פוגש בדרך למעלה - אתה פוגש גם בדרך למטה....

ותחשבו על זה...

אלון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שלצרכן שמגיע לאולמי המכירה (למשל של רנו או כל יצרן אחר שמנופף בתוצאות) מדובר בחדשות ודיי מעניינות לרוב גדול של האנשים ולכן התחקיר לא היה מיותר, למרות שתכלס קשה לי להאמין שהתוצאות מפוברקות, כלומר, אין בעיה שיצרן ישלם עבור הבדיקה (הרי זה אינטרס שלו וכל דבר עולה כסף) ובלבד שהתוצאות אמיתיות ופה אני דיי חושב שזה המצב, ואז כל שנותר הוא לציין את עניין המימון תחת הסעיף של "גילוי נאות".

 

מה שיותר חשוב ומפריע הוא העניין שהבדיקות משקפות מעט מאוד על המציאות, ולמרות שאין ויכוח שבזכות NCAP ודומיו רמת הבטיחות עלתה, צורת הדירוג הנוכחית היא בגדר הטעיה חמורה, שכן רכב נבדק מול רכב במשקל זהה מה שאומר שרכב קטן עם 5 כוכבים ממש לא יהיה בטוח כמו רכב גדול עם 5 כוכבים, אז קודם כל דרושה פה שיטת דירוג כללית והוגנת שלוקחת את ה-כ-ל בחשבון, דבר שני לדעתי צריך להעלות ומהר את הקריטריונים, שכן התנגשות חזיתית בעוצמה כוללת של 64 קמ"ש היא מחשבה אופטימית ביותר, מה גם שבחיים האמתיים יש הסתברויות לאלפי צירופים וסוגים של תאונות מבחינת זוויות התנגשות (ובטח בתאונות שרשרת או המשך), סוג הרכבים (משקלם וגודלם למשל ג'יפ גבוה עם רכב נמוך) ומהירותם ובמבחני ריסוק אפשר לספור (עבור רכב נתון) על יד אחת את מספר המצבים שהוא נבחן בהם, ואגב צורת המבחנים ידועה ליצרנים ואני מאמין שישנו דגש מסויים לדאוג שבמצבים הנבחנים הרכב יצליח, מה שמסביר (ביחד עם קריטריונים נמוכים) את העובדה שמספר גדול של רכבים קיבל את הציון המקסימאלי ועוד שנתיים ש-80% יהיו עם 5 כוכבים (חוץ מאלפא ושברולט:)) אז בכלל זה יהיה חסר טעם.

 

הוספה בעריכה... אני מודה שלא קראתי את התחקיר במלואו מפאת קוצר זמן, ואת מה שכתבתי כתבתי על דעתי וסליחה אם אני חוזר על דברים ברורים/ידועים או שהופיעו שם, לאחר עיון קצר (שנערך לאחר כתיבת ההודעה, בינתיים אני מוצא מעט דמיון)

 

ועוד עריכה... קראתי... הפסקה האחרונה של וולוו ו-BMW הייתה מאוד מעשירה ומעט מפחידה, כמו שכתבתי, היה לי ברור שדואגים לשפר את התוצאות של מבחני הריסוק... ממש ממש לא תיארתי שזה פוגע בבטיחות האמיתית, וזה חמור מאוד וכל הכבוד ל-BMW ולקחותיהם המשכילים שבוודאי יבינו את ההבדל.

אגב עניין הגילוי הנאות הוא בעייתי כי הוא יפורש בצורה שגויה לעיתים, אם איזה ישראל ישראלי יגיע לסוכנות ויגלה שהמימון הוא של היצרן, לדעתי יהיה קשה מאוד לשכנע אותו שכן אומנם זה נכון, אבל זה ממש ממש בסדר, אני כאמור לא רואה בזה שום פסול, כל עוד התוצאות אמיתיות (עד כמה שהן משקפות).

 

ינון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין שום פגם במימון הבדיקה. אולי זה נתפס לא ראוי אצל חלק תמים של האוכלוסיה.

 

כל עוד מדובר במוסד מכובד שבוחן את המוצר. (אולי ראוי לדרוש שהמוסד הבוחן יבוקר ע"י גוף חיצוני)

 

ושאלה לחברים:

מה עדיף - נתוני היצרן על ביצועי המכונית (תאוצה, מהירות, האטה, צריכת דלק)

או אולי מכון חיצוני מוכר שיבחן ויספק את הנתונים (וימומן ע"י היצרן)?

 

{וזאת למרות שהבחינות הנ"ל מבוצעות ע"י היצרן עפ"י תקן}

 

 

אני מעדיף שלפחות בנושא בטיחות, גוף חיצוני יבחן את המכונית מאשר היצרן עצמו.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ושאלה לחברים:

מה עדיף - נתוני היצרן על ביצועי המכונית (תאוצה, מהירות, האטה, צריכת דלק)

או אולי מכון חיצוני מוכר שיבחן ויספק את הנתונים (וימומן ע"י היצרן)?

 

{וזאת למרות שהבחינות הנ"ל מבוצעות ע"י היצרן עפ"י תקן}

תשובה קצרה בנושא ביצועים - נתוני הביצועים של מנועי BMW לדוגמא נבדקים על ידי סימנס ברגנסבורג ולא רק על ידי היצרן . אני לא יודע על כל היצרנים, אבל חלקם מקבל את נתוני הביצועים למנועים משם .

כמו כן המנועים נבחנים לאחר מכן גם במפעל הצרפתי של סימנס והם מפיקים יחד את התוצאות .

(אם אלו הם הנתונים שהיצרן מפרסם לאחר מכן אני לא יודע )

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשובה קצרה בנושא ביצועים - נתוני הביצועים של מנועי BMW לדוגמא נבדקים על ידי סימנס ברגנסבורג ולא רק על ידי היצרן . אני לא יודע על כל היצרנים, אבל חלקם מקבל את נתוני הביצועים למנועים משם .

כמו כן המנועים נבחנים לאחר מכן גם במפעל הצרפתי של סימנס והם מפיקים יחד את התוצאות .

(אם אלו הם הנתונים שהיצרן מפרסם לאחר מכן אני לא יודע )

אחלה, אבל אני כיוונתי לביצועים ולא לנתוני הספק.

מן הסתם, ידוע לך שיש הבדל בין הספק מנוע לבין הספק בגלגלים. האובדן (עקב ממסרות) אינו קטן ואינו בשיעור זהה בכל המכוניות/דגמים.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור לכל כי מר אהרונוביץ הוא לא אחר מאשר פרובוקטור מוחצן שלוקה בהערכה עצמית מוגזמת ומבחילה,כל הרעש סביב התחקיר "המקצועי" הנ"ל הוא לא פחות מאשר אומלל,חבל שהוא מנצל במה תקשורתית לערימת בולשיט תוך כדי פיזור האשמות מופרח,במקום לייעל זאת לקידום ספורט מוטורי חוקי בישראל למשל.

יתרה מזאת הוא אוזר ריינטינג תוך כדי "לכלוך" על קולגות מימים ימימה(שגם חלקם שיקריות לחלוטין),מה לעשות מר' אהרונוביץ הוא שור עייף ופצוע שעולה להילחם בזירה עם לוחמים חזקים ממנו פי כמה ועוד מעז להתלונן על לויאליות בפורום כזה או אחר,אני עצמי לא פעם נמחקתי כי חלקתי על דעתו(שהתבססה על מרשמלו במקרה הטוב),יש לציין בצורה מנומסת תוך כדי שמירה הדוקה על כללי הפורום.

אני מצר על העובדה שמר' אהרונוביץ לא בוחל בשום אמצעי בכדי להאדיר את שמו ובפועל רק מאבד הרבה רבה כבוד ודם,חבל כי לא הותיר בפינו טעמים מימי כוחו במותניו(החיים הם לא 0-100,למשל)!!

 

נ.ב:sronis ,כל מילה בסלע!!

"למד איך למות - תדע איך לחיות" - מיץ' אלבום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה, אבל אני כיוונתי לביצועים ולא לנתוני הספק.

מן הסתם, ידוע לך שיש הבדל בין הספק מנוע לבין הספק בגלגלים. האובדן (עקב ממסרות) אינו קטן ואינו בשיעור זהה בכל המכוניות/דגמים.

הביצועים אף הם נמדדים שם .
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור לכל כי מר אהרונוביץ הוא לא אחר מאשר פרובוקטור מוחצן שלוקה בהערכה עצמית מוגזמת ומבחילה,כל הרעש סביב התחקיר "המקצועי" הנ"ל הוא לא פחות מאשר אומלל,חבל שהוא מנצל במה תקשורתית לערימת בולשיט תוך כדי פיזור האשמות מופרח,במקום לייעל זאת לקידום ספורט מוטורי חוקי בישראל למשל.

יתרה מזאת הוא אוזר ריינטינג תוך כדי "לכלוך" על קולגות מימים ימימה(שגם חלקם שיקריות לחלוטין),מה לעשות מר' אהרונוביץ הוא שור עייף ופצוע שעולה להילחם בזירה עם לוחמים חזקים ממנו פי כמה ועוד מעז להתלונן על לויאליות בפורום כזה או אחר,אני עצמי לא פעם נמחקתי כי חלקתי על דעתו(שהתבססה על מרשמלו במקרה הטוב),יש לציין בצורה מנומסת תוך כדי שמירה הדוקה על כללי הפורום.

אני מצר על העובדה שמר' אהרונוביץ לא בוחל בשום אמצעי בכדי להאדיר את שמו ובפועל רק מאבד הרבה רבה כבוד ודם,חבל כי לא הותיר בפינו טעמים מימי כוחו במותניו(החיים הם לא 0-100,למשל)!!

 

נ.ב:sronis ,כל מילה בסלע!!

 

 

כמה שאתה צודק.

 

 

ובעיניין ה 100-0....ועוד....

 

 

 

ציטוט מתוך אוטו גליון מס' 14, מרץ 1987.

 

בהילוך גבוה (טור העורך/רוני אהרונוביץ').

 

"פעם, בתחילת דרכי המוטורית, עניין אותי רק דבר אחד: ביצועים. או יותר נכון ,כמה עושה המכונית מאפס למאה קמ"ש. " ..." התרבות המוטורית של אז הצטמצמה בהצצה ב"מוטור" או "אוטוקאר" בסטימצקי. לא בכל העיתון חס-וחלילה ,רק בטבלה המסכמת של מבחן הדרכים , באותה שורה החורצת את דינה של המכונית לשבט או לחסד : יורדת מ -10 שניות בזינוק ל - 100 קמ"ש או לא יורדת. המכונית הראשונה שלי לא ירדה מ-10 שניות מ -0 ל -100 . גם לא מ- 11. אבל היא היתה יותר כיף מכל מכונית שהיתה לי מאז,כולל אלו שנאבקו על פריצת מחסום ה-9 שניות. לא שעניין אותי אם הן יורדות מ-9 או מ- 8 . במכונית הנוכחית שלי היו שטענו שהשיגו 8 שניות עגולות . אף פעם לא עלה בדעתי למדוד את יכולת הזינוק שלה . הספיק לי שהתנהגותה בפניות נפלה מזו של מכוניות מתחרות אותן בחנתי ,שההיגוי שלה פחות רגיש מזה של המתחרה המושבעת שלה - או של האוטו הראשון שלי - ושהמסר שאני מקבל מהכביש דרך המושב פחות ברור מזה שהייתי רוצה לקבל . אז מה אכפת לי אם היא יורדת מ -9 שניות או אפילו מ- 7. בשבייה לא אפול גם אם תהיה הזריזה ברמזורי תל-אביב, ואת זה אפילו לא עלה בדעתי לבדוק.".....

 

*היא= FIAT Uno Turbo ie, שהיתה בזמנו לרוני אהרונוביץ'.

 

ציטוט (המשך)

 

"ערב אחד עמדנו , היא ואני, בצומת ,ממתינים לאור הירוק. שני תיכוניסטים ניגשו לאוטו,לברר תוצאות התערבות על זהות הנהג,בסיום הבירור ניסה אחד מהם לשכנע אותי "להביא פתיחה". הסירוב שלי היה מנומס אך החלטי,מלווה בהסבר קצר על משמעותה האפסית של "הפתיחה". אני לא חושב שהם שוכנעו,אני לא חושב שיש להם רשיון נהיגה. אני יכול להבין אותם. אני זוכר את עצמי." ".....באותו ערב ראיינתי את פרדי פריהאוף על נהיגת מירוצים. שני חבר'ה צעירים ניגשו אלי אחר-כך ,מבקשים ממני לפסוק בוויכוח הלוהט שביניהם. הנושא: כמה עושה אופל אסקונה 1.3S מאפס למאה... הגולם קם על יוצרו, חשבתי. מה אתה רוצה מהם,אמר לי פעם פורת ,אתה זה שלימדת אותם שיש בכלל דבר כזה שנקרא אפס- למאה,אתה מדגיש את זה בכל מבחן דרכים ובכל סיבוב בכורה, ואחר כך מנסה להסביר להם ש "החיים זה לא אפס-למאה..." סוף ציטוט.

*העיתון עסק ככותרתו "המכוניות המהירות ביותר בישראל"

 

 

כפי שציינתי בעבר בזמנו רוני אהרונוביץ' נחשב לאוטוריטה ובעל סמכה /ה"פוסק" אם תירצו,

יותר מכך, ה"רב עובדיה" של חובבי הרכב בישראל :wink:

למי שזוכר קרסו הטיל חרם על רוני אהרונוביץ' ,לאחר כתבה במגזין אוטו ,על הרנו 21, שכותרתה "ללא סיכוי מקומי", כך גם הרנו סופר 5 ,במבחן אחר הפסידה למתחרה אחרת.

ועם המטען הזה הוא מגיע למבחן "המכוניות המהירות בישראל".

 

ציטוט (מאותו הגליון):

"מאחר שזהו חרם המוטל עליך ולא עלינו,הרי שזהו חרם חד צדדי: אנחנו נמשיך לבחון את מכוניות רנו כי המחוייבות הראשונית והיחידה שלנו היא כלפיך. כתבת השער לא יכולה היתה להעשות בלי השתתפותה של הרנו 5GT טורבו,מכונית שידענו מראש שתהיה המהירה ביותר. לצורך זה גייסנו מקוראי העיתון רנו 5GT טורבו,.....החרם של רנו הוטל אחרי כתבות שפירסמנו: ופורד? אולי בגלל שלא הבטחנו להם שנכתוב על המכונית שזו המכונית הטובה ביותר/החשובה ביותר/ המרתקת ביותר (מחק את המיותר) מאז המצאת הגלגל?!....המחוייבות שלנו היא לבחון עבורך את המכונית הזאת ולספר לך עליה- כמו על כל מכונית אחרת. אחד התפקידים של העיתון הזה הוא שלא תקנה חתול בשק. אחרת היינו יכולים להיעתר לכל הבקשות,להכנע לכל הלחצים ולמוג בפני כל החרמות ונידויים- ולהפוך למשרד פירסום. לא בדרך הזאת בחרנו,כפי שאתה מכיר אותנו. ...אינטגריטי היא דבר חשוב לא רק בעיתונות. " סוף ציטוט.

 

ידידיי ,מכובדיי חברי פורום יקרים.

ככל הנראה רוני אהרונוביץ' , מואס בבדידותו, אי -שם באתר http://www.netcar.co.il

ומנסה לעלות את עצמו מן האוב, אליו נקלע לאחר "עסק הביש" .

והוא משדר "לנו" אותות מצוקה, ומפנה את הזרקורים אליו,זו הדרך שבחר. חבל ,חבל רוני

אהרונוביץ' אתה לא רק שהשתנית בצורה החיצונית, אתה ממש לא אותו רוני ה"לוחם בדרכים" שהכרנו מראשית 'טורבו' & 'אוטו', ומה שבחרת לקחת איתך מאותה אישיות רוני אהרונוביץ' הישן, זה את המחיקות שלך בפורום netcar.... איך חלפה לה תהילת עולם . האמן לי אני לא יודע אם :-P או :cry: .

 

בכבוד רב

אילן פ.

המהירות בארץ 1987  מרץ.jpg

אילן פ ייביש - turbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה שאתה צודק.

 

כפי שציינתי בעבר בזמנו רוני אהרונוביץ' נחשב לאוטוריטה ובעל סמכה /ה"פוסק" אם תירצו,

יותר מכך, ה"רב עובדיה" של חובבי הרכב בישראל :wink:

בכבוד רב

אילן פ.

שלום ידידי,

 

הסבר ונמק ... "כמה שאתה צודק"...:? , בתחילת התרד באמת חשבתי שאתה מביא את העיקר ב"הפוכה", אבל ההמשך הוכיח אחרת????

באשר למשפט המענין הבא :

"כפי שציינתי בעבר בזמנו רוני אהרונוביץ' נחשב לאוטוריטה ובעל סמכה /ה"פוסק" אם תירצו,

יותר מכך, ה"רב עובדיה" של חובבי הרכב בישראל"

אני טיפה יותר מבוגר ממך ומעורב במוטוריקה המקומית מזמן ולפניך :silly:

וכידוע לך , לא צידדתי בקביעה הזו שלך...לא בעבר ולא בהווה וראוי לציין שזו דעתך :idea: ...

אם זאת איני מזלזל ביכולתו ותרומתו העיתונאית מוטורית של רוני לא בעבר ולא כיום.

ראה התיחסותי בענין כתיבה עיתונאית ותקיפות הדדיות , תחת התרד : "רוני כותב על רועי צוקרמן ולהיפך"...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7052 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...