Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3823 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר במשחזת זוית (או דיסק אם תרצו) 850w של חברת Kress בן כ- 20 שנה, שאתמול עבד ואז פתאום באחת הפעמים שניסיתי - נדם.

ניראה כמו נתק חשמלי כלשהו, שכן התהליך לא היה מלווה ברעש או משהו בסגנון. פירקתי את דיסק החיתוך לצורך הבטיחות וניסיתי תחת מתג פועל להזיז את כבל ההזנה בכניסה למכשיר - וכלום.

לפני שאני מוציא אותו לשיפוץ, חשבתי לנסות בעצמי. יש למישהו רעיון מה להתחיל לבדוק ואיך?

תודה.

פורסם

יכול להיות פחמים של המנוע. יש לך סט פחמים תחליפי?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

ובכן, בדקתי את הכבל ומגיע מתח אל הטרמינלים (כחול וחום), החשד נופל על ווסת המהירות האלקטרוני.

צירפתי תמונות מתוך תקווה שתוכלו לייעץ לי היכן ואיך עליי לבדוק את הווסת בעזרת מד המתח שלי.

תודה ושבוע טוב.

20160102_101339_resized.jpg

20160102_170534_resized.jpg

20160102_170538_resized.jpg

20160102_170542_resized.jpg

20160102_170549_resized.jpg

20160102_170602_resized.jpg

20160102_170617_resized.jpg

20160102_170631_resized.jpg

פורסם

סיכוי לא מבוטל שהווסת הלך. לרוב מגשרים אותו ועובדים במהירות מירבית.

תתחיל מלעקוף אותו ולראות אם המכשיר תקין.

פורסם

תודה.

היה פעם את אליעזר מרקוביץ' ברחוב השרון בתל אביב.

הטלפון שם כבר לא מחובר.

יש למישהו מושג מי או מה במקומו?

הוא היה מתעסק עם Kress.

האם יש להם בכלל נציגות כאן בארץ?

×
×
  • תוכן חדש...