Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3829 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

אני מחשב מפתח\שלט מקורי, ראשי, חדש של סיטרואן C5, שנת 2006.

 

מצאתי מס' סוגים של מפתחות ברשת (עלי, איביי...) אולם מה שהועלה בחכתי, אלו מפתחות דומים ל-407.

שמתי לב, כי במפתח של פיג'ו, הוא שטוח ומלבני, כל עוד במפתח של הסיטרואן, ישנו פס שרץ לאורך המפתח.

כפי שניתן לראות, בתמונות המצורפות.

 

האם אתם מכירים אתר כלשהו, שמוכר מפתח מתאים לסיטרואן?.

האם המפתח של הפיג'ו, יכול להתאים לסיטרואן?, זה נראה\מרגיש שלא, אבל אולי זה יפתיע אותי.

 

מפתח אשר מתאים לפיג'ו 407.

כאשר אני מחפש מפתח לסיטרואן, זה מה שיוצא לי כל הזמן.

Free-shipping-font-b-Peugeot-b-font-font-b-407-b-font-blade-3-button-flip.jpg

 

מפתח, אשר בוודאות, מתאים לסיטרואן C5 שנת 2006.

מתקשה למצוא מפתח כזה.

product_227.jpg

פרנקופיל מושבע!

פורסם

תבדוק כמה עולה בארץ ואם יקר מחו"ל קנה מחו"ל,

זה המספר חלק 649098 , אין לי ניסיון עם אתרים כלשהם ככה שאין לי מה להמליץ , אבל לא משנה מהיכן תקנה עדיף PP .

פורסם
תבדוק כמה עולה בארץ ואם יקר מחו"ל קנה מחו"ל,

זה המספר חלק 649098 , אין לי ניסיון עם אתרים כלשהם ככה שאין לי מה להמליץ , אבל לא משנה מהיכן תקנה עדיף PP .

 

א. מה זה PP?

ב. 550 שקל + משלוח באירופה, נשמע יקר או מחיר סטנדרטי?.

 

לא לשכוח שצריך לחרוט ולקודד.

פרנקופיל מושבע!

פורסם
לא הבנתי איזה סוג מפתח אתה מחפש , כמו העליון או כמו התחתון ?

 

התחתון, בבקשה.

 

העליון תואם לרכבי פיג'ו וסיטרואן C5 מ-2008 ומעלה.

פרנקופיל מושבע!

פורסם

לפני כמה שנים התפרק לי המפתח של הC4. קניתי קופסא עם מפתח ב40 שקלים מאיביי. את הכרטיס המקורי והמפתח המקורי החלפתי לקופסא החדשה.

פורסם
לפני כמה שנים התפרק לי המפתח של הC4. קניתי קופסא עם מפתח ב40 שקלים מאיביי. את הכרטיס המקורי והמפתח המקורי החלפתי לקופסא החדשה.

 

אני לא מעונין רק בפלסטיק, אני מעוניין במפתח חדש נוסף, שיהיה ספייר.

פרנקופיל מושבע!

פורסם

אם לא חשוב לך שהשלט יהיה מקורי אתה יכול לשכפל את המפתח הרזרבי ולקנות סט שלטים לרכב כך שיהיה 3 סטים של מפתח ושלט.

 

אני עשיתי את זה בc5 שלי (גם 2006) עלה 400 ₪ ויצא מצויין.

×
×
  • תוכן חדש...