Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3811 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלחתי על שני הגולפים.

מה אומר המשפט שהכסף יחולק בין 2 הבעלים?

 

 

גולף אחת 2010 שרכשנו נמכרה לפני חצי שנה, מה לדעתכם נקבל? חצי חצי?

כנ'ל על הגולף השניה שעכשיו רכשנו והיא יד2.

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

רשום שהכסף (1,300 ש"ח) יתחלק בין הבעלים השונים.

התנאי הוא שהבעלים יגישו בקשת זכאות.

 

במידה ואחד הבעלים לא יגיש טופס זכאות, לא יהיה זכאי לכסף.

 

"אנו מתכבדים להודיעכם כי חברי הקבוצה עליהם חל ההסדר זכאים להחזר כספי בסכום של 1,300 ש"ח למכונית אשר יכול ויתחלק בין בעליה השונים (ככל שיש), והכל כמפורט בהסדר הפשרה. מהתשלום ינוכה מס במקור, ככל שנדרש לפי הדין."

 

.."הנכם נדרשים למלא את הבקשה למימוש זכאות בהתאם למועדים הקבועים בהסדר הפשרה. ככל שלא תעשו כן, לא תהיו זכאים להחזר כספי כאמור."

 

 

בעיון בהסדר הפשרה ניתן לראות כי החלוקה של הכסף היא שונה, תלוי ביד הרכב (וכמובן שעומד בקריטריון שעבר את הטיפול בזמנים שרשומים בהסדר).

עריכה אחרונה על ידי TurboMan
פורסם

זה אמיתי.

 

ברשותכם, אנצל את ההזדמנות כדי להביע חרטה ולהכות על חטא: לפני כשלוש שנים אבא שלי עמד לפני רכישת רכב חדש. כל המאמצים שלי לפתוח לו קצת את הראש ולגרום לו להתעניין במכונית שהיא אינה פולקסווגן עלו בתוהו. אמרתי לו שיש בעיה ב-DSG7 - לא הקשיב לי. אמרתי לו ש-TSI זאת טכנולוגיה שעודנה בחיתולים ושבאופן אישי בשלב ההוא אני הייתי מעדיף להימנע ממנה - גורנישט מיט גורנישט.

הלך וקנה את הפאסאט. אז מה אם כבר קראו לו פעמיים באופן יזום למוסך להחליף מצמדים ושמן תיבת הילוכים? בינתיים מתברר שהפאסאט הזאת היא הרכישה הטובה ביותר שאי פעם עשינו.

היו לי מכוניות שהיו אות ומופת לאמינות. היו לי גם מכוניות שרוששו אותי וחוללו אירוע רב נפגשים במקורותיי הפיננסיים. אבל, מכונית שבזכותה קיבלנו המחאה נחמדה - כזאת עוד לא היתה לנו, לכן ברצוני להכריז קבל עם ועדה: פולקסווגן זה הרכב הכי טוב בעולם!!!!!!!!!!!111

 

 

:wink:

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
אתם יודעים אם זה אתר של צ'מפיון או חיקוי? צריך לתת שם כרטיס אשראי ואני מעט מפחד

כרטיס אשראי? על מה אתה מדבר? מילאתי את הטופס ולא הייתה דרישה כזו. אם הייתה, לא הייתי שם.

הקישור בפוסט #9 הוא sub-domain של האתר של צ'מפיון מוטורס, אותנטי לחלוטין.

פורסם
כרטיס אשראי? על מה אתה מדבר? מילאתי את הטופס ולא הייתה דרישה כזו. אם הייתה, לא הייתי שם.

הקישור בפוסט #9 הוא sub-domain של האתר של צ'מפיון מוטורס, אותנטי לחלוטין.

 

לדעתי הוא מתבלבל בין פרטי כרטיס אשראי לפרטי חשבון בנק.

בכל מקרה, גם אני נמצאתי זכאי והגשתי בקשה, אשמח לעדכן ולהתעדכן.

פורסם
רשום שהכסף (1,300 ש"ח) יתחלק בין הבעלים השונים.

התנאי הוא שהבעלים יגישו בקשת זכאות.

 

במידה ואחד הבעלים לא יגיש טופס זכאות, לא יהיה זכאי לכסף.

 

"אנו מתכבדים להודיעכם כי חברי הקבוצה עליהם חל ההסדר זכאים להחזר כספי בסכום של 1,300 ש"ח למכונית אשר יכול ויתחלק בין בעליה השונים (ככל שיש), והכל כמפורט בהסדר הפשרה. מהתשלום ינוכה מס במקור, ככל שנדרש לפי הדין."

 

.."הנכם נדרשים למלא את הבקשה למימוש זכאות בהתאם למועדים הקבועים בהסדר הפשרה. ככל שלא תעשו כן, לא תהיו זכאים להחזר כספי כאמור."

 

 

בעיון בהסדר הפשרה ניתן לראות כי החלוקה של הכסף היא שונה, תלוי ביד הרכב (וכמובן שעומד בקריטריון שעבר את הטיפול בזמנים שרשומים בהסדר).

 

כלומר- אם הרכב יד2 ורק בעלים אחד של הרכב הגישו תביעה- זה לא יתפוס? צריך שכל הבעלים יגישו את התביעה כדי שזה יתפוס?

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם

חברים שימו לב, מעיון בפרטי הסכם הפשרה (כאן, יש קישור לזה מהדף של צ'מפיון) מסתבר שלא רק תאריך ייצור הרכב קובע, אלא בין איזה טווח תאריכים בוצע הטיפול בגיר.

ציטוט:

"השירות" משמעו טיפול בתיבת ההילוכים על ידי צ'מפיון מוטורס או מוסך מורשה מטעמה

במהלך התקופה שמיום 1 במאי 2013 עד ליום 31 במרץ 2014".

לפי זה אני לא זכאי, ההחלפה הראשונה של המצמדים הייתה אצלי לפני כן, וההחלפה השניה הייתה אחרי התאריך הקובע :-(

פורסם

מה שקצת מעצבן כאן שהדף הזנת פרטים הוא בHTTP לא מאובטח. בטח גם הנתונים יושבים על השרת שלהם מחכים שמישהו יפרוץ לשרת ויוריד אותם להנאתו :-(.

בסוף הם יקבלו יצוגית על זה שפרצו וגנבו להם פרטים של לקוחות.

--------------------------

Škoda Fabia IV TSI&DSG

פורסם (נערך)
כלומר- אם הרכב יד2 ורק בעלים אחד של הרכב הגישו תביעה- זה לא יתפוס? צריך שכל הבעלים יגישו את התביעה כדי שזה יתפוס?

למיטב הבנתי מהכתוב, אם הרכב יד שנייה ורק בעלים אחד של הרכב הגיש תביעה, אותו בן אדם יקבל את מלוא הסכום.

במידה ושניהם יגישו, הרוכש המקורי (זה שרכש את הרכב מהיבואן) יקבל 1000 ש"ח, והבעלים הנוכחי יקבל 300 ש"ח.

 

 

דבר נוסף וחשוב מאוד: הסכם הפשרה הוא עבור רכבים בעלי תיבת DSG7 מדגם DQ 200,

אשר עבור טיפול שירות בגיר בין התאריכים 1/5/2015 עד ל - 31/3/2014.

במידה ומאיזשהי סיבה לא בוצע טיפול שירות לגיר, יום השירות שייחשב הוא 31/3/2014.

(הנ"ל רלוונטי לרכבים שלא עברו טיפול שירות לגיר והחליפו בעלות בין התאריכים הנ"ל - רלוונטי על גובה ההחזר

(כפי שכתוב למעלה, הבעלים המקורי מקבל החזר יותר גדול).

עריכה אחרונה על ידי TurboMan
פורסם

מילאתי את הפרטים בטופס ויצאתי זכאי להחזר, בוא נראה מה יקרה עם זה, מניסיון דברים כאלו לוקחים זמן.

1300 ש"ח זהו סכום לא מבוטל בכלל, שאולי ירכך במעט את כל הריצות סביב רכבי ה TSI למיניהן למוסכים שגם אני נכוותי מהן.


×
×
  • תוכן חדש...