Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3811 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
1300 שקלים אינם מהווים פיצוי הולם על עוגמת הנפש , בזבוז הזמן וההפסדים במכירת המכוניות .

לעג לרש .

 

צודק. אם לא צ'מפיון מוטורס לא היו לוקחים ממני את המכונית במסגרת טרייד (מבצע 72 שעות המפורסם) לא יודע מי היה לוקח, ןעוד אחרי שהוחלף גיר - בכלל. כמובן שהייתי 3 פעמים במוסך: פעמיים להחלפת מצמדים, ופעם שלישית להחלפת הגיר כולו. בלי קשר מהיום הראשון על כביש, רכב ב-148,000₪ (גולף 6) נסע רע וכל חייו עד למכירה הגיר של עינה את נוסעיו. פשוט חוויה רעה בהמון כסף

פורסם

אצלי הסיפור שונה ומעט מורכב יותר, מעניין אותי לדעת אם יש לי זכאות, ואיך בוחנים אותה.

 

אם יש מישהו שמצוי בפרטי ההסכם או שיכול להפנות אותי למסמך ברור שניתן להסיק ממנו, או להפנות אותי לאדם כזה שעשוי לשפוך לי אור על מעמדי בעניין.

 

שאלה נוספת, האם כמי שמחזיק ברכב כרגע, ההסכם הזה לא עומד לי לרועץ בעצם, משמע, מאחר ויש פסיקה שבה משפים את הנזק בעבור הבעיות בגיר,אני בעצם מנוע מלתבוע עבור נזקים שנגרמים או יגרמו לי שנובעים מעניין זה, וכך בעצם דרך המנגנון הזה סתמו צ'מפיון את הגולל בסאגה זו וכל זה עבורי בעבור נזיד עדשים (הרי עבור מי שלא מחזיק כבר ברכב זה סתם עוד בונוס ללא השלכות).

פורסם

היחס שלי אל התביעה (כמשקיף מהצד, הפסקתי מזמן לרכוש את התוצרת הזו) הוא מאוד אמביוולנטי, מצד אחד - אלמלא התביעה סביר להניח שרוב הרוכשים לא היו עושים דבר והפיצוי שקיבלו על אף גודלו הזעום עדיין טוב מלא כלום, מצד שני - התביעה הזו טובה בעיקר לעורכי הדין שהגישו אותה וכמובן לתובע הייצוגי.

פסק הדין גם חוסם את האפשרות של תובעים אחרים לקבל פיצוי מלא על הנזק שנגרם להם.

פורסם

אם יש מישהו שמצוי בפרטי ההסכם או שיכול להפנות אותי למסמך ברור שניתן להסיק ממנו, או להפנות אותי לאדם כזה שעשוי לשפוך לי אור על מעמדי בעניין.

ראית את הקישור ששמתי בפוסט #25?

 

יש בהסכם משהו שמדבר על מי שנכלל בקבוצה ורומה לצאת ממנה.

יש שם גם משהו על כך שלא ניתן להשתמש בחומרים ששימשו את ההסכם לתביעה עצמאית.

אני מניח שדרוש עו"ד כדי לרדת לעומקם של דברים ולבירור האם ניתן לתבוע באופן עמצאי.

פורסם

שלום,

 

האם מישהו שפנה לקבלת פיצוי קיבל תגובה כלשהיא ?

 

האם יש צורך לפנות למשרד רואי החשבון המטפלים בזה?

 

גם אני נמצאתי כעונה על הקריטריונים לקבלת פיצוי, שלחתי וממתין לתגובה.

SEAT IBIZA 1200 TSI SPORT- 2012

פורסם
יש למישהו עדכון ?

 

לפי מה שהבנתי אתה יכול ליצור קשר עם משרד רואי החשבון שמטפל בפן הכספי. אני אישית נרשמתי באתר לפני כשלושה שבועות בערך ועדיין לא חזרו אליי עם שום תשובה

פורסם
1300 שקלים אינם מהווים פיצוי הולם על עוגמת הנפש , בזבוז הזמן וההפסדים במכירת המכוניות .

לעג לרש .

רוב הלקוחות כלל לא חוו את מה שאתה מתאר מלבד כניסה אחת למוסך לכמה שעות לשידרוג המערכת. הפיצוי הזה הוא בונוס יפה מבחינת רבים. לא טלפון מאראלה אבל מה רע לקבל 1300 שקל בלי שקרה לך משהו?

פורסם

פניתי למשרד רואי החשבון המטפל בנושא,

הטיפול יכול לקחת עד 180 יום ,בפרק זמן זה יפנו לכל אחד שנרשם דרך האתר ויעבירו את הפיצוי.

SEAT IBIZA 1200 TSI SPORT- 2012

פורסם
רוב הלקוחות כלל לא חוו את מה שאתה מתאר מלבד כניסה אחת למוסך לכמה שעות לשידרוג המערכת. הפיצוי הזה הוא בונוס יפה מבחינת רבים. לא טלפון מאראלה אבל מה רע לקבל 1300 שקל בלי שקרה לך משהו?

לא רע לקבל סכום כזה אבל מה עם ירידת הערך עקב השם הרע שיצא למכונית ?

פורסם (נערך)
רוב הלקוחות כלל לא חוו את מה שאתה מתאר מלבד כניסה אחת למוסך לכמה שעות לשידרוג המערכת. הפיצוי הזה הוא בונוס יפה מבחינת רבים. לא טלפון מאראלה אבל מה רע לקבל 1300 שקל בלי שקרה לך משהו?

 

לא יודע איך הסקת שרוב הלקוחות לא חוו את התופעה. מתוך 5 אנשים שאני מכיר כולל אותי (3 מדגם גולף, 1 אודי Q3 ו-1 סקודה ראפיד) לשלושה - הגולף שלנו לשעבר, ה-Q3 והראפיד - לכולם בעיה זהה בגיר. לי ולבעלת האודי הוחלפה התיבה כולה(!) ולא שזה פתר משהו שלא נדבר על הטרחה ההשבתה של הרכב והטרטור. מילא הגולף אבל רכב ברבע מיליון שקל והתיבה שלו דפוקה. אז לומר "רוב האנשים לא חוו" זה מטעה ולא מבוסס. מה גם שאני לא יודע מה עם שני הרכבים הנוספים מדגם גולף (של דודה שלי ושל בת הדודה שלי. הן נשים אז לא ממש ניתן לדעת אולי הגיר ברכבן גם הוא תקול ואין להן מושג כלל שזה המצב).

עריכה אחרונה על ידי normaly
פורסם

אם אפשר קצת סדר (האחריות יותר מעניינת מהסכום הסמלי)

בשורה תחתונה, מאיזה טווח תאריכים של קריאה לשירות הם מציינים?

מי שלא נקרא לקריאה בטווח הזה או שנקרא לאחר התאריכים שצויינו, עדיין מקבל הרחבת אחריות? ממתי?

לכמה זמן מורחבת האחריות?

פורסם

גם "הארכת" האחריות היא בלוף, טווח התאריכים של הקריאה הוא: בין 1 במאי 2013 ל 31 במרץ 2014 , בוא נאמר שנלך על המקרה הכי אופטימי: רכב ממאי 12 (עם 5 שנות אחריות על הגיר) ותאריך קריאה של היום האחרון שהוא 31 במרץ 14 , האחריות המקורית על הגיר (5 שנים) תיגמר במאי 17 והאחריות "המוארכת" תיגמר בספטמבר 16 (מוסיפים 30 חודש או 30 אלף קילומטר, מתאריך הקריאה).

 

בקיצור, בלוף אחד גדול, עבדו על השופט ועל כולם.

Detailer.gif

×
×
  • תוכן חדש...