Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3859 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

אנחנו משפחה קטנה (2 הורים + תאומים) וצריכים רכב חדש (2015-16) שהוא:

אוטומטי, עד 120000 ש"ח, תא מטען גדול, מושב אחורי מרווח, חסכוני בדלק (1-4), חיישן ריברס, רדיו דיסק כולל USB.

 

אשמח מאוד להמלצות!

פורסם

קיה סיד סטיישן תתאים לדרישות מצויין. (ליסינג 0 ק"מ ב-106000)

 

סוזוקי קרוסאובר - גם אופציה טובה, בתקציב ניתן לרכוש חדשה לגמרי מהיבואן.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

תודה, בינתיים האופציות שחשבתי עליהן זה:

1. סוזוקי קרוסאובר

2. מאזדה 2 סדאן

3. טויוטה ספייס ורסו או קורולה

 

ועכשיו הוספת לי גם את קיה סיד סטיישן. עוד המלצות?

והאם ה-2 האחרונים גם יכולים לנו להתאים למי שמכיר את הדגמים?

פורסם

ממאזדה 2 סדאן תרד, הרכב לא מאוד מרווח ותא מטען סביר, מרגיש פחות מה-414 ליטרים המוצהרים.לדעתי גם מהספייס וורסו תרד, המנוע הוא 1.3 שמתאמץ בבין עירוני, וגם תא המטען לא יצליח להכיל עגלות אם אתם צריכים.

פורסם

המלצה לרכב משפחתי מרווח ובמחיר שצויין - סוזוקי קרוסאובר.

 

הרכב מרווח בתא הנוסעים וכולל תא מטען גודל ליחסית למשפחתיות.

גובה הרכב מאפשר כניסה ויציאת קלה לתא הנוסעים,

הגובה מאפשר ריטום נוח של הילדים במושב האחורי המרווח.

איבזור הרכב טוב יחסית לרכבים אחרים במחיר הנ"ל.

 

והעיקר שתיהייה נסיעה רגועה ובטוחה.

פורסם

הרכב הזה בדיוק כמו קיה סיד.

למשפחה עדיף סטיישן.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

ממליץ מאוד על הקרוסאובר. אבל, תא המטען לא יספיק לעגלת תאומים וציוד.

מה גיל הילדים?

אין תחליף לץא המטען של רכבי הסטיישן אם יש צורך בנשיאת ציוד גדול באופן קבוע.

מצד שני, רכב גבוה יחסית יהיה נוח לקשירת הילדים בכיסאות הבטיחות.

שילוב בין שתי העולמות?

קיה ספורטאז' 1600 מליסינג 0 קילומטר.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם (נערך)

טויוטה קורולה, אמנם חריגה קלה אבל הכי נוחה ומרווחת בקטגוריה.. וגם אמינה וחסכונית.

נסעתי בדגם החדש שוב שבוע שעבר וזה פשוט תענוג של רכב, יושב טוב על הכביש ומגהץ מהמורות בקלות.

עריכה אחרונה על ידי CRuzer669

 

 

פורסם (נערך)

בני כמה התאומים?

 

אם עדיין רלוונטי עגלת תאומים + מושבי בטיחות מאחור נגד כיוון הנסיעה, זה די מצמצם את מגוון האפשרויות בהינתן התקציב. אני לא מכיר היטב את הקיה, על פניו היא נראית תפורה לדרישות.

 

בכל מקרה חשוב גם לבצע בדיקה "על רטוב" לפני רכישת הרכב.

עריכה אחרונה על ידי קורן בן אשר

חזיר דיזל

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

יש היום עגלות תאומים שממש מתקפלות לגודל קטן, ככה שאולי שווה לך להשקיע בחיפוש עגלה לפני חיפוש הרכב, בכל אופן הקיה סיד סטיישן תתאים לכל עגלת תאומים ותתן לך ראש שקט מבחינת אמינות ובטיחות, יש עוד אופציה הניסן טידה אבל היא כזאת מכונית מכוערת שממש לא בא לי להמליץ עליה(:

פורסם
קיה סיד סטיישן תתאים לדרישות מצויין. (ליסינג 0 ק"מ ב-106000)

 

סוזוקי קרוסאובר - גם אופציה טובה, בתקציב ניתן לרכוש חדשה לגמרי מהיבואן.

 

אם עדיין רלוונטי, מצטרך להמלצה על הקיה סיד - מכונית מצויינת ומתאימה היטב למשפחות. בדיוק נסעתי כמה ימים בארה"ב על הגרסה הרגילה (לא על הסטיישן) דגם 2015 ומאד נהנתי, עומדת היטב על הכביש.

×
×
  • תוכן חדש...