Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3852 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלומות, הסרפייס פרו דור ראשון שלי קיבל שיתוק (לא מתעורר יותר), וברוב טיפשותי לא גיביתי כלום, אז בא לי להתחדש במכשיר חדש, ווינדוס חובה, התקציב הוא בפרנקים (1600 פרנק), והשימושים הולכים להיות, המון פוטושופ Lightroom, וצפייה בסרטים, חייב להיות קל (מתנייד המון), והסוללה אמורה להחזיק לפחות 6 שעות.

השאלה מה כדאי? שניהם נכנסים לי לתקציב, במיקרוסופט אני יכול לקנות את הדגם עם הi5 ו256 ג'יגה דיסק קשיח ומקלדת , ודל את הדגם עם הi7 וגם עם 256 ג'יגה דיסק קשיח פלוס מסך מגע ועוד נשאר לי עודף. אני יודע ששני המכשירים לא בדיוק דומים, אבל הם היחידים שקורצים לי, מבחינת שימוש ועיצוב, הלב אומר סרפייס, אבל הביקורות קוטלות אותו מבחינת הסוללה (כ4 שעות בשימוש נורמאלי) ועדין יש עוד באגים, או בכלל לקחת את הדל בלי מסך המגע ולקבל זמן סוללה ארוך? מה אומרים?

פורסם

הייתי שוקל לקנות את זה מחודש מדל במחיר 4644 ששקל כולל המיסים עם מסך QHD מדהים ואחריות עד אוקטובר 2016

http://www.ebay.com/itm/2015-Dell-XPS-13-13-3-CORE-i5-5200U-8GB-128GB-SSD-QHD-TOUCH-INFINITY-WIN8-1-/221938888186?hash=item33ac96adfa:g:j74AAOSwA4dWH9kc

מגיע תוך שבוע אליך הביתה

 

חדש לגמרי

http://www.ebay.com/itm/NEW-Dell-XPS-13-Laptop-2015-Model-13-3-Infinity-Display-i5-i7-256GB-128GB-QHD-/291372520759?var=&hash=item43d727d537:m:mTi6MjT03rGXqVamaCV6Q2A

מחיר עם 18% מע"מ שיש 8250 שקל כולל המשלוח

 

גם מחודש מהיצרן במחיר 4768 (כולל מס ומשלוח)

http://www.ebay.com/itm/2015-DELL-XPS-13-Laptop-i5-5200U-QHD-3200x1800-INFINITY-TOUCH-8GB-128GB-SSD-1YW-/221929400249?hash=item33ac05e7b9:g:530AAOSwI-BWIkCh

זה דילר רישמי של דל ממה שכתוב ויש אחריות מלאה

 

חדש במחיר 6500 שקל

http://www.ebay.com/itm/NEW-13-3-Dell-XPS-13-XPS9343-6365slv-QHD-Touch-Laptop-i5-5200U-8G-256G-SSD-/151872874530?hash=item235c542822:g:KoEAAOSwniRWN9pJ

 

עוד חדש i7

http://www.ebay.com/itm/Dell-XPS-13-9343-Intel-i7-5500U-8GB-256GB-13-3-QHD-Touch-Win8-1-Warranty-NEW-/301797719598?hash=item46448bbe2e:g:jwsAAOSwI-BWKDAB

6500 שקל

קובי

:-)

פורסם

תודה. הוצא לי עכשיו לקחת את הדל עם מסך המגע, מעבד i7 5500u, זיכרון 8 ג'יגה ודיסק קשיח בנפח של 512 ג'יגה במחיר 1250 פרנק, או בלי מסך מגע ו256 ג'יגה ב1100 פרנק, מה כדאי?

פורסם

זה הפרש של כ650 שקלים, לא? בעבור הסכום הזה הייתי לגמרי משדרג את עצמי ל 512gb ומסך QHD.

 

אגב, ה Dell XPS13 מחשב פשוט מעולה, אם כי מעט יקר יחסית.

לאחרונה רכשתי אחד ואני ממליץ עליו בחום אם השימושים שלך הם עסקיים-חזקים.

לגבי הסרפס החדש- עוד לא יצא לי להתנסות.

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

פורסם (נערך)

הXPS 13 החדש (2015) פשוט מעולה, יוצא לי לעבוד איתו כמעט על בסיס יומי במסגרת עבודה, אין לפטופ אחר שמתקרב אליו מבחינת נוחות/חווית השימוש, לא הHP החדשים ולא לנובו/אסוסים.

פשוט סוס עבודה, מדהים מה דל הצליחו לעשות עם לפטופ כזה קטן מבחינת גודל המסך.

קניה בטוחה.

 

לגבי המסך, הטוצ' וQHD זה עסקת חבילה, אין גרסת QHD שהיא לא טוצ'.

מומלץ ללכת על גרסת הi5 לפחות ולהמנע מהi3.

עריכה אחרונה על ידי TheOne23

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

×
×
  • תוכן חדש...