Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3853 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עידכון, המחשב הגיע ביום שישי בבוקר, בערב הגעתי הביתה מהעבודה, מפעיל את המחשב, מערכת ההעפלה עולה והמחשב נתקע, אוקי חושב אולי בעיה קטנה, מפעיל את המחשב מחדש, הכל עולה טוב, ווינדוס עולה ללא בעיה. 2 דקות אחרי זה נתקע, לא מגיב בכלל, ממתין עוד דקה שתיים, משתחרר וזז, כעבור 5 דקות עוד הפעם נתקע, שיחזור הווינדוס והגדרות לא הניב כלום, הרצת בידקה חמורה לא הניבה כלום, הכל תקין, טוב, אז מחיקה כללית של דיסק הקשיח ( cmd, clean) התקנה מחדש של ווינדוס ללא כל הדרייברים והתוכנות המעצבנות, עובד טוב לכ5 דקות ועוד הפעם נתקע, הפעם יותר גרוע, היום יצרתי קשר עם דל, יבוא שליח לקחת את המחשב ולאחר שבוע יזחור אלי מתוקן , האופציה היתה להחזיר את המחשב ולקבל את הכסף בחזרה, או תיקון, אני העדפתי תיקון, כי לא נשארו יותר במלאי את הi7 עם 512 ג'יגה דסק קשיח במחיר הנל.

נראה מה יהיה

פורסם

מבאס :-/

ככה התחיל גם המחשב שלי כשקבלתי אותו (לנובו). האמת שאני לא טרחתי עם כל ההתעסקויות. אחרי ששתי התקנות נקיות של מערכת ההפעלה כשלו, התעקשתי שיחליפו לי למחשב חדש זהה.

מקווה מאוד שיחזור כמו שצריך!

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

אכן, לפחות השירות הטלפוני שלהם טוב, יצרתי איתם קשר אתמול ב8 בבוקר, ולאחר 5 דקות על הקו, קיבלתי התנצלות ואת האפשרות לבחור בין החזרת המכשיר או תיקונו, אמרתי לה שאני מעדיף תיקון, אמרה אין בעיה וביום רביעי יבואו לאסוף את המחשב, 2 דקות אחרי השיחה איתה, צילצלו מחברת השליחויות ורצו לדעת מתי נוח לי.

מה שמפתיע, לדל אין מעבדה בשוויץ, הם שולחים לחברה חיצונית (זכיינית) אשר יצרו איתי קשר במייל בקשר למהות הבעיה (כדי לזרז את התהליך), המעבדה מתחייבת שכל התהליך יקח 5 ימי עבודה.

פורסם
אכן, לפחות השירות הטלפוני שלהם טוב, יצרתי איתם קשר אתמול ב8 בבוקר, ולאחר 5 דקות על הקו, קיבלתי התנצלות ואת האפשרות לבחור בין החזרת המכשיר או תיקונו, אמרתי לה שאני מעדיף תיקון, אמרה אין בעיה וביום רביעי יבואו לאסוף את המחשב, 2 דקות אחרי השיחה איתה, צילצלו מחברת השליחויות ורצו לדעת מתי נוח לי.

מה שמפתיע, לדל אין מעבדה בשוויץ, הם שולחים לחברה חיצונית (זכיינית) אשר יצרו איתי קשר במייל בקשר למהות הבעיה (כדי לזרז את התהליך), המעבדה מתחייבת שכל התהליך יקח 5 ימי עבודה.

שירות טוב,

ומקווה שיתקינו לך את המחשב מהר

קובי

:-)

פורסם

יש חדש?

אגב, אם הוא מגיע עם WIN10, אני אתמצת לך את השרשור בנושא ואתן את השורה התחתונה של שי:

 

אז המשך הבדיקות:

 

בבדיקה הזאת בחנתי את האפשרות הטכנית והמעשית של הפעלת מצלמת אינטרנט המחוברת למחשב, מרחוק ע"י חלונות 10.

 

המחשב, אותו המחשב, כאמור, ביטלתי את כל מה שמיקרוסופט מאפשרת למשתמש רגיל לבטל מבחינת ניטור מרחוק ושליחת מידע לשרתים שלהם.

 

חוברה מצלמת אינטרנט של לוגיטק ולא של מיקרוסופט בגלל שרציתי לשלוט בדרייבר המותקן, הדרייבר של 8.1 עבד ב-10, אז הדרייבר נשאר זהה, ורק מערכת ההפעלה התחלפה.

 

ב-8.1 המצלמה נשארה רדומה וצרכה כ-10 מיליאמפר לאורך כל הבדיקה, שנמשכה כשעה של גלישה באינטרנט ועריכת מסמך וורד.

ב-10 נרשמה פעילות מעניינת, הזרם הנצרך ע"י המצלמה התנדנד במהירות בין 10 מיליאמפר לבין 70 מיליאמפר (כשהיא מצלמת ווידאו, הצריכה היא באיזור ה-150 מיליאמפר), את הצריכה הרגעית תפסתי באמצעות פונקציית ה-MIN-MAX שבפלוק שלי.

 

כל העניין הזה נראה לי מוזר, אז חיברתי את הסקופ וראיתי שצורת הגל המתקבלת תואמת לצילום סטילס ע"י המצלמה, כל זה התרחש באופן רנדומאלי לכאורה בהפרשי זמן שבין 6 ל-33 שניות.

 

אחרי כל "פיק" כזה, נרשמה תעבורה ספציפית.

 

אני לא מבין מה מיקרוסופט יכולה להרוויח מצילומי המשתמשים שלהם בצורה כזאת, אולי בשביל לקלוט לוגואים של מותגים שהמשתמש משתמש בהם והצעת מוצרים מתחרים/משלימים, או בחינה דמוגרפית מדוייקת יותר של המשתמשים שלהם (שלא מתבסס על איזור המגורים) שמתבסס על זיהוי פנים, או אולי שת"פ של החברה עם הממשל האמריקאי בענייני ביטחון המדינה ומלחמה בטרור, לא יודע.

 

בחיבור מיקרופון לא נרשמה תעבורה ספציפית שיכלתי לבודד, כרגע זה לא נראה שמיקרוסופט מקליטה את המשתמשים שלה.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם (נערך)

לצערי עדין אין חדש, הם לא מוצאים את התקלה, הם מודים שיש תקלה, אבל לא מוצאים, כנראה יחליפו לוח אם ואז נראה, זכרון הם לא יכולים להחליף, לגבי ווינדוס, המחשב מגיע, או יותר נכון הגיע עם ווינדוס 8.1.

אז ווינדוס 10 לא מומלץ?

עריכה אחרונה על ידי renaultfreek
פורסם

בסרטון

אפשר לראות איך ניתן לבטל את הכל.

 

שימו לב כי העדכונים מבוצעים אוטומטית ללא אישור או אפילו שאלה של היוזר,

ובנוסף בכל עדכון הם מפעילים אוטומטית דברים שכבר כביכול חסמתם, אז יש צורך מתמיד לבדוק כל פעם.

פורסם

עידכון, הוחלף לוח האם, פלוס כונן קשיח, לא היו להם חלקים במלאי בגלל זה לקח שבוע ימים, המחשב אמור להגיע אלי בתחילת שבוע הבא .

פורסם

עוד עידכון, ביום שני הגיע השליח בשעה 9 בבוקר עם המחשב, למזלי לא עבדתי באותו יום :)

הוחלף דיסק קשיח ולוח אם (זיכרון היה דפוק), עכשיו המחשב עובד מעולה, ואפשר לומר שאני מרוצה.

עכשיו נותר לצבור שעות עבודה על המחשב, אבל לבנתיים אני יכול להגיד שהמסך מדהים, והיה שווה ללכת על ה512 ג'יגה.

פורסם

תתחדש ותהנה.

שים לב שאם המחשב הגיע עם McAfee כמו המחשבים בארץ שדרוג מ8.1 ל10 יגרום לBSOD כל כמה דקות, לפחות נכון לחודשיים או שלושה אחורה.

ייתכן וטיפלו בנושא התאימות מאז, אבל כדאי לזכור את זה למקרה שתתקל בבעיה.

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

×
×
  • תוכן חדש...