Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מישהו שנהג על גולף GTI דור 6 ו-7 ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3873 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חברה, הלכתם רחוק :-)

 

עניין אותי רק ההבדל במנוע ויותר ספציפי המומנט בסל"ד נמוך.

 

לחברה שענו, הנסיעה הייתה על ידנית או DSG? לדעתי בDSG ההבדל יהיה יותר מורגש מבידני.

 

פשוט בכל המרוץ הזה על הספקים ונתונים תאורטיים עניין אותי לדעת כמה הקפיצה מורגשת ביומיום, איפה שהמומנט באמת חשוב (לי).

They are trying to ban me...

פורסם
חברה, הלכתם רחוק :-)

 

עניין אותי רק ההבדל במנוע ויותר ספציפי המומנט בסל"ד נמוך.

 

לחברה שענו, הנסיעה הייתה על ידנית או DSG? לדעתי בDSG ההבדל יהיה יותר מורגש מבידני.

 

פשוט בכל המרוץ הזה על הספקים ונתונים תאורטיים עניין אותי לדעת כמה הקפיצה מורגשת ביומיום, איפה שהמומנט באמת חשוב (לי).

 

אני התייחסתי ל-DSG, לדעתי גם רועי. האחרים יענו לך בזמנם.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
לא יהיה חסר לך כח ביום יום, לא ב-6 ולא ב-7.

 

אני בטוח בזה, אבל שוב עדיין מעניין לדעת כמה התוספת במומנט משפיעה בסיטואציות שהן לא 100% דוושה.

 

בכלל, קשה לי להצדיק רכב שהוא מעבר לGTI (ודומותיה) ליומיום.

(לצרכים והיכולות שלי כן?)

They are trying to ban me...

פורסם

אני מאמין שגם הרוב שהגיבו התכוונו לרכב שהוא במצב סטוק.אבל העניין הוא שאם על ידי תוכנה במנוע קודם היית מגיע לאזור ה 250 כ"ס וסביב 37 קג"מ מומנט אז בחדש אתה מגיע לאזור ה 310 כ"ס וסביב 50 קג"מ.וזה ידידי כבר כבר הפרש עצום.

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

250 כס ו-42 קגמ בדלק 98, דור הקודם. החדש כמו שכתבת רק תוסיף עוד קגמ או 2 :-)

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
250 כס ו-42 קגמ בדלק 98, דור הקודם. החדש כמו שכתבת רק תוסיף עוד קגמ או 2 :-)

וכמה זה יוצא בדלק 95? ותוכנה של איזו חברה? (דור 7 GTI)

תודה שי

פורסם
וכמה זה יוצא בדלק 95? ותוכנה של איזו חברה? (דור 7 GTI)

תודה שי

סביב 300 כס ו-50 קגמ. ההפרש לא משמעותי. דלק 98 סביב 315 כס ו-52 קגמ.

 

אה, כן, APR.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

שוב הלכתם רחוק :lol:

 

אבל אם כבר מדברים, אני חושב ש320 זה מעל ומעבר להנעה קדמית בלי LSD.

אולי 350 על הלאון קופרה החדשה יהיה הגיוני ודי שמיש.

 

בכלל אני בדעה של לא לעבור את הSTAGE 2, זאת אומרת לא לגעת במנוע, טורבו או תיבת הילוכים, כמעט בכל רכב (שהוא חדש יחסית ומשמש כרכב יומיומי, לא מדבר על בימריות ישנות או לאון 4X4 וכאלה).

They are trying to ban me...

פורסם

ברורהשהנעה קדמית עם 350 סוסים לא תתנהג כמו הנעה אחורית או כפולה.אבל התוכנות של היום גם מאד חכמות גם לגיר וגם למנוע.לדוגמא גדישה נמוכה בשני הילוכים ראשונים והעברה יותר מוקדמת של הילוך.בקיצר,היום 300+ סוסים כבר לא בושה .שלא להגיד שגם שלדתmqb קלה קרוב ל 80 קילו.

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp


×
×
  • תוכן חדש...