Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מישהו שנהג על גולף GTI דור 6 ו-7 ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3873 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאתה אומר גדישה נמוכה לשני ההילוכים הראשונים ,זה אומר תוכנה גם לגיר או רק לטורבו?

ובעצם למי שרוצה רק תוכנה להעלת הספק לדור 7 ,כמה זה משהו סולידי ללא שינו נוסף במכלולים ?

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תוכנה כמו שזה נקרא - רק תוכנה. אין צורך בשינוי אחר ברכב, ואלו הנתונים שאתה מקבל. מנסיון עם APR לדוגמא, זה לא שהרכב נהיה ברוטאלי ולא מרוסן. הכח עדיין ליניארי, פשוט שיש שם יותר כח :wink:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

יש לי את הדור השביעי שבוע ימים ואני כרגע בהרצה אז משתדל לא לעבור את ה2500 סל"ד. מההתרשמות שלי עם הרכב, מרגיש ממש קליל ונושם גם על סל"ד נמוך - 130 קמ"ש על 2000 סל"ד, זה נחמד מאוד :lol:.

פורסם
תוכנה כמו שזה נקרא - רק תוכנה. אין צורך בשינוי אחר ברכב, ואלו הנתונים שאתה מקבל. מנסיון עם APR לדוגמא, זה לא שהרכב נהיה ברוטאלי ולא מרוסן. הכח עדיין ליניארי, פשוט שיש שם יותר כח :wink:

 

http://www.pitstop.co.il/Product/%D7%AA%D7%95%D7%9B%D7%A0%D7%AA-%D7%A0%D7%99%D7%94%D7%95%D7%9C-%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2---20tsi-%D7%93%D7%95%D7%A8-3---%D7%A4%D7%9C%D7%98%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%9E%D7%AA-mbq

 

התכוונתה לזה? הם מדברים פה על 300 וצפונה כח סוס ! זה קצת הגזמה ....

פורסם

הגזמה מאיזו בחינה? זה יותר מידי כח או נשמע לך מופרך להגיע לנתונים כאלו רק משינוי תוכנה?

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

לא נשמע מפורך,אבל נראה לי שהצמיגים יפרפרו את עצמם בהילוכים הראשונים:oops:

אני כבר לא יודע מה עדיף בשיפור תוכנה DSG6 או ידני ...

פורסם

ה-DSG6 עומד בעומסים האלו (על אחת כמה וכמה אם תנהג רגוע רוב הזמן), כך שאין צורך לחשוש ממנו.

SHAPIN, רוצה 2012? :wink:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אחרי נסיעה של כ-300K עם MK7 סטייג' 1, ולאחר כשנה וחצי עם MK6, ה-7 הרבה יותר נוחה בנסיעה, מרגישה פחות קופצנית. הכסא יותר רך, אך פחות אוחז. ההגה הרבה יותר טוב, מרגיש מתקשר יותר. ברקסים יותר טובים.

לא יודע לגבי חברות אחרות אבל לא אהבתי את הנסיעה עם הצ'יפ מרגיש ברוטאלי מדי, הכוח מתפרץ במכה.

אם שווה את ההפרש במחירים? לא יודע...מה שכן בלי פנסים קדימה זה לא זה.

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם
אחרי נסיעה של כ-300K עם MK7 סטייג' 1, ולאחר כשנה וחצי עם MK6, ה-7 הרבה יותר נוחה בנסיעה, מרגישה פחות קופצנית. הכסא יותר רך, אך פחות אוחז. ההגה הרבה יותר טוב, מרגיש מתקשר יותר. ברקסים יותר טובים.

לא יודע לגבי חברות אחרות אבל לא אהבתי את הנסיעה עם הצ'יפ מרגיש ברוטאלי מדי, הכוח מתפרץ במכה.

אם שווה את ההפרש במחירים? לא יודע...מה שכן בלי פנסים קדימה זה לא זה.

 

צ'יפ של איזו חברה? כוח מתפרץ אופייני לחברות מסויימות (שאני לא אציין כדי לא לפתוח במלחמה).

 

לא הבנתי את ההערה על הפנסים..

They are trying to ban me...

פורסם
אחרי נסיעה של כ-300K עם MK7 סטייג' 1, ולאחר כשנה וחצי עם MK6, ה-7 הרבה יותר נוחה בנסיעה, מרגישה פחות קופצנית. הכסא יותר רך, אך פחות אוחז. ההגה הרבה יותר טוב, מרגיש מתקשר יותר. ברקסים יותר טובים.

לא יודע לגבי חברות אחרות אבל לא אהבתי את הנסיעה עם הצ'יפ מרגיש ברוטאלי מדי, הכוח מתפרץ במכה.

אם שווה את ההפרש במחירים? לא יודע...מה שכן בלי פנסים קדימה זה לא זה.

אהבתי

ומה עם הפסים האדומים ?

קובי

:-)


×
×
  • תוכן חדש...