Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדש באתר טייר-קלאב - חישוקי MOMO Italy


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3889 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב לכולם.

עבור חובבי רכב ונהיגה ספורטיבית, השם MOMO Italy הוא לא זר ובעצם מהווה שם נרדף למצויינות מוטורית מאז שנות ה-60.

MOMO Italy היא יצרנית מובילה של ציוד לנהיגה ספורטיבית, כולל חישוקי אלומיניום.

החברה ידועה בזכות העיצוב האיטלקי החדשני והמוקפד ובשל רמת האיכות הגבוהה של מוצריה.

 

עד היום, חישוקי MOMO נמכרו אך ורק דרך פנצ'ריות נבחרות אך מהיום, אנחנו שמחים להוסיף את המותג גם לאתר טייר-קלאב.

כעת תוכלו גם אתם להתרשם ולהזמין חישוקים ישירות מהיבואן הרשמי, וכל זה במחירים אטרקטיביים ובפריסת צמיגיות ארצית.

 

מנוע החיפוש לפי דגם רכב עדיין בתהליכי עדכונים אך בקטלוג החישוקים תוכלו לראות את הדגמים הקיימים כרגע במלאי.

עמידה עם הסמן על התמונה תציג את נתוני החישוק (רוחב, קוטר, אופסט ומרחק ברגים).

לכל שאלה או התייעצות אתם מוזמנים לכתוב לנו כאן או ליצור עמנו קשר בטלפון 03-9005838.

 

לקטלוג חישוקי MOMO באתר טייר-קלאב | לאתר החברה העולמי

 

 

2hdbs4m.jpg

פורסם

בהצלחה! הערה קטנה לשיפור: הייתי מוסיף מידות בתיאור של כל חישוק, כך יהיה ניתן לדעת מחיר ספציפי לפי מידה.

כיום פשוט מופיעים אותם חישוקים במחירים שונים, ללא תיאור או מידע.

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם

אתה צודק, אך אם תעמוד עם סמן העכבר על התמונה לכמה שניות,

תראה את נתוני החישוק ואז תוכל להבין את פער המחירים.

פורסם

ואללה נחמד. בטח יהיו הרבה אנשים שיסתערו על המוצר, ממש כמו גלגלי המגנזיום, ואפילו אם הם לא באמת צריכים את זה. :) הרי תמיד נחמד לצ'פר את הרכב, גם אם זה רק למען 'הפוזה' לכאורה.

קלאסיות - הקרם דה לה קרם, הדובדבן שבקצפת. ממממ...

פורסם
ואללה נחמד. בטח יהיו הרבה אנשים שיסתערו על המוצר, ממש כמו גלגלי המגנזיום, ואפילו אם הם לא באמת צריכים את זה. :) הרי תמיד נחמד לצ'פר את הרכב, גם אם זה רק למען 'הפוזה' לכאורה.

 

ומה הבעיה בזה?

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

×
×
  • תוכן חדש...