Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיט לסוזוקי rmx.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7839 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

יש לי אר אם איקס 2002 עכשיו אני רוצה לעשות לו קיט. אני מבקש רק מאנשים שהיה להם ניסיון או שהם מבינים להגיב. (הכוונה לקיט בוכנה ובהמשך אגזוז וקרבורטור)

1. האם אתם יודעים על מישהו שעשה קיט, והתחילו להתעורר כל מני בעיות?

2.אני צריך הסבר מה זה בדיוק מנוע עליון, כאילו מה הולך שם, ומה זה מנוע תחתון.

3.מה זה קראנק?

4.הגיר המקורי אמור לעמוד ביותר כוח? (מקסימום 80 סמ'ק)

5.כל כמה זמן אני יצתרך לעשות לו טיפול עם מנוע אחר, ואיזה טיפולים?

6. חוץ מהבוכנה שאני יחליף קרבורטור ואגזוז מהסעפת שאני יחליף כדי שהיה לי יותר כוח, איזה עוד חלקים שלא יעמדו בלחצים של המנוע היותר חזק אני יצתרך להחליף?

7. אם נגיד אחרי שעשיתי את הקיט אני ירצה להחזיר את הבוכנה המקורית ואת הקרבורטור והאגזוז המקורים זה היה אפשרי?, האופנוע יחזור להיות מה שהוא היה או חלש יותר מאיזה סיבות?

8. אם אני יעשה עכשיו קיט, בלי להחליף אגזוז וקרבורטור בזמן הקרוב זו תהיה בעיה?

9.איזה חברות אתם ממליצים ספציפית לאופנוע שלי?

תודה על הכל ומצטער על הכמות של השאלות.

http://roadmaster.pic.co.il <-- האופנוע שלי!!!
פורסם

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

שמע אחי לפי דעתי לא שווה לך ואל תכנס לזה אם אין לך כסף ליזרוק...

 

זה מנוע 80 , הגיר , השלדה , הבולמים לא בנויים לזה...זה סתם יעשה לך בלאי גדול יותר וגם יתן לך במצב טוב עוד 15 קמ"ש ויותר כוח קצת לשטח...זה לא שווה את זה עדיף לחכות עוד שנה לאוטו..ובבוא הזמן לעשות ל500...פה אתה מקבל יותר חזק פי כמה וכמה ובלי שיפורים וחירטוים למיניהם...

 

חוץ מזה שאם כבר משקיעים על כלי לשטח אז עדיף ליקנות מוטוקרוס 125 , חוויה לא נורמאלית...

פורסם

חוץ מזה שאם כבר משקיעים על כלי לשטח אז עדיף ליקנות מוטוקרוס 125 , חוויה לא נורמאלית...

מסכים לגמרי!!! חחחח..

רק לא לאנדורו טכני.

בעליו החדש של HONDA CR 125!!

פורסם

אני לא יודע אם בעתיד תהיה לי את האפשרות שקנות 500 וגם לא 125 (שגם אין לי רישיון אליו)

אני עובד עכשיו ואני רוצה לעשות קיט לאופנוע ולא יעזור כלום אם יש מישהו שיכול לתת לי כמה תשובות אני ישמח מאוד!

תודה, ליאור.

http://roadmaster.pic.co.il <-- האופנוע שלי!!!
פורסם

ממש מיותר לפי דעתי!

 

למה אתה רוצה את זה? להראות לחברים שלך עם ה DT שאתה יותר מהיר?

אני בטוח שזה מה שעובר לך בראש.

בכל אופן, תנסה לשחק עם הגלגלשים שלך, תחליף את האחורי ליותר קטן, יש ב RMX גלגלש אחורי ממש גדול.

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם
and why not enduro???
עם שאלת אותי למה לא לאנדורו...

אז זה ברור..

מוטוקרוס ואנדורו הם פשוט שתי תחומים שונים מאוד..

אופן העברת הכוח.. ורצועת הכוח הצרה.. פשוט לא מתאימים לאנדורו טכני/צפוף

יש גם את עניין המתלים כמובן.. והמנועים של המוטוקרוסים פשוט לא בנויים לעומסים האלה של תחרויות אנדורו..

כמובן.. אפשר להשתמש באופנועי מוטוקרוס לאנדורו.. והרבה אנשים אף עושים את זה..

אך הם משנים הרבה מאוד דברים באופנוע כמו בולמים ויחסיי העברה..

יש עוד הרבה מאוד סיבות למה מוטוקרוס לא מתאים לביצועי אנדורו..

אך אני לא ממש ממש מומחה בעניין ואיני רוצה להגיד סתם..

בעליו החדש של HONDA CR 125!!

פורסם

obviously you havn't ridden enduro

2 strokes are great for hard enduro and advanced riders

point and shoot when you got the traction

also less heat, and cheaper maintenance than modern 250 4T

ask ronen berman - he rides a 125

there are some modifications for enduro, but these are minor.

motocross bikes are the basis for most enduro pro bikes in the US.

נו באמת!

פורסם
שלום,

יש לי אר אם איקס 2002 עכשיו אני רוצה לעשות לו קיט. אני מבקש רק מאנשים שהיה להם ניסיון או שהם מבינים להגיב. (הכוונה לקיט בוכנה ובהמשך אגזוז וקרבורטור)

1. האם אתם יודעים על מישהו שעשה קיט, והתחילו להתעורר כל מני בעיות?

2.אני צריך הסבר מה זה בדיוק מנוע עליון, כאילו מה הולך שם, ומה זה מנוע תחתון.

3.מה זה קראנק?

4.הגיר המקורי אמור לעמוד ביותר כוח? (מקסימום 80 סמ'ק)

5.כל כמה זמן אני יצתרך לעשות לו טיפול עם מנוע אחר, ואיזה טיפולים?

6. חוץ מהבוכנה שאני יחליף קרבורטור ואגזוז מהסעפת שאני יחליף כדי שהיה לי יותר כוח, איזה עוד חלקים שלא יעמדו בלחצים של המנוע היותר חזק אני יצתרך להחליף?

7. אם נגיד אחרי שעשיתי את הקיט אני ירצה להחזיר את הבוכנה המקורית ואת הקרבורטור והאגזוז המקורים זה היה אפשרי?, האופנוע יחזור להיות מה שהוא היה או חלש יותר מאיזה סיבות?

8. אם אני יעשה עכשיו קיט, בלי להחליף אגזוז וקרבורטור בזמן הקרוב זו תהיה בעיה?

9.איזה חברות אתם ממליצים ספציפית לאופנוע שלי?

תודה על הכל ומצטער על הכמות של השאלות.

1. הקיטים לRMX יוצרים לחץ גדול יותר על הגל ארכובה(קרנק), והבלאי שלו מואץ, אבל אם הקרנק במצב תקין? יש כאלו שכבר שנה וחצי נוסעים עם הקיט.

2.מנוע עליון זה הצילינדר ,בוכנה, וראש מנוע,מנוע תחתון זה הגל-ארכובה , והגיר.

3. קרנק זה גל-ארכובה.

4.לגיר אין בעיה לעמוד ב''לחץ''.

5. הטיפולים זהים כמו במנוע 50, רצוי רק לנקות את הפילטר אויר לעיתים קרובות יותר, אפילו במנוע 50,(הפילטר זה ה''ריאות'' של המנוע).

6.לא חייב להחליף מאייד(קרבורטור) המאייד המקורי מצויין.

7. אין בעיה להחזיר את החלקים הישנים מתי שתרצה, והאופנוע יחזור להיות כמו שהוא עכשיו.

8.קיט לRMX כרגע חסר במלאי, אבל יש אפשרות לשים אגזוז לחץ, כבר תרגיש בשינוי.

9.אין הרבה חברות שמייצרות קיטים לאופנוע שלך,HEBO הספרדית,ATENA האיטלקית, אגזוזים של

TG הספרדית, YASUNI הספרדית, ומאיידים(קרבורטורים) של דלארטו, ועוד חברת מאיידים ספרדית ששכתי את שמה.

מקווה שהייתי לעזר.

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

×
×
  • תוכן חדש...