Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולקסווגן טיגואן 2017 (חדשות רכב)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3422 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החסרון בכביש הוא לא משמעותי שלא מהבחינה הספורטיבית פרופר, אם בכלל. הרבה אוהבים את הישיבה הגבוהה, ההנעה הכפולה והיכולות במזג אוויר קר (במדינות שצריכות את זה), יכולת גרירה (שוב באירופה בעיקר), לעלות על מדרכה פה ושם וwishful thinking שהנה הם הולכים לטייל עם המשפחה בשבילים בסופי שבוע. הם גם מחזיקים פרופורציות מרובעות הרבה יותר טוב ממכוניות רגילות, מה שאומר שבפנים יש לא מעט מקום שמיש. וכמובן שהעיקר הוא תדמיתי, אבל זה לא משנה - אם לא היינו רוצים להרגיש טוב עם מה שאנחנו קונים, כולנו היינו נוסעים בדאצ'יה.

 

בין משפחתית משמימה לג'יפון - הייתי לוקח את הג'יפון. יש בו ערך מוסף.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
בטופ גיר ערכו מבחן השוואתי של המכוניות הללו (ג'יפונים), ואמרו שזה הרכב הנמכר ביותר בקטגוריה שלו. אח"כ ערכו מבחן גרירה של קראוונים בינו לבין המאזדה המקבילה, והוא הצליח להגיע לקו הסיום עם הנגרר תקין (בניגוד למאזדה בהצליחה לפרק ולחסל את הנגרר פרט לשלדה שלו).

 

בנוגע לרכב עצמו - נראה מצוין.

אני מקווה שאתה לא לוקח את המבחן הזה ברצינות...

 

או שכן? [emoji26]

פורסם
החסרון בכביש הוא לא משמעותי שלא מהבחינה הספורטיבית פרופר, אם בכלל. הרבה אוהבים את הישיבה הגבוהה, ההנעה הכפולה והיכולות במזג אוויר קר (במדינות שצריכות את זה), יכולת גרירה (שוב באירופה בעיקר), לעלות על מדרכה פה ושם וwishful thinking שהנה הם הולכים לטייל עם המשפחה בשבילים בסופי שבוע. הם גם מחזיקים פרופורציות מרובעות הרבה יותר טוב ממכוניות רגילות, מה שאומר שבפנים יש לא מעט מקום שמיש. וכמובן שהעיקר הוא תדמיתי, אבל זה לא משנה - אם לא היינו רוצים להרגיש טוב עם מה שאנחנו קונים, כולנו היינו נוסעים בדאצ'יה.

 

בין משפחתית משמימה לג'יפון - הייתי לוקח את הג'יפון. יש בו ערך מוסף.

ובין מכונית ספורט אקזוטית למשפחתית משמימה גם אני הייתי לוקח את האקזוטית.

 

במחיר של הטיגואן אפשר לקנות רכבים מפנקים ויוקרתיים יותר.

פורסם
אני מקווה שאתה לא לוקח את המבחן הזה ברצינות...

 

או שכן? [emoji26]

 

את מבחן הנגררים לא, אבל דיברו על המכוניות הללו באופן כללי - אבל מאוד צחקתי, חבל שהתכנית הסתיימה.

פורסם

החדש נראה מצוין, הנוכחי מעט גמלוני. לכל המתלוננים, אי אפשר לחדש יותר מדי בעיצוב של רכב וקונצרן עם מאות דגמים כמו פולקסווגן לא יכול ולא צריך לתת לכל מותג ודגם עיצוב ייחודי ושונה אלא דווקא ליצור זהות מותגית. אני יודע שהטיגוואן הנוכחי רכב מאוד מתגמל מבחינת השימושיות עם נוחות הנסיעה, יכולת טכנית לא מבוטלת בשטח (דגם ה4X4 כמובן 2.0) וכוח. הדגם הנוכחי יותר יקר מהאאוטלנדר מלך המכירות של הסיגמנט אבל אם הם יצליחו לתת לדגם החדש מחיר תחרותי, הוא יכול להצליח לא רע בארץ ועדיף ליבואן להוזיל אותו שיתחרה בקרוסאוברים הנוכחיים בטווחי 160-180 ולא בפרימיום של ה200 וצפונה. כי מבחינת איכות הוא עדיף בהרבה מכל הטוסונים וספורטאז'ים למיניהם

פורסם

קהל היעד ברובו לא יהיה של אנשים שאכפת להם מהערך המוסף, אלא יותר אנשים עם פוזה של ״אני מישהו, יש לי ג׳יפ, תראו אותי״ אבל שלא הספיק להם לג׳יפ יותר יקר.

כמה מתוך בעלי ix35 לא יוצאים מהרכב בפוזה של ״אני הבעלים של הכול״? מעט מאוד. מי שיש לו רכבים כגון הq5 וq7 כבר יוצא בפוזה של ״אני באמת הבעלים של הכול, תשתחוו לי. אה אגע, יש לי שיחה דחופה שאני צריך לענות לה באמצע נסיעה עם הצמדת טלפון לאוזן למרות שיש לי דיבורית בלוטות אבל אז לא יראו כמה אני חשוב וכמה אני מצפצף על החוק״.

פורסם

סליחה. הבה ננשומה. אם הטיגואן החדש ימכר בדגם הבסיס ב 170 כמו הדגם הקיים, אני ככל הנראה יהיה הראשון שיקח אותו (בליסינג). ולא, אני לא בבון מגודל שחותך אנשים בכביש או נוסע עם סלולרי צמוד לאוזן.

אני ועוד הרבה אנשים כמוני בעלי העדפה למוצרים איכותיים ולפי טעמי האישי, פרט לפורד smax ולמרות שהוא מיניוואן, אין שום ג'יפון שמקבץ בתוכו את המפרט הספציפי שאני אוהב. אפשר להתווכח על יופי, אמינות ועוד אלף דברים עד מחר אבל:

גימור פנימי ואיכות - ברמה גבוהה,

מנוע טיל בשילוב תיבה רובוטית מעולה שנותנים ביצועים כמו שצריך, מיזוג למושב האחורי + מושבים גולשים על מסילות שזה עוזר לרתימת מושבי בטיחות ואף שלא מעניין אותי ספציפית הרכב מאוד חסכוני.

מאזדה ושאר הג'יפונים או המיניוואנים בסביבת מחיר זה הם אחלה, אבל פשוט לא שם, ממש לא שם.

כיום, מאילוצי עבודה אני עם אאוטלנדר ויחסית לטיגואן הוא פחית אשפה. יש את הטיגואן דגם ה 2 ליטר ל 2 בני דודים שלי והוא בכלל חלומי עם DSG6. אז אני לא צפונבון ולא חונה על מדרכות, לא מתאפר ברמזור ולא חושב שהשמש זורחת לי מהתחת, וכן, אני אוהב את הטיגואן

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם
סליחה. הבה ננשומה. אם הטיגואן החדש ימכר בדגם הבסיס ב 170 כמו הדגם הקיים, אני ככל הנראה יהיה הראשון שיקח אותו (בליסינג). ולא, אני לא בבון מגודל שחותך אנשים בכביש או נוסע עם סלולרי צמוד לאוזן.

אני ועוד הרבה אנשים כמוני בעלי העדפה למוצרים איכותיים ולפי טעמי האישי, פרט לפורד smax ולמרות שהוא מיניוואן, אין שום ג'יפון שמקבץ בתוכו את המפרט הספציפי שאני אוהב. אפשר להתווכח על יופי, אמינות ועוד אלף דברים עד מחר אבל:

גימור פנימי ואיכות - ברמה גבוהה,

מנוע טיל בשילוב תיבה רובוטית מעולה שנותנים ביצועים כמו שצריך, מיזוג למושב האחורי + מושבים גולשים על מסילות שזה עוזר לרתימת מושבי בטיחות ואף שלא מעניין אותי ספציפית הרכב מאוד חסכוני.

מאזדה ושאר הג'יפונים או המיניוואנים בסביבת מחיר זה הם אחלה, אבל פשוט לא שם, ממש לא שם.

כיום, מאילוצי עבודה אני עם אאוטלנדר ויחסית לטיגואן הוא פחית אשפה. יש את הטיגואן דגם ה 2 ליטר ל 2 בני דודים שלי והוא בכלל חלומי עם DSG6. אז אני לא צפונבון ולא חונה על מדרכות, לא מתאפר ברמזור ולא חושב שהשמש זורחת לי מהתחת, וכן, אני אוהב את הטיגואן

 

אני לא יכול שלא להנהן בראשי בהסכמה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

אחרי ששוהים במחיצתו של מאזדהCX5 הדגם הבכיר כמובן(2500 סמק ריפודי עור)

שלדעתי האישית די מוביל בסגמנט הSUV ואחד האיכותיים שבהם,שעולה קרוב ל 200 אלף שח.

עוברים לטיגואן הישן,גם אם הוא נראה פחות טוב מהמאזדה גם מבפנים ומבחוץ,

המנוע... אוי,הגיר...אוי,אן השוואה בכלל מושך רהוט החלטי חזק בטיגואן,השקט הפנימי שלא

להגיד גובר על המאזדה (והמאזדה אחד השקטים) צריכת הדלק הנורמאלית,עבודת המתלים

הראויה למוביל נוסעים,לא שבמאזדה רע,נהפוך. רק שבטיגואן יותר נעים ולא ממש בהרבה יותר שקלים.

לא משווה לדגמים האחרים של הקיה והיונדאי בכלל. וכן,שווה לנהוג בו ואחר כך להביע דעה.

ולא רוצה לחשוב על החדש שכנראה יותר טוב מהנוכחי.ואני לא מדבר על ההאודי Q או הבמוו X3,

כי אלה מאוד יקרים ובהרבה. לא עושה השוואה מובחנת או עיתונאית או כלכלית,פשוט רושם את דעתי בלבד!

אגב אני נוסע בX3 במוו. אז גם אצלי זורחת השמש ממקום שבו לא זורחת השמש בדרך כלל.

וואלק מה עשיתם מהדימוי הכללי והלא מחמיא ,טיגואן וזהו. גם על רכבים כאלה אנו רוצים ללמוד,שביל זה

יש פורום,אבל הרבה כאן לא יגיבו כי נותנים להם שמות גנאי לא נעימים.

פורסם
נראה מדהים למרות שהרכב יושב נמוך מדי לטעמי.

עניין של שיפור היציבות והאחיזה. בקרוסאוברים שממילא אף אחד לא נכנס איתם לשטח, מרכז הכובד גבוה יותר משל פרייבטים ולכן זה הגיוני שיצרן ינסה למצוא את האיזון בין הנמכה ככל האפשר לטובת הבטיחות והביצועים לבין שמירה על המראה ותחושת הגובה המתבקשת בסיגמנט הזה

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

נראת מעולה

במחיר שפוי ו"סנסציוני" יש סיכוי רב להצלחה בארץ

Alfa Romeo 164 3.0 super v6 1995

Alfa Romeo spider 2.0 twinspark 1997

Alfa Romeo giulietta milano 2014

Volkswagen polo gti 2011

  • שנה מאוחר יותר...

×
×
  • תוכן חדש...